קורס רכזי ומנהלי ספורט בקמפוס שיאים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ספורט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על שיאים - קורס מנהלי ספורט.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מנהלי ורכזי ספורט בקמפוס שיאים של אוניברסיטת תל-אביב


לקדם גאווה לאומית


עולם הספורט כולל בתוכו ענפים מגוונים ושלל מוסדות ומסגרות תחרותיות שפועלות במדינה. מי שאחראיים על קידום הענף, הן ברמה הלאומית והן בפן המקומי והיישובי הם מנהלי מחלקות הספורט, שנקראים לעיתים גם רכזים. תפקידם כולל התנהלות מול גורמים ארציים וגם בפני התאחדויות עולמיות וכך נדרשים מהם כישורים ניהוליים, פוליטיים ומקצועיים גם יחד, לצד הבנה מעמיקה בענפי האתלטיקה השונים.


ביישובים השונים בארץ פועלות מסגרות לענפי התנועה וההתעמלות המקומיים וגם אלו התחרותיים, שמייצגים אותנו באירועים ברחבי העולם. קורס מנהלי ספורט שמתקיים בקמפוס שיאים בא להקנות לתלמידים כלים לביצוע שיתופי פעולה יעילים בענף וכך לקדם ארגונים מקצועיים ומסגרות פנאי וכושר. המסלול מיועד למנהלים ולבכירים בעולם הספורט ומציע להם אפשרות לשדרג את מעמדם המקצועי.


תכנית הלימודים


התכנית מעניקה לתלמידיה כלים להובלה מקצועית של מחלקות ספורט. תחילה הם מתוודעים לדרך בה פועלת הסביבה הארגונית במחלקות אלה, לרבות תקנות, חוקים וסוגי מתקנים שניתן להפעיל. בהמשך, הם דנים בתפיסות ניהוליות שונות שמתאימות לעולם האתלטיקה ועוסקים בין היתר בקשר שבין המנהלים לרשויות המקומיות.


בהקשר זה הם גם לומדים איך אפשר לחזק את מעמד מוסדות הספורט בקהילה המקומית וליזום פעילויות פנאי ותחרויות. בנוסף, הם בוחנים קשרים בין תחום הספורט הישראלי לזה העולמי ומתמקדים בין היתר גם בספורט הפראלימפי, או הספורט לנכים.

 


מתכונת הלימוד


אורכו של מסלול זה הוא כחצי שנה והוא כולל כ - 210 שעות לימוד. אלה מחולקות ל - 12 מפגשים שמתקיימים פעם בשבועיים בשעות הבוקר. התכנית משלבת שיעורים עיוניים עם תרגילים מעשיים ודיונים כיתתיים שבאים להמחיש את עקרונות הניהול שנלמדים.


נושאי הלימוד

 

  • הישגים תחרותיים
  • שיטות אימון
  • משחקים אולימפיים
  • ספורט לנכים
  • תקנוני וחוקי ספורט
  • בטיחות וביטוח
  • מתקנים בין לאומיים
  • מעטפת הספורט    
  • ניהול חסויות ומשאבים    
  • ועוד


סגל הוראה


המנהל האקדמי של הקורס הוא ספורטאי ומאמן ששימש בעברו כשופט כדור עף. בנוסף, כיהן בעבר כמנכ"ל הועד האולימפי וכממלא מקום ראש ראשות הספורט הישראלית. במשך השנים קיבל מספר עיטורים על הישגיו בתחום קידום הספורט האולימפי בארץ.


על מוסד הלימוד


בקמפוס שיאים נערכות שלל הכשרות מקצועיות בתחום התנועה והספורט. כך למשל אפשר ללמוד בקורס מדריכי חדרי כושר, קורס ספורט תרפיה, קורס מנהל עסקים לספורט, קורס שיקום פציעות ספורט וקורס הידרותרפיה. המוסד ממוקם בעיר תל אביב.


תנאי קבלה


לקורס יכולים להתקבל בעלי תפקידים בכירים בעולם הספורט, שלהם ותק של חמש שנים לפחות בתפקידי אימון, או ניהול ספורט. בין היתר יכולים להתקבל מנהלי מחלקות ספורט או רכזי קבוצות ספורט במסגרות מוכרות. מוסד הלימוד עשוי לקבל גם מועמדים שחסרים את הרקע המקצועי הנדרש, בכפוף למעבר של ראיון קבלה.

 


תעודה


משתתפים שמסיימים בהצלחה את הקורס מקבלים תעודת גמר "בוגרי קורס רכזי ומנהלי ספורט" שמוענקת על ידי קמפוס שיאים להסמכות בתנועה ובספורט באוניברסיטת תל-אביב. כדי לזכות בהסכמה זו הם צריכים להגיש את כל התרגילים, להיות נוכחים בלפחות 85 אחוזים מהמפגשים ולסיים את פרויקט הגמר.

 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: קמפוס שיאים להסמכות בספורט באוניברסיטת תל-אביב

כלים שיעזרו לך לבחור