רוצה פרטים על קורס מנהל כספים CFO ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס הכשרת מנהלי כספים CFO

רוצה לדעת על קורס מנהל כספים CFO ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מנהלי כספים CFO

 

כספי החברה בידיים טובות

 

מנהלי כספים מפקחים על כלל הפעילות הפיננסית של עסקים, חברות וארגונים, והם נדרשים לראיה מקיפה וכוללת ולדיוק רב בעבודתם. הם עושים שימוש יום יומי במגוון כלים כלכליים, על מנת להעריך שווי של חברות, לנהל את מערך הדוחות ולייצג את העסק מול הבנקים, תוך התמודדות עם מצבי משבר ועם תנאי חוסר ודאות.

 

 

מנהלי כספים שבידיהם כלים מקצועיים ותיאורטיים מבוססים יכולים להצעיד את החברה להצלחה בשוק ההון בארץ ובעולם. עם זאת, רבים בענף חשים כי לא רכשו מספיק מיומנויות פרקטיות במהלך לימודיהם הגבוהים. קורס מנהלי כספים נועד למלא צורך זה של בעלי מקצועות פיננסיים, ולתרגל יישומים מעשיים חשובים שנדרשים בעבודה השוטפת, במטרה להקנות ביטחון בעת ביצוע העסקאות.

 

למי מיועדים הלימודים

 

הקורסים מתאימים לעוסקים בענפי הכלכלה, מנהל העסקים והמשפטים, אשר מעוניינים להתקדם לתפקידי מנהלי כספים בעבודתם. בין היתר, הוא מיועד לכלכלנים, ליועצי מס ולרואי חשבון, ובעלי תפקידי מפתח פיננסיים בחברות ובארגונים, קטנים וגדולים כאחד.

 

תכנית הלימודים

 

בתחילת הקורס, מכירים המשתתפים את תפקידי מנהלי הכספים, ואת המהלכים האסטרטגיים שהם נדרשים אליהם בארגון. לאחר מכן, הם לומדים מושגי יסוד בכלכלה התנהגותית, ובוחנים כלים להכנת דוחות כספיים, לניהול היבטי שכר, לסקירת מקורות מימון ולליווי פיננסי בעת סגירת עסקאות. בנוסף, הם דנים בהקשר זה ביחסי החברות והבנקים, ומנתחים שיקולי אשראי שונים. כמו כן, הם מתוודעים לפן המשפטי של המקצוע, סוקרים סוגיות בביטוח עסקי ובייעוץ פנסיוני וקוראים את החקיקה העדכנית הנוגעת לחוזים ולמסחר.

 

מתכונת הלימוד

 

הקורסים מתקיימים במתכונות שונות, החל מקורסים קצרים המתמשכים על פני כ - 3 חודשים וחצי, ועד לתכניות מקיפות וארוכות יותר. השיעורים נערכים אחת לשבוע, בדרך כלל בשעות אחר הצהרים והערב. במסגרתם, לוקחים המשתתפים חלק בהרצאות עיוניות, וכן במגוון סדנאות מעשיות, בהדגמות ובדיונים קבוצתיים, בהם מנתחים מקרי בוחן בשוק העסקי והפיננסי. חלק מהמוסדות דורשים גם תרגול עצמאי של המשתתפים בבית, לאחר השיעורים.

 

 

נושאי הלימוד

 

  • שיקולים במתן אשראי
  • סוגי בטחונות
  • ניהול מצבי משבר
  • רכישות ומיזוגי חברות
  • בקרה על תקציבים
  • גיוס הון חוזר והון עצמי
  • חוזים בשוק במט"ח
  • דוחות כספיים לעסקים
  • יחסי בנקים ולקוחות
  • שיטות להחזרת הלוואות
  • סוגיות בשיווק עסקים   
  • תכנון פיננסי בהיבט בנקאי
  • מקורות שונים למימון
  • ניהול תלושי שכר וקרנות פנסיה    
  • ועוד

 

תנאי קבלה

 

לקורס מנהלי כספים מתקבלים בעלי השכלה אקדמית וניסיון מעשי בהנהלת חשבונות, מנהל עסקים, ייעוץ השקעות, חשבות שכר, תעשייה וניהול ומשפטים. הם נדרשים להציג המלצות מגורמים מוסמכים, המעידות על ניסיונם המקצועי. מתאימים העומדים בדרישות הסף מוזמנים לריאיון אישי, שנערך בפני ועדת קבלה, או מתקיים טלפונית מול ראשי המסלול.

 

תעודה

 

משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם בקורס זכאים לקבל תעודת גמר, המוענקת מטעם מוסד הלימוד. על מנת לקבל את הדיפלומה, נדרשים התלמידים להפגין נוכחות גבוהה במפגשים ולהגיש את כל המטלות לאורך הקורס, לרבות עבודת הגמר המעשית בסיומו.

 

אפשרויות תעסוקה ושכר

 

מנהלי כספים יכולים להשתלב במגוון סוגי ארגונים, הן בסקטור הפרטי והן הציבורי. הם נדרשים בארגונים בתחום הפיננסי וכן בחברות בשוק הכללי, במחלקות הכספים והפיננסים. שכר מנהל כספים נחשב לגבוה למדי מבין המקצועות הכלכליים ועובדים משתכרים בממוצע בין 20,000 - 30,000 שקלים לחודש, בדגש על בכירים בעלי ניסיון.

 

מוסדות

 

  • ביראד - אוניברסיטת בר אילן: מטרת הקורס להקנות למנהלי כספים כלים ליישום בעבודתם השוטפת. היקפו של הקורס 120 שעות ו - 20 שעות לביצוע פרויקט הגמר.

 

  • מכון מגיד - מרכז לימודי המשך של האוניברסיטה העברית בירושלים (תל אביב): תכנית זו מתפרשת על פני כ - 3 חודשים וחצי וכוללת 14 מפגשים. השיעורים, שמתקיימים פעם בשבוע, משלבים בין ידע אקדמי עיוני לבין רכישת מיומנויות מעשיות בעולם העסקים. המשתתפים מנתחים מקרי בוחן משוק ההון, לוקחים חלק בסימולציות, ודנים באתיקה של מנהלי הכספים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מנהל כספים CFO ?

רוצה לדעת יותר על קורס מנהל כספים CFO ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס מנהל כספים CFO
שאלות הגולשים בנושא
תכנית להכשרת חשבים ומנהלי כספים CFO בבר אילן
קורס חשבים ומנהלי כספים באזור השרון