רוצה פרטים על בודקי מכונות ואביזרי הרמה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס בודקי מכונות ואביזרי הרמה

רוצה לדעת על בודקי מכונות ואביזרי הרמה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הכשרת בודקי מכונות ואביזרי הרמה

 

כל עבודה במחסן, מרכז לוגיסטי או מפעל מצריכה שימוש בציוד כבד שלעיתים משקלו יכול להגיע למאות קילוגרמים. בעלי המקצוע המרימים במסגרת תפקידם ציוד כבד נדרשים לשמור על כללי בטיחות משום שטעויות יכולות לגרום לנזק גופני, לנכות ולעיתים אף למוות.

 

הדרך הטובה ביותר להרים ציוד כבד היא באמצעות ציוד משנע שפותח במיוחד לאפשר הרמה של ציוד כבד באמצעות מערכות הנעה וציוד הרמה.על מנת לעסוק בתחום בדיקת מכונות ואביזרי הרמה יש צורך להבחן במבחני הסמכה של התמ"ת. תוכנית הלימודים בקורס להכשרת בודקי מכונות ואביזרי הרמה מעניקה ידע מעמיק בתחום ומכינה את המשתתפים לקראת בחינת ההסמכה שבסופה מוענק רישיון בודק מוסמך למכונות ואביזרי הרמה מטעם התמ"ת.

 

 

קהל יעד

 

הלימודים בקורס הכשרת בודקי מכונות ואביזרי הרמה מיועדים למהנדסי מכונות או להנדסאים הרשומים בפנקם המהנדסים והאדריכלים או לחילופין בפנקס ההנדסאים והטכנאים.

 

נושאי הלימוד

 

להלן רשימה חלקית של הנושאים הנלמדים:

 

  • קריטריונים לפסילת ציוד
  • עריכת תסקירי בדיקה
  • אחריות בודקי ציוד הרמה
  • בדיקות למתקני הרמה
  • חוקים ותקנות לבעלי מקצוע
  • אחסנה נכונה של הציוד
  • סמכויותיו של מפקח העבודה
  • ביגוד, אביזרים וחבלים    
  • היבטים משפטיים בפקודות הבטיחות בעבודה    
  • ועוד

 

תנאי קבלה

 

לקורס מתקבלים מועמדים בעלי רקע במקצועות ההנדסה כמו הנדסאים וטכנאים, בוגרי בתי ספר מקצועיים, שלהם ניסיון של חמש שנים לפחות בענפי הבטיחות ואביזרי ההרמה. מועמדים שעומדים בדרישות הסף מוזמנים לראיון שנערך בפני וועדת קבלה המורכבת ממפקחים ממשרד התעשייה המסחר והתעסוקה (תמ"ת).

 

 

היכן לומדים?

 

  • אוניברסיטת אריאל - יחידת לימודי חוץ: במוסד זה נערך קורס בודק מוסמך למתקני הרמה שאורכו 158 שעות עיוניות. המסלול כולל גם סטאז' בביצוע בדיקות והכנה לקראת בחינות ההסמכה.

 

  • הנדסה בגובה (לוד וחיפה): זו בית ספר שמקיים קורסים והדרכות בענפי העבודה, התעשייה והבניין. הקורס מקיף את השימוש הנכון בציוד ההרמה ואת הדרכים לבדיקת תקינותו ולהפקת תסקירים ודוחות. המשתתפים סוקרים את הבדיקות והתקנות המקצועיים שנוגעים לעבודת בודקי אביזרי הרמה, ומתכוננים לבחינות ההסמכה הרשמיות של משרד התמ"ת. הקורס כולל 10 מפגשים שמתקיימים אחת לשבוע וכן סיור לימודי.

 

  • כרמל בטיחות בע"מ, המכללה לבטיחות והכשרה מקצועית (חיפה): היקף תוכנית הלימודים הינו תשעים שעות לימוד במתכונת של 11 מפגשים. במהלך תוכנית הלימודים יעברו המשתתפים מבחנים פנימיים ובסיום תוכנית הלימודים יערכו מבחנים עיוניים ובעל פה ע"י מפקח ממשרד התמ"ת. בוגרי ההכשרה אשר יעברו בהצלחה את מבחני התמ"ת זכאים לתעודות גמר של מכללת "כרמל בטיחות" באישור ובפיקוח אגף הפיקוח על העבודה משרד התמ"ת.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על בודקי מכונות ואביזרי הרמה?

רוצה לדעת יותר על בודקי מכונות ואביזרי הרמה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד בודקי מכונות ואביזרי הרמה
שאלות הגולשים בנושא
מיקום קורס בודק אביזרי הרמה
קורס בודקי אביזרי הרמה - היכן לומדים?
קורס בודק אביזרי הרמה - היכן לומדים?
קורס בודק אביזרי הרמה - מה העלות?
קורס בודק מוסמך אביזרי הרמה
קורס בודק אביזרי הרמה בכרמל בטיחות
קורס בודק אביזרי הרמה