רוצה פרטים על קורס הכנה למבחן אמירם?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אמירם - איך מתכוננים למבחן אמירם?

רוצה לדעת על קורס הכנה למבחן אמירם? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הכנה למבחן אמירם
 
אמיר, אמירם, מה ההבדל?
 
מבחן אמירם הוא מבחן שנועד לקבוע את רמת המיומנויות בשפה האנגלית של המועמדים ללימודים אקדמיים, ולסווגם בהתאם לקריטריונים שונים. מבחן אנגלית מיון לרמות ממוחשב (= אמיר"ם) שקול למבחן אמי"ר, אך בניגוד לאחרון, שנערך בכתב יד, מבחן אמירם נערך באמצעות מחשב. הבדל נוסף משמעותי הוא, שבניגוד למבחן אמי"ר, הנערך ברמה ארצית, מבחן אמירם הוא מבחן פנים מוסדי, הקובע רמה בהתאם לדרישות המוסד הספציפי. על מנת לשפר את הסיכויים לקבלת פטור מקורס אנגלית באוניברסיטה או במכללה שאליה נרשמתם, תוכלו להשתתף בקורס הכנה למעבר מוצלח של בחינה זו.
 
על הבחינה
 
הבחינה מתקיימת במוסדות הלימוד המשתמשים בה לצורך סיווג המועמדים, ועל כן יש להירשם אליה דרכם. בהתאם, הציון בבחינה זו מתאים ותקף לאותו מוסד לימודים. כל השאלות בבחינה בודקות את רמת השליטה של הנבחן בשפה האנגלית, והתשובות ניתנות על ידו, על גבי המחשב. בנוסף, מדובר בבחינה "אדפטיבית", ומשמעות הדבר היא כי תוך כדי הבחינה עצמה מאתרת התוכנה את רמתו של הנבחן המסוים; בהתאם לתשובתו על כל אחת מן השאלות, מופיעה השאלה הבאה. כך, אם עניתם תשובה נכונה על שאלה מסוימת, השאלה הבאה תהיה קשה יותר, ואם טעיתם בתשובתכם, השאלה שאחריה תהיה קלה יותר.
 
לכל שאלה מוקצב זמן מסוים בנפרד, ואי אפשר לחזור אליה מאוחר יותר. משך הזמן המוקצב לבחינה כולה הוא שעה אחת, על פי רוב. כל השאלות הן שאלות רבות ברירה, והן מחולקות לשאלות שבהן יש להשלים משפטים (2 דקות לכל שאלה), לשאלות של ניסוח מחדש (4 דקות לכל שאלה), ולחלק של הבנת הנקרא שבו יש לקרוא קטע ולהשיב על שאלות ביחס אליו. הציון בבחינה נע בין 50 ל – 150, כאשר ציון שמעל 134 מקנה פטור מלימודי האנגלית במסלול הלימודים האקדמיים.
 
על הלימודים
 
קורס הכנה למבחן אמירם נלמד במתכונת זהה לזו של קורס הכנה למבחן אמי"ר, ובו מתמקדים בעיקר ברענון הידע והשליטה באנגלית, ובהשבה על השאלות באמצעות המחשב. בקורס מתרגלים הסטודנטים שאלות דומות לאלה שיפגשו במבחן, ובכלל זה הם קוראים טקסטים ומאתרים את הנקודות המרכזיות בהם, מתאמנים על ניסוח מחדש של משפטים, מרחיבים את אוצר המילים שלהם, ומתרגלים השבה מהירה על השאלות – בהתאם לזמנים המוקצבים לכך בבחינה. חלק ניכר מהלימודים בקורס ההכנה מתמקד באסטרטגיות למידה וניהול זמן.
 
מתכונת הלימוד
 
מתכונת הלימוד בקורס הכנה למבחן אמירם משתנה בין המסלולים, והיא נעה בין כ – 16 שעות בקורסים מסוימים, ועד ל – 40 שעות לימוד אקדמיות. הלימודים מתקיימים פעם או פעמיים בכל שבוע, ובדרך כלל בשעות אחר הצהריים והערב. במרבית המסלולים ניתנת לסטודנטים גישה לפורטל תרגול ולאזור אישי בתוכו, כך שהסטודנטים ממשיכים לתרגל בין השיעורים באופן עצמאי, באמצעות חומרי הלימוד של הקורס. בחלק מן המסלולים הלימוד מלווה גם בספרי לימוד ובספרי עזר, ובחלקם הוא מלווה גם במצגות.
 
מוסדות לימוד אפשריים
 
  • קידום (קורס מקוון) – רשת קידום מציעה קורס הכנה למבחן אמירם, אשר מתקיים במתכונת אונליין בלבד.

 

  • זינוק (תל אביב, ירושלים, חיפה, באר שבע, ראשון לציון, פתח תקווה, אונליין) - היקפו של הקורס להכנה לבחינות אמיר"ם ואמי"ר של מכון זינוק הינו 8 מפגשים.

 

  • TopPrep – בבית ספר זה מציעים לימודים במתכונת של קורס מלא ובקבוצת לימוד מצומצמת, במתכונת פרטית של אחד על אחד, או במתכונת של קורס אקדמי הנפרש על פני מספר רב יותר של מפגשים.

 

  • Bright English - בברייט אינגליש מוצע קורס הכנה למבחני אמיר"ם ואמי"ר. בקורס ניתן לתרגל מגוון של שאלות למבחן ולהרחיב את אוצר המילים האקדמי באנגלית.

 

  • בית הספר של אבי יולזרי (תל אביב או כקורס אונליין) - בבית הספר מתקיים קורס הכנה למבחן אמיר"ם, שנערך במתכונת מקוונת או במסלול פרונטלי שבו אפשר לבחור ללמוד בקבוצות קטנות או בשיעורים אחד על אחד.

 

  • בית הספר האמריקאי - קורסי ההכנה מתקיימים בקבוצות קטנות ועם מורים דוברי אנגלית שפת אם. הקורס מתקיים בכמה מקומות בארץ: בת"א (רמת גן), ברעננה ובירושלים. 
 
אפשרויות לימוד נוספות
 
בנוסף לאפשרויות הלימוד שצוינו, קיימים כמה מכונים שבהם מציעים הכנה אונליין בלבד למבחן זה, בקורסים מקוונים. ביניהם נמצאים גם אתר "פטור", מכון נועם, אתר "Amir for Free" ועוד. במסגרות אלה מציעים לכם גישה לתרגול עצמאי, שיעורים מצולמים להדרכה אסטרטגית ורשימת אוצר מילים להיכרות ולשינון.
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס הכנה למבחן אמירם?

רוצה לדעת יותר על קורס הכנה למבחן אמירם?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס הכנה למבחן אמירם
שאלות הגולשים בנושא
הכנה למבחן אמירם - מה העלויות?
קורס הכנה למבחן אמירם
ללמוד לבד לעומת קורס הכנה למבחן אמירם