קורס תכנון וניהול פרויקטים סולאריים במטריקס גרינטק קולג'

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ניהול? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על תכנון וניהול פרויקטים סולאריים - מטריקס גרינטק קולג'.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס תכנון וניהול פרויקטים סולאריים בבית ספר מטריקס גרינטק קולג'

 

מטריקס גרינטק קולג' היא מכללה לחינוך ולהכשרה למקצועות הקלינטק. המכללה נוסדה במטרה לקדם את התחום ולשפר את מעמדה של ישראל בתעשיית הקלינטק העולמית, ובוגריה משתלבים במקצועות חיוניים לשמירה על הסביבה ולפיתוח טכנולוגיות ירוקות.

 

מסלולי הלימוד הפועלים במטריקס גרינטק קולג' עוסקים בתחום הסביבה, האנרגיה והטכנולוגיה ותוכניות הלימוד במכללה כפופות לפיקוח של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ועומדות בסטנדרטים בינלאומיים.

 

מטרת הקורס

 

קלינטק הוא מושג שמתייחס למגוון הטכנולוגיות שנוצרו במטרה לספק מענה לבעיות הנובעות מהמשבר הסביבתי. טכנולוגיות אלה משתמשות באנרגיה מתחדשת כמו גז, שמש, מים ואנרגיה גרעינית והן פותחו לאור העלייה במחירי הנפט והמים וכמענה להתחממות הגלובלית ולאיכות הסביבה.

 

הדרישה לעובדים מיומנים בתחום הקלינטק בישראל ובעולם כולו עולה כל העת. עובדים אלה יכולים לרכוש את השכלתם ואת הסמכתם לעיסוק בתחום במטריקס גרינטק קולג' אשר מציעה מגוון רחב של קורסי הכשרה. קורסים אלה הם קורסים מקצועיים ומקיפים שנועדו להכין את הסטודנטים לעבודה בתחום הקלינטק בישראל ובחו"ל.

 

תוכנית הלימודים

 

תוכנית הלימודים בקורס תכנון וניהול פרויקטים סולריים מקיפה תכנים מקצועיים רבים העומדים בסטנדרטים בינלאומיים והיא מספקת למשתתפים את הידע והכלים המעשיים הדרושים לצורך ייזום, ניהול והפעלת פרויקטים סולאריים. הם רוכשים כלים פרקטיים לעיסוק בתחום התכנון והניהול של פרויקטים בתחום הסולארי פוטו וולטאי (PV) ותרמו- סולארי וכן כלים יישומיים לניהול צוותי עבודה בכל שלבי הפרויקט הסולארי.

 

הלומדים בקורס נחשפים למגוון הטכנולוגיות המשמשות להתקנת מערכות סולאריות והם משתלבים בעבודה מעשית במסגרתה הם מתנסים בהתקנת מערכות, במתן מענה לתקלות ובאספקת שירותים בתחומים הסולאריים.

 

נושאי לימוד

 

בין הנושאים הנלמדים בקורס:

 

  • המשבר הסביבתי: ביטויי המשבר ומשמעויותיו בארץ ובעולם, גישות לפתרון המשבר במיקוד על סוגיית האנרגיה.
  • אנרגיה: מושגי יסוד, סוגי האנרגיה, מקורות האנרגיה והשימושים בה, מדיניות האנרגיה בארץ ובעולם, סקירת טכנולוגיות של אנרגיה מתחדשת, הכרות עם טכנולוגיות שונות במערכות סולאריות - PV ,THERMAL
  • היכרות עם מערכות סולאריות ועם מאפייניהן
  • לימוד של מרכיבי פרויקט סולארי
  • אופן תכנון הפרוייקט
  • נצילות מירבית
  • אלקטרוניקה וחשמל בהתקנים סולאריים
  • כללי בטיחות בעבודה
  • עבודה לגובה לפי נהלי מכון התקנים
  • ניהול
  • פתרון בעיות התקנה
  • תיקונים ותחזוקה
  • התנסות מעשית - יישום החומר העיוני הנלמד תוך התנסות בהתקנה של מערכת ובמתן פתרון בעיות וניטור.

 

קהל היעד

 

קורס תכנון וניהול פרויקטים סולאריים מיועד בעיקר ליזמים, למהנדסי חשמל, לאדריכלים, להנדסאי חשמל ולמנהלי פרויקטים המעוניינים לעבוד כמנהלי פרויקטים או כמנהלי צוותים בחברות סולאריות או לחלופין לעבוד בתחום כיזמים עצמאיים.

 

משך הקורס

 

משך הלימודים בקורס תכנון וניהול פרויקטים סולאריים מתפרש על פני 150 שעות לימוד אקדמיות, במתכונת של שני מפגשים בשבוע, בני 3 וחצי שעות כל אחד. סך הכל הקורס נמשך כחצי שנה בממוצע.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת מטריקס גרינטק קולג` - המכללה למקצועות הקלינטק

כלים שיעזרו לך לבחור