רוצה פרטים על קורס Revit?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי Revit - לימודי רוויט

רוצה לדעת על קורס Revit? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס Revit

 

תוכנת Revit מבית Autodesk הינה תוכנה פופולארית בקרב מעצבי פנים ואדריכלים. יתרונה הגדול של התוכנה היא ביכולה לייעל ולקצר באופן משמעותי את תהליך ההפקה והתכנון, כמו גם את כתבי הכמויות והרשימות. השימוש בתוכנה מאפשר לבנות מודל תלת מימד באמצעות ממשק נוח וידידותי המאפשר לשלב תוכניות עבודה עם הדמיה ממוחשבת ברמה מקצועית גבוהה ומדויקת.

 

הלימודים בקורס תוכנת Revit מעניקים ידע והיכרות מעמיקה עם התוכנה, ומאפשרים למשתתפים למצות את הפוטנציאל המצוי בה. הלימודים מקנים כלים לשליטה מלאה בתוכנה החל מבנייה של פרטי בניין בתלת מימד, דרך הפקת תוכניות ממוחשבות, ועד לפרטים הקטנים כגון אנימציה ממוחשבת וניתוח אור וצל. נוסף על כך, הלימודים שמים דגש על תהליך העבודה השלם באמצעות התוכנה ועל כן נלמדות אסטרטגיות שונות לניהול פרויקטים שונים תוך שימוש נבון ב- Revit.

 

 

למי מיועד הקורס?

 

קורס Revit מיועד למהנדסים בתחום הבניין, אדריכלים ואדריכלי פנים, מעצבים, שרטטים, הנדסאי אדריכלות, וכן אנשי מקצוע בענפים משיקים נוספים, המעוניינים להכיר לעומק את תוכנת Revit, לצורך שילובה בעבודתם השוטפת. חלק מן הקורסים יכולים להתאים גם לסטודנטים במקצועות ההנדסה והאדריכלות.

 

מה משך הקורס?

 

משך הלימודים בקורס Revit משתנה ממוסד למוסד, ולרוב אורך הקורס נע בין 12-18 מפגשים, במסגרת לימודים חד שבועית. הקורסים מתקיימים בדרך כלל במתכונת נוחה לאנשים עובדים, בשעות הערב. בחלק מן המקרים הלימודים מתקיימים במתכונת היברידית, ומשלבים למידה מקוונת, כדי לאפשר שילוב נוח עם עבודה.

 

קיראו עוד על:

 

נושאי לימוד

  • טופוגרפיה.
  • פרטי הבניין.
  • מידות וחתכים.
  • ממשק התוכנה.
  • הדמיות ואנימציה.
  • עריכת אובייקטים.
  • עריכת שכבות קיר.
  • ועוד.

 

היכן לומדים?

  • SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון - לימודי חוץ (אשדוד) - במרכז ללימודי חוץ של SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון מתקיים קורס רוויט שמתאים לאדריכלים שמעוניינים לשכלל את מיומנויות ההדמיה. כמו כן, מתקיים קורס ייעודי המותאם לקונסטרוקטורים.

 

  • עזריאלי לימודי חוץ בירושלים - היחידה ללימודי המשך של עזריאלי והטכניון מציעה קורס רוויט בסיסי, שהיקפו הוא 18 מפגשים. מסלול זה מיועד למהנדסים, להנדסאים, ולעובדים בתחום העיצוב, והוא מתאים גם לחסרי רקע קודם בתוכנה.

 

  • Archijob studio (תל אביב) - המרכז ללימודי מקצועות העיצוב והאדריכלות מציע תוכניות לימודים בתוכנת Revit לאדריכלים ולמעצבים. היקפו של הקורס הוא כ - 14 מפגשים. מוסד הלימוד ממוקם בתל אביב.

 

  • הנדסאים בטכניון (חיפה) - בבית הספר הארצי להנדסאים של הטכניון מתקיים קורס רוויט שמתאים למעצבים ולאדריכלים, היקפו של הקורס הוא כ - 19 מפגשים.

 

  • תילתן המכללה לעיצוב (חיפה) - מציעה מגוון של מסלולי לימוד שפותחו על ידי אנשי מקצוע מיומנים בהתאם לצרכי התעשייה. במסגרת הלימודים ניתן ללמוד לתואר אקדמי, לימודי תעודה ולימודי חוץ שכוללים קורסים רבים ומגוונים.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים ללימודי תוכנה, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

איזו תעודה מקבלים?

 

בסיום הקורס ולאחר עמידה בכל המטלות הנדרשות תוענק תעודת הכשרה מקצועית מטעם המוסד הנלמד.

 

מה הלאה?

 

הבוגרים יוכלו להשתמש בכלים שרכשו בקורס במסגרת עבודתם ובביצוע תפקידם, להפיק תוכניות והדמיות באמצעות התוכנה, ולהעביר את הידע שרכשו גם לקולגות. כמו כן, ניתן להמשיך לקורס מתקדם בתוכנה ולהעמיק ולהרחיב את הידע בתחום.

 

 

קורס רוויט קונסטרוקציה למהנדסים


קורסים אלו מתמקדים בצורכיהם הייעודיים של העוסקים בתחום הקונסטרוקציה, ובמהלכם לומדים כיצד להשתמש בתוכנת רוויט כדי למדל קונסטרוקציות בשלבי המבנה השונים. הקורסים מיועדים בעיקר לקהל היעד של מהנדסי בניין וקונסטרוקציה, הנדסאי בניין, שרטטים, ומתכננים. הנושאים הנלמדים בקורס מותאמים במיוחד לתחומי העיסוק של קונסטקורטורים, במטרה לסייע להם לייעל את עבודתם השוטפת.

 

קורס למעצבי פנים


חלק מן הקורסים ללימוד התוכנה מותאמים במיוחד לצורכיהם של העוסקים בתחום עיצוב הפנים (ולעיתים גם אדריכלים ובעלי מקצועות משיקים נוספים). במהלך הקורס יכולים אנשי המקצוע להכיר את היתרונות שמציעה התוכנה וללמוד כיצד לשלבה בפרויקטים שלהם במסגרת הפקת הדמיות, מודלים, ושרטוטים בתלת ממד. כמו כן, לומדים כיצד ליצור פרזנטציות יעילות עבור לקוחות.

 

קורסים למתחילים


רבים מן הקורסים ללימוד התוכנה יכולים להתאים גם למתחילים, שאין ברשותם ניסיון קודם בשימוש בה. בקורסים אלו, לומדים כיצד להשתמש בתוכנה באופן יסודי, החל מן הכלים הבסיסיים ועד להפקת מודלים והדמיות מלאות, לצורכים שונים. באופן זה מהנדסים, אדריכלים, מעצבים, וכן סטודנטים למקצועות העיצוב וההנדסה, שאינם בקיאים בשימוש בתוכנה, יכולים ללמוד כיצד לשלבה בעבודתם השוטפת. עם זאת, יש לציין כי בחלק מן המקרים, על אף שהקורסים מתאימים לחסרי ידע קודם ברוויט, יש צורך בידע בשימוש במחשב, שליטה טובה בשפה האנגלית, ובהכשרות מסוימות נדרשת היכרות קודמת עם תוכנת שרטוט אחרת, כגון תוכנת אוטוקאד.

 

מה מחיר הקורס?


עלות הקורסים משתנה ממוסד למוסד, בהתאם לאורכם ולמתכונתם (פרונטלית, היברידית, או מקוונת). המחירים נעים בין 2,500 - 11,000 שקלים בממוצע, אולם עשויים להיות גבוהים או נמוכים מטווח זה, וכן להשתנות מעת לעת.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס Revit?

רוצה לדעת יותר על קורס Revit?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס Revit
שאלות הגולשים בנושא
קורס רוויט revit - איפה לומדים?
איפה ניתן ללמוד קורס רוויט?
קורס רוויט - תאריכים קרובים
קורס רוויט עבור סטודנט להנדסה
2 מעוניים בקורס רוויט הקרוב
קורס רוויט באזור חיפה