רוצה פרטים על לימודי תנועה לגיל הרך?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תנועה לגיל הרך

רוצה לדעת על לימודי תנועה לגיל הרך? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי תנועה לגיל הרך

 

הצורך בתנועה מהווה צורך בסיסי של האדם כחלק משאר הצרכים הבסיסיים כגון שינה ואוכל. התנועה מאפשרת התפתחות תקינה, והתקשורת עם ילדים בגיל הרך (בין הגילאים 2-6) מתבצעת בעיקר באמצעות תנועה. התנועה מאפשרת לילד להכיר את עצמו וללמוד על סביבתו. כבר בגילאים מוקדמים הילדים מושיטים ידיים לשחק עם המוביילים התלויים מעל המיטה, זוחלים על מנת להגיע לאדם או לחפץ מסוים, בהדרגה לומדים לעמוד, ללכת לרוץ ולדלג, כך הם לומדים על המרחב הסובב אותם ועל אפשרויות התנועה בו.

 

הפעילות הגופנית בגיל הרך תורמת לבריאות הילד ולבטחונו העצמי ומסייעת לו אף להתקבל בחברה. בנוסף, השילוב של גירויים לחושים במהלך הפעילות הגופנית משפיע לטובה על התהליך ההתפתחותי בגילאים צעירים, ונמצא כי הוא מעודד התפתחות תקינה של מיומנויות בקריאה, בכתיבה ובחשבון. ילדים המתעמלים באופן קבוע נוטים לאכול מזונות בריאים יותר ולהוביל אורח חיים נכון יותר.

 

 

מדריכי התנועה בגיל הרך מעודדים את הילדים לתנועתיות תוך התנסות באפשרויות תנועה מגוונות. בשנים האחרונות הועלתה הדרישה למדריכים מקצועיים לעבודה עם ילדים בגיל הרך במגוון מקומות כגון: בתי ספר, מעונים, מתנס"ים, צהרונים, חוגים ופעילויות המשלבים ילדים והורים ועוד. הלימודים בקורס הדרכת תנועה לגיל הרך מעניקים את כל הכלים הנדרשים להשתלבות בעבודה והקניית ערכים של תנועה ופעילות גופנית המותאמת לגיל הרך.

 

 

קהל יעד

 

קורס זה מתאים בעיקר לאנשים העובדים עם ילדים כגננות ומורות, אך הוא גם פונה לכל מי שמתעניין בתחום וחושב לעסוק בו.

 

תנאי קבלה

 

תנאי קבלה לקורס מדריכי תנועה לגיל הרך הינם:

 

  • ראיון אישי לבדיקת כושר עמידה והדרכת ילדים בגיל הרך.
  • מבחן מעשי הבודק את כישורי התנועה של המועמד.

 

נושאי לימוד

 

הכרת הגוף הגוף כיחידה אחת עזרה ראשונה
מרכיבי התנועה בגיל הרך סיפורי ילדים הכרת סופרים ומשוררים
שיטות ועקרונות בהדרכה פיתוח רגישות לילדים בניית מערך שיעור
ועוד...    

 

היכן לומדים?

 

  • תל חי הנדסאים - בתל חי הנדסאים מתקיימת הכשרת מדריכים בתנועה וצליל לגיל הרך, אשר מעניקה לאנשי הוראה כגון גננות, מטפלות וסייעות כלים להדרכת ילדים באמצעות שילוב של מוזיקה ותנועה. היקף הקורס 160 שעות לימוד.

 

  • מ.ט.י גליל מערבי - מוסד זה עורך קורס להכשרת מדריכי תנוע הואורח חיים בריא לגיל הרך. הקורס כולל כ - 36 מפגשים בשעות הבוקר.

 

  • מכללת מדיסין - במכללה זו מתקיים קורס מדריכי תנועה לגיל הרך שנפרש על פני כשבעה חודשים. במהלכו לומדים על שלל שיטות לעבודה עם ילדים במסגרות חינוך בלתי פורמליות.

 

  • מכון וינגייט, בית הספר למאמנים ומדריכים - מכון וינגייט מציע קורס מדריכי תנועה לגיל הרך בהיקף של מאתיים ארבעים שעות לימוד אקדמיות במתכונת דו שבועית שכל מפגש באורך שלוש שעות לימוד אקדמיות. בוגרי הקורס אשר יעמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת "מדריך תנועה לגיל הרך", מטעם בית הספר למאמנים ולמדריכים בווינגייט.

 

  • בית הספר למקצועות הספורט - בית הספר למקצועות הספורט מציע קורס מדריכי תנועה לגיל הרך בהיקף של 240 שעות לימוד אקדמיות הכוללת 41 מפגשים המתפרסים על גבי חצי שנה במתכונת דו שבועית. בוגרי הקורס אשר יעמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת מדריך תנועה לגיל הרך מטעם בית הספר למקצועות הספורט.

 

  • קמפוס שיאים, מרכז להסמכות בספורט ובתנועה באוניברסיטת תל אביב - קמפוס שיאים מציע קורס מדריכי תנועה לגיל הרך בהיקף 280 שעות לימוד אקדמיות הכוללת ארבעים מפגשים במתכונת חד שבועית. בוגרי הקורס שיעמדו בכל המבחנים והדרישות זכאים לתעודת מדריך בחינוך לתנועה ולאורח חיים בריא לגיל הרך מוסמך על ידי קמפוס "שיאים" בית הספר להסמכות בספורט ובתנועה באוניברסיטת תל- אביב.

 

  • אוהלו בקצרין, מכללה אקדמית לחינוך ולספורט - אוהלו בקצרין מציע קורס מדריכי תנועה לגיל הרך בהיקף של 240 שעות לימוד אקדמיות במתכונת חד שבועית. בוגרי הקורס שיעמדו בהצלחה בכל הדרישות יקבלו תעודת מדריך תנועה וצליל לגיל הרך של מכללת אוהלו.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי תנועה לגיל הרך?

רוצה לדעת יותר על לימודי תנועה לגיל הרך?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס הכשרת מדריכים לתנועה לגיל הרך
לימודי תנועה לגיל הרך - היכן לומדים?
רישום לקורס מדריכי תנועה לגיל הרך
קורס מדריכי תנועה לגיל הרך - מה העלות?
תנאי רישום הדרכת תנועה לגיל הרך
קורס מדריכות תנועה לגיל הרך
קורס תנועה לגיל הרך בשישי הקרוב בכרמיאל