רוצה פרטים על קורס בטיחות בעבודה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס בטיחות בעבודה - קורס ממונה בטיחות

רוצה לדעת על קורס בטיחות בעבודה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס בטיחות בעבודה  - רוצה להיות ממונה בטיחות?

תחום הבטיחות בעבודה הפך בעשור האחרון לתחום חשוב בעיקר בשל המודעות ההולכת וגדלה לנושא זה. הפיקוח על תחומי הבטיחות ואכיפת חוקי הבטיחות בעבודה גברו בשנים האחרונות וזה הגדיל את הביקוש לאנשי מקצוע העוסקים בבטיחות במקום העבודה.

 

מה לומדים ולמה כדאי לי לעשות קורס בטיחות בעבודה?

 

תחום זה כולל בתוכו מרכיבים רבים - כל נושא הבטיחות האישית של העובדים, תחום ההיגיינה והניקיון, שמירה על בריאותם של העובדים ועוד.
 

רוב החברות והארגונים מפעילים כיום מערכי בטיחות הכוללים אנשי מקצוע מתחומים שונים. התפקיד של אנשי המקצוע הללו הוא חשוב מאוד אך גם קשה ומורכב. לכן, מומלץ ללמוד את התחום בצורה מסודרת במכללות השונות בישראל.

 

ישנן לא מעט קורסים בתחום המעניקים למשתתפים ידע עיוני ומעשי בכל מה שקשור לבטיחות בעבודה. במסגרת הקורסים השונים לומדים הסטודנטים כיצד להתמודד עם בעיות מורכבות של הקמה וניהול מערכי בטיחות בסוגים מגוונים של חברות.
 

 

בין הנושאים הנלמדים בקורסים הללו - ניהול מערך בטיחות, דיני עבודה ופקודת הבטיחות, חקירת תאונות עבודה, ניהול סיכונים, קורסים בנושאי בריאות, גהות תעשייתית, הנדסת בטיחות בתעשייה הכימית, תכנון מערכות לבטיחות, בטיחות במערכות חשמל, בטיחות אש ועוד.

 

ישנם סוגים רבים של משרות בתחום זה ולכן גם מסלולי הלימוד הם מגוונים. בין התחומים בהם ניתן להתמחות במכללות השונות - קציני בטיחות בתעבורה, מנהלי בטיחות, קציני בטיחות, בודקי בטיחות מכולות ועוד.

 

 

היכן לומדים?

ניתן ללמוד את תחום הבטיחות בעבודה במספר מוסדות לימוד בישראל, בין שנקר - בית הספר להנדסאים, עתיד - רשת מכללות טכנולוגיות, בית הספר הארצי להנדסאים, המכללה הטכנית לאנרגיה ובטיחות, מישלב קורסים ועוד. ישנם כאמור קורסים מכל מיני סוגים ובנושאי בטיחות מגוונים וכל אחד צריך לבחור את התחום בו הוא רוצה להתמחות. תושבי חיפה והסביבה יכולים ללמוד בקורס ממונה בטיחות בצפון, תושבים באזורים נוספים יכולים לקחת חלק בהכשרות באזור מגוריהם.

  

  • מכללת אתגר - שלוחת חיפה: בשלוחת חיפה של מכללת אתגר נערך קורס ממונה בטיחות בעבודה, קורס זה מתאים לטכנאים ולמהנדסים מנוסים ומאפשר להם להרחיב את אפשרויות התעסוקה בעולם התעשייה. כמו כן במסגרת המכללה מוצע גם קורס ממונה בטיחות במרכז הארץ, בקמפוס תל אביב.

 

  • מכללת אתגר - שלוחת ירושלים: מכללת אתגר שלוחת ירושלים מציעה קורס ממונה בטיחות שכולל 330 שעות כולל פרויקט גמר. הקורס מאפשר לעובדים במקצועות טכנולוגיים והנדסיים לקבל כלים לקידום הקריירה לתפקיד מבוקש.

 

  • המכללה הטכנולוגית באר שבע: אורכו של קורס ממונה בטיחות בעבודה בדרום של מכללה זו הוא כ - שמונה חודשים והוא כולל 330 שעות אקדמיות. הקורס משלב למידה עיונית עם סדנאות מעשיות דרכן המשתתפים מתרגלים כישורים שחשובים לממוני הבטיחות.

 

  • המכללה הטכנולוגית רופין (עמק חפר): בקורס ממונה בטיחות של המכללה הטכנולוגית רופין נכללות כ - 340 שעות לימוד. במכללה זו אפשר ללמוד בעוד שלל תכניות ללימודי תעודה, בענפים כגון חשמל, רכב, מים, עיצוב וניהול.

 

  • מכללת עתיד (פרישה ארצית): הכשרה זו כוללת כ - 288 שעות לימוד. מוסד הלימוד, שמפעיל סניפים בערים רבות בארץ, שואף לספק לעובדים בתעשייה את כל הכלים להכשרתם שעובדים בתחום הבטיחות בעבודה.



כמה זמן לומדים?

בשל העובדה שישנם סוגים רבים של קורסים, משך הלימודים משתנה על פי סוג הקורס וכמות החומר הנלמד. רוב הקורסים אורכים מספר חודשים (100-300 שעות אקדמיות), אך ישנם גם קורסים קצרים וממוקדים יותר וכן קורסים ארוכים ומקיפים יותר.

 

בחלק מהקורסים מקבלים הבוגרים תעודות סיום העוזרות להם להשתלב במקומות עבודה השונים.

 


אפשרויות התעסוקה למסיימי קורס ממונה בטיחות בעבודה

כמעט בכל חברה רצינית יש אנשי מקצוע העוסקים בבטיחות בעבודה ולכן כל מי שמסיים קורסים בתחום זה יוכל לנסות ולהשתלב בהצלחה במקומות השונים. 

 

המשרות הן מגוונות וכוללות משרות כדוגמת ממונה על הבטיחות בעבודה, ממונה על בטיחות אש, אחראי אחזקת ציוד כיבוי אש, קציני בטיחות בתעבורה, קציני בטיחות, בודקי בטיחות מכולות ועוד.

 

בכל המשרות הללו ניתן להרוויח משכורות לא רעות בכלל (תלוי כמובן בחברה בה אתם עובדים). שכר ממונה בטיחות משתנה בהתאם להיבטים כגון גודל החברה, היקף המשרה, וותק מקצועי ועוד. באופן כללי מדובר בשכר גבוה ולעובדים ותיקים גם מעל הממוצע במשק.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס בטיחות בעבודה?

רוצה לדעת יותר על קורס בטיחות בעבודה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
מחיר קורס ממונה בטיחות בעבודה
אישור חריג ללימודי ממונה בטיחות בעבודה
קורס ממוני בטיחות בעבודה במוסד לבטיחות ולגיהות
מכללות ללימודי ממונה בטיחות בעבודה וממונה בטיחות אש, נאמן בטיחות
לימודי קורס בטיחות בעבודה או במוסדות חינוך
מה העלות של קורס נאמני בטיחות אש?
עלות של קורס ממונה בטיחות וממונה בטיחות אש