רוצה פרטים על קורס משא ומתן?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי ניהול משא ומתן, אמנות השכנוע

רוצה לדעת על קורס משא ומתן? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס משא ומתן ואומנות השכנוע

לא פשוט להצליח בעסקים, בעבודה או אפילו בחיי הים יום ללא יכולת טובה של ניהול משא ומתן. בין אם מדובר בהתנהלות מול אנשי מקצוע, בעת קניית רכב או דירה או כחלק משגרת היום יום בעבודה, כולנו נדרשים מדי יום לשאת ולתת עם הסובבים אותנו.

בעולם העסקים זהו כלי חשוב במיוחד. אנשי מכירות ושיווק, עורכי דין, מנהלים וכן מגשרים ובוררים חייבים לשלוט באמנות המשא ומתן כחלק מעבודתם השוטפת. כדי לסייע לאותם אנשי מקצוע להתמקצע ולפתח את מיומנויות השכנוע והעברת המסרים הנחוצות להם, מציעים במוסדות השונים קורסים לתעודה בתחום זה.

במהלך קורס משא ומתן ואומנות השכנוע יכולים המשתתפים לרכוש כלים חיוניים הדרושים לניהול התהליכים באופן יעיל, זריז ואפקטיבי וכך להגיע ליעדים ומטרות עסקיות כדי שגם הצד השני יצא מרוצה (כלומר יצירת מצב של WIN WIN שבו כולם מנצחים).

 

אם התחום הזה מרתק אתכם או אם אתם עובדים במקצוע הדורש משא ומתן מדי יום, קורס בתחום זה יכול להתאים לכם ביותר.

 

 

למי זה מתאים?

הקורסים מיועדים לאנשי מקצוע אשר צריכים לערוך משא ומתן כחלק שגרתי מעבודתם כגון עורכי דין, אנשי מכירות ושיווק, יזמי ויועצי נדל"ן, אחראי רכש ותפעול, מנהלי פרויקטים וכן מגשרים ובוררים. הכלים הנרכשים במסלולי הלימוד יכולים לסייע לאנשי המקצוע הללו לקדם את העשייה במקום עבודתם. כמו כן, הקורסים יכולים להתאים גם למי שאינם ממלאים בהכרח תפקיד בכיר אולם מעוניינים לייעל את ההתנהלות העסקית מול לקוחות בעבודתם או לשפר את דפוסי התקשורת עם הסובבים אותם.
 

מה לומדים?

 

קיימים קורסים רבים בתחום זה, אשר מותאמים לקהלי יעד שונים. קורסים בסיסיים מתאימים למועמדים לניהול ולמי שנחשפים לראשונה לענף, בעוד קורסים מתקדמים יותר מתאימים לבכירים ולמנהלים מנוסים יותר ובהם נידונות סוגיות רלוונטיות ומורכבות יותר מתוך עולמם המקצועי כגון התנהלות מול מספר צדדים, סוגיות בין תרבותיות, גישור ופתרון סכסוכים ועוד.

 

המשתתפים לומדים על השלבים בתהליך השכנוע, מכירים את הכוחות הפועלים במהלכו ונחשפים לאסטרטגיות מגוונות להעברה יעילה יותר של מסרים ולהגעה ליעדים. הם רוכשים ידע גם בענפים משלימים כגו שפת גוף, גישור, תקשורת בין אישית ופיתוח מוטיבציה.
 
כמה זמן לומדים?


אורך הקורסים הוא לרוב מספר חודשים עד חצי שנה, קיימים קורסים מרוכזים ומואצים שאורכם מספר שבועות. היות ומדובר על קורסים המיועדים לרוב למנהלים ולבכירים, הם נערכים בשעות אחר הצהריים והערב ובמתכונת גמישה המותאמת לצורכיהם של בעלי קריירה. בחלק מן המקרים ניתן ללמוד באופן היברידי המשלב לימודים בכיתה עם שיעורים מקוונים.

 

ניתן להשתתף בקורסים הללו באופן נפרד העומד בפני עצמו, אך לעיתים הם מוצעים גם כחלק ממסלול ארוך יותר בתחומים כמו שיווק, מכירות, גישור ועוד.


כדי לסייע בהמחשת החומר הנלמד, נכללים בקורסים תרגילים פרקטיים כגון משחקי תפקידים, ניתוח מצבים מהעולם העסקי, סימולציות, סדנאות ועוד, מה שמאפשר למשתתפים לתרגל בעצמם את הכלים הנלמדים וליישם אותם על הנעשה בארגונים שלהם.

 

קורס אונליין

 

ניתן למצוא קורסים אונליין ללימוד מיומנויות משא ומתן ושכנוע. חלק ממסלולים אלה מתקיימים בשידור חי באמצעות ZOOM במקביל למסלול פרונטלי, בעוד הכשרות אחרות מוצעות במתכונת שיעורים מוקלטים מראש שבהם יכולים המשתתפים לצפות מהבית או מהמשרד בהתאם לצורכיהם.

 

אחד היתרונות של קורסים מקוונים הוא המתכונת הגמישה, המשתתפים יכולים בדרך כלל להתאים את שעות הלימוד ללוח הזמנים האישי, מה שיכול לסייע למנהלים ולבכירים עם שגרה עמוסה במיוחד.

 

בדרך כלל, השיעורים זמינים למשתתפים לצפייה חוזרת גם אחרי המפגשים המקוונים, לצורכי חזרה על החומר. כמו כן מקבלים תרגילים ומבדקים לתרגול הכלים הנלמדים.
 

מחיר - כמה זה עולה?

 

מחיר הקורס משתנה בהתאם לאורך ההכשרה ולמתכונתה. קורסים פרונטליים כרוכים בדרך כלל בעלות שנעה בין 3,500 - 8,000 שקלים. הכשרות אונליין לרוב כרוכות בעלות נמוכה יותר של כמה מאות שקלים עד אלף שקלים. גם קורסים לגמול השתלמות נערכים לרוב במחיר מסובסד של 500 - 1500 שקלים. חשוב להדגיש כי העלויות משתנות מעת לעת ועשויות להיות גבוהות או נמוכות מן הטווח המפורט לעיל.

 

קורס חינם

 

רוב ההכשרות בתחום זה כרוכות בתשלום, עם זאת ניתן למצוא מסלולים מסוימים ללא עלות. קורסים חינם מוצעים בדרך כלל במתכונת אונליין ובהם נלמדים יסודות במקצוע וכלים ראשוניים, שמתאימים למי שמעוניינים לקבל חשיפה לנושא ולבדוק את התאמתם לקורסים ממושכים ומקיפים יותר.

 

נושאי לימוד

 

  • שפת גוף
  • יצירת אמון
  • שיווק ויראלי
  • בניית פרזנטציות
  • אינטרסים ויחסי כוח
  • יצירת שיתופי פעולה
  • הנעה לפעולה ושכנוע
  • הגורם האנושי בעסקים
  • יצירת הזדמנויות עסקיות
  • הנעה לפעולה בשוק הדיגיטלי
  • ועוד

 

היכן לומדים?

 

ניתן להשתתף בקורסים בנושא בלא מעט מוסדות לימוד, בין היתר -

  

  • תפנית - האוניברסיטה הפתוחה (שלוחת תל אביב) - תפנית הוא בית הספר למקצועות הניהול של לימודי החוץ באוניברסיטה הפתוחה. בקורס מתמקדים בניהול תהליכים בתנאי אי ודאות ורוכשים כלים פרקטיים להתנהלות במצבים מורכבים. היקף המסלול 8 מפגשים.

 

  • להב - אוניברסיטת תל אביב - להב הוא בית הספר לפיתוח מנהלים של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל-אביב. המסלול מתאים למנכ"לים ומנהלים במגוון ענפים כגון רכש, מכירות, קניין ועוד. בקורס מכירים כלים פרקטיים להגעה ליעדים.

 

  • המרכז הישראלי למשא ומתן לגישור (ברחבי הארץ) - במרכז זה ניתן למצוא מספר קורסים בתחום, כגון מסלול ממוקד לכלים ניהוליים, תכנית בדגש בין תרבותי, הכשרה שבה לומדים על תהליכים רב צדדיים ועוד.

 

  • המי"ל - המרכז הישראלי לניהול (תל אביב) - במרכז הישראלי לניהול ניתן למצוא קורס בתחום המיועד לבכירים שהיקפו 8 מפגשים, במתכונת ערב. ניתן ללמוד גם במתכונת אונליין.

 

  • רשף ייעוץ והדרכה (אונליין) - חברת ייעוץ אשר מציעה גם קורסים אונליין ללימוד טכניקות שכנוע. הקורס מורכב מ - 13 שיעורים מוקלטים שבהם יכולים המשתתפים לצפות בהתאם ללוח הזמנים האישי.

 

מהם תנאי הקבלה?

 

דרישות הסף משתנות ממסלול למסלול. מרבית הקורסים מיועדים למנהלים ולבכירים וניתן להתקבל אליהם בכפוף להצגת מספר שנים של ניסיון פרקטי מוכח בתפקידים ניהוליים רלוונטיים כגון מנהלי פרויקטים, סמנכ"לים, ראשי מחלקות וצוותים ועוד, אחראי מכירות ושיווק ועוד. עם זאת קיימים גם קורסים שמתאימים לבעלי ניסיון עסקי מצומצם יותר, כגון יזמים בתחילת דרכם או בעלי עסקים קטנים. לרוב מתקיימים ראיונות אישיים שבהם נבדק הרקע המקצועי של המועמדים והניסיון שלהם בעבודה מול לקוחות, ספקים וקולגות.

 


מהן אפשרויות התעסוקה?

 

כאמור, בדרך כלל הכשרות אלה מיועדות למנהלים מנוסים המעוניינים להעשיר את סל הכלים שברשותם. המשתתפים בקורס יכולים להשתמש בכלים הנלמדים במהלכו במסגרת עבודתם השוטפת וליישם את הטכניקות הללו בארגונים שלהם. בעזרתם הם יכולים לקדם דפוסי תקשורת יעילים יותר מול לקוחות, קולגות וצוותי עובדים, להעביר מסרים באופן איכותי ופשוט יותר, לאתר הזדמנויות חדשות ולסגור עסקאות בהצלחה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס משא ומתן?

רוצה לדעת יותר על קורס משא ומתן?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס משא ומתן
שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול משא ומתן לבכירים
איפה נלמדים קורסי ניהול משא ומתן?
מה עלות קורס ניהול משא ומתן לעובדי גבייה?
איפה מתקיים קורס משא ומתן?
קורס ניהול משא ומתן
קורס משא ומתן בחודש אוגוסט