רוצה פרטים על מנהל עסקים וחשבונאות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

מנהל עסקים והתמחות בחשבונאות

רוצה לדעת על מנהל עסקים וחשבונאות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מנהל עסקים והתמחות בחשבונאות
 

סטודנטים רבים בוחרים לשלב את לימודי החשבונאות עם לימודים לתואר נוסף, המסלול של לימודי מנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות הוא פופולארי במיוחד. לימודי חשבונאות נחשבים ללימודים מאתגרים ומיועדים במיוחד לבעלי חשיבה ריאלית ויכולת אנליטית גבוהה.

 

התהליכים הגלובאליים המעודדים כניסת משקיעים וחברות ענק מחו"ל, העלו את הביקוש לבעלי השכלה אקדמית בתחום הניהול הפיננסי. מוסדות לימוד רבים ברחבי הארץ עונים לצורך זה ומכשירים אנשי מקצוע בתחום, במסלולים חד חוגיים או במסלולים משולבים - דו חוגיים או התמחויות.

 

הלימודים יכולים לסייע לפתוח מגוון דלתות לקריירה. רואי חשבון משתלבים בכל תחומי המשק, החל ממשרדים פרטיים, דרך משרדים ממשלתיים וכלה בלשכות משפטיות, מס הכנסה, משרדי מע"מ, בנקים וחברות מסחריות נוספות.

 

מה לומדים?

 

בתכנית זו ניתן לרכוש השכלה מקיפה בשני התחומים ולפתח את הכלים הנדרשים לקריירה מבטיחה כרואי חשבון או כמנהלים במשרדים, בבנקים, במשרדי ממשלה או בארגונים כלכליים במגזר העסקי והפרטי.

 

הלימודים מעניקים לסטודנטים ידע ומיומנויות בתחום הביקורת והמיסים כמו גם בתחום ניהול העסקים. כל אלה מקנים לבוגרי המסלול יתרון להשתלבות מקצועית בעולם העסקי.

 

הסטודנטים מפתחים דרכי חשיבה בתחום המיסוי ושליטה בשיטת המיסוי בישראל, מתוך מטרה להכשירם להשתלבות בתפקידי מפתח בניהול פיננסי. בלימודי מנהל עסקים נחשפים גם לענפים משיקים כגון שיווק, מימון ודיגיטל.

 

במהלך הלימודים הסטודנטים נחשפים לשני ענפי משנה - חשבונאות פיננסית, העוסקת בביקורת ובעריכת דוחות פיננסיים של חברות, וחשבונאות ניהולית, העוסקת במסירת מידע כספי המסייע למנהלים בתהליכי קבלת ההחלטות בארגון.

 

 

נושאי לימוד

  

במסגרת הלימודים נחשפים הסטודנטים למגוון רחב של נושאים וקורסים, ביניהם:

  • שיווק
  • מיסים
  • ביקורת
  • שוק ההון
  • דיני תאגידים
  • ניתוח מאזנים
  • תרבות ארגונית
  • מערכת הבנקאות
  • מערכות מידע ומסחר
  • ועוד
     

בחינות הסמכה בסיום הלימודים

 

בסיום המסלול ובתום שנת ההשלמה יידרשו הסטודנטים להבחן בשתי בחינות סופיות חיצוניות מטעם מועצת רואי החשבון בישראל. הסטודנטים אשר יעברו בהצלחה את הבחינות הללו יוסמכו לעסוק בראיית חשבון. יש לציין כי מסלול הלימודים האקדמי פוטר את הסטודנטים ממרבית מבחני המועצה לראיית חשבון.

 

שימו לב - החל משנת תשפ"ב ובעקבות שינויים בתכנית הלימודים של המל"ג, במרבית המוסדות לא מתקיימת עוד שנת הששלמה. משך הלימודים לאחר הרפורמה הוא 3 שנים וחצי. הלימודים כוללים הכנה למבחני מועצת רואי החשבון תוך קבלת פטור ממרבית המבחנים.

 

 

איפה לומדים?

 

  • אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה): במסגרת התכנית נלמדים קורסים בתחום הטכנולוגיה החשבונאית AccounTech. הלימודים כוללים גם סדנה ביזמות שבה מתקיימים שיתופי פעולה עם שוק העבודה.

 

  • המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט (הוד השרון): מוסד זה מציע תואר ראשון (B.A) במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות. התמחויות נוספות בתואר במנהל עסקים הן: יזמות, פיננסים, ושוק ההון; ויזמות, שיווק, ודיגיטל.

 

  • המרכז האקדמי פרס (רחובות): הסטודנטים יכולים לבחור בהתמחות מימון וחשבונאות, התמחויות נוספות כוללות שיווק, נדל"ן או משאבי אנוש.

 

  • המרכז האקדמי למשפט ולעסקים (רמת גן): זוהי אחת ההתמחויות שבהן יכולים לבחור הסטודנטים במסגרת התואר. התמחויות נוספות כוללות שיווק דיגיטלי, יזמות וחדשנות או מימון.

 

 

  • אוניברסיטת תל-אביב: ניתן ללמוד במסלול דו חוגי בפקולטה לניהול, שבו מקבלים הכשרה גם במימון, אסטרטגיה עסקית וניהול מידע.

 

  • האוניברסיטה העברית (ירושלים): סטודנטים יכולים לבחור בשילוב זה במסגרת האפשרויות ללימודים דו חוגיים באוניברסיטה העברית.

 

  • אוניברסיטת בר אילן (רמת גן): באוניברסיטה מתקיימת תכנית חכ"מ - חשבונאות, כלכלה ומנהל עסקים. התואר המוענק הוא רב תחומי במדעי החברה.
     

מהם תנאי הקבלה?


תנאי הקבלה משתנים ממוסד למוסד וכן מעת לעת בהתאם למגמות הביקוש. בדרך כלל מועמדים מתקבלים על סמך ציון ההתאמה שלהם - שקלול ציוני הבגרויות עם הציון בפסיכומטרי. ציון ההתאמה נע בין 550 - 620. בחלק מהמוסדות מאפשרים להתקבל ללימודים ללא פסיכומטרי, הציון הנדרש נע בין 95 - 100 במרבית המוסדות.


כמו כן, המועמדים נדרשים לציון גבוה בחלק הכמותי של הפסיכומטרי ובבגרות במתמטיקה ברמת 4 או 5 יחידות לימוד.

 

שכר

 

שכר מנהלים משתנה בהתאם לתחום העיסוק שלהם, למגזר שבו הם פועלים ולקריטריונים נוספים כגון וותק והשכלה קודמת. בענפים כגון שיווק או משאבי אנוש מתחילים לרוב ממשכורות שבין 12,000 - 15,000 שקלים בחודש ולאחר מספר שנים ניתן להעלות את השכר משמעותית ולהגיע אף ל - 20,000 שקלים ולמעלה מכך. בכירים וראשי מחלקות בהייטק, כגון מנהלי מוצר או תיקי לקוחות, יכולים להגיע למשכורות גבוהות במיוחד.

 

שכר רואה חשבון ממוצע נע בין 11,000 - 12,000 שקלים לחודש. רואי חשבון ותיקים במיוחד משתכרים 15,000 שקלים ומעלה לחודש.
 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

הבוגרים יוכלו להשתלב במשרות מפתח במגזר הפרטי והציבורי כרואי חשבון, חשבים, סמנכ"לי כספים, יועצי השקעות, מנהלי כספים, מבקרים פנימיים או חיצוניים, יועצים כלכליים, יועצי מס ועוד.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מנהל עסקים וחשבונאות?

רוצה לדעת יותר על מנהל עסקים וחשבונאות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מנהל עסקים וחשבונאות
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מנהל עסקים נלקח מפורום חשבונאות
האם מומלץ לשלב לימודי מנהל עסקים וחשבונאות?