רוצה פרטים על קורס ספרות כלבים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ספרות כלבים

רוצה לדעת על קורס ספרות כלבים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ספרות וטיפוח כלבים וחתולים

 

בשנים האחרונות אנו מבינים שלא רק לבני האדם מגיעות תספורות יצירתיות ושיער אסתטי מעוצב. חשבו על זה: אם אנו מרשים לעצמנו לשנות תספורות לעיתים קרובות ולרענן את המראה שלנו, למה שלא נעניק את אותה חוויה לבעלי החיים האהובים עלינו כל כך? ואכן, הטרנד תפס תאוצה מסחררת וכיום קיימים מרחצאות ומכונים גדולים לטיפוח ועיצוב שיערם של בעלי החיים.

מלבד האסתטיות שבעיצוב הפרווה המעטרת את ראשם של בעלי החיים, התספורות של חיות המחמד הפכו לאלמנט חיוני ביותר אשר עוזר לנו לשמור על טיפוח הפרווה, על ההיגיינה ובנוסף מקל על בעלי החיים בימי הקיץ החמים. בזמן התספורת ניתן גם לזהות פצעים בעור ואפילו להפחית במינון הקרציות. עולם טיפוח הכלבים הוא נרחב ונפוץ מאוד בשנים האחרונות, וישנם טיפולים המרחיקים לכת ומעניקים לבעל החיים ייבוש שיער ועיצוב ציפורניים בתום התספורת.

 

למי מתאים הקורס?


הקורס מתאים לבעלי זיקה ואהבה לבעלי חיים, המעוניינים להפוך את אהבת חיות המחמד לקריירה.

 

משתתפי הקורס נדרשים להיות בעלי סבלנות ואהבה עצומה לבעלי חיים וכמובן- חוש אסתטי מפותח. ספרות בעלי חיים היא תהליך לא פשוט שכן לא כל בעלי החיים ממושמעים ובמיוחד לא כאשר מצמידים לראשם זוג מספריים. משתתפי הקורס צריכים לדעת לנקוט נהלי זהירות מפציעה של חיות המחמד בעת התספורת, להימנע מפגיעה גופנית אישית ולדעת לזהות בעיות בעור החיה אשר דורשות טיפול.

 

מה לומדים בקורס?

 

מטרת לימודי ספרות כלבים הינה הכשרת ספרים מיומנים ביותר בתחום עיצוב הפרווה ומוכשרים לעבודה עם בעלי חיים. הלימודים בקורס שמים דגש רב על אסתטיות ויצירתיות לצד היגיינה ומתן טיפול רפואי במידת הצורך.

התכנים בלימודי ספרות כלבים משתנים, מרבית הקורסים בתחום זה כוללים חומר לימוד תיאורטי המועבר על ידי הרצאות לימוד פרונטאליות, הדגמות והתנסות מעשית מרובה.


משתתפי הקורס מכירים גזעים שונים של חתולים וכלבים ורוכשים מיומנויות לטיפוח ועיצוב. הם לומדים על הכנת בעלי החיים לתספורת ועל התאמת התספורות לפי גודל, גזע ועונת השנה. נלמדים גם היבטים בריאותיים כגון סוגי מחלות והתמודדות עם קרציות ופרעושים. הם מכירים ציוד מקצועי, אביזרי עיצוב וטיפוח ואופן השימוש הבטוח והיעיל בהם. בחלק מן המוסדות ניתן להתמקצע גם בטיפוח של כלבים לתצוגות ותערוכות.
 

נושאי הלימוד

  • אביזרי תספורת
  • אבחון בעיות עור
  • גזירת ציפורניים
  • עיצוב וטיפוח פרווה
  • הקמה ותפעול מספרה
  • אנטומיה של בעלי חיים
  • התאמת תספורות לגזעים
  • מכירות ושיווק במספרות
  • כלבים לתצוגות ותערוכות
  • השפעת מזון על טיפוח כללי
  • ועוד

 

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הקורס משתנה בין המוסדות. בדרך כלל הם נמשכים בין מספר חודשים לחצי שנה. ישנם מסלולים המתקיימים בשעות הבוקר לצד קורסי ערב שמתאימים גם לאנשים עובדים.

 

במרבית המוסדות המשתתפים לוקחים חלק בתרגול מעשי לצד הלמידה העיונית. הם מתנסים בעבודה מעשית בטיפוח כלבים וחתולים במסגרת פרקטיקום בפיקוח של צוות ההוראה. חלק מן המוסדות מחלקים את התרגילים לפי גזעים וגדלים. כמו כן, לעיתים נכללות סדנאות למיומנויות משלימות, כגון ניהול והקמה של עסק עצמאי או שיווק לאנשי מקצוע.
 

מהם תנאי הקבלה?

 

תנאי הקבלה לקורס ספרות כלבים כוללים זיקה וגישה לעולם בעלי החיים וכן מעבר של ראיון אישי לבדיקת ההתאמה. בחלק מן המוסדות ישנה דרישה לאישור על השלמת 12 שנות לימוד.

איזו תעודה מקבלים?

 

בתום ההכשרות המשתתפים מקבלים תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד. בדרך כלל יש צורך לעמוד בחובות הנוכחות ולעבור מבחנים כדי לקבל את התעודה, ולעיתים גם להשלים פרויקט או התנסות מעשית.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

בתום הלימודים זה יוכלו הבוגרים להשתלב במספרות ובבתי טיפוח שונים לבעלי חיים או להתחיל לעבוד כספרים עצמאיים, יצירתיים ומקצועיים של כלבים. שירותים אלה הופכים מבוקשים יותר ויותר בקרב ציבור בעלי הכלבים.

 

בוגרים שברצונם להמשיך להרחיב את השכלתם יכולים ללמוד קורסים משיקים נוספים כגון אילוף, כלבי עבודה, עוזרי וטרינר, טיפול בעזרת בעלי חיים ועוד.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד:

 

  • מכללת מיי דוג (תל אביב, חיפה): היקפו של קורס זה במכללת My Dog הוא כארבעה חודשים. ניתן לבחור בין קורס ערב למסלול בוקר. במהלך הקורס מתאמים בביצוע טיפולים עם כלבים גדולים וקטנים כדי לסייע לצבור ניסיון. קורסים נוספים הנלמדים במכללה הם קורס אילוף כלבי עבודה, קורס אילוף וקורס כלבנות טיפולית.

 

  • מכללת מגן דוד ירוק (רמת גן): בקורס נלמדים כלים בטיפוח וספרות לכלבים ולחתולים. הוא כולל התנסות מעשית המחולקת לפי גזעים במסגרת פרקטיקום. ניתן ללמוד על חשבון הפיקדון. הכשרות נוספות במוסד זה כוללות קורס טיפול בעזרת בעלי חיים, קורס עוזרי וטרינר.

 

  • ארבע על ארבע (כפר הס): מרכז הכשרה בתחום טיפוח הכלבים. ניתן ללמוד קורס הכשרה למקצוע וכן השתלמויות לעוסקים בענף.

 

  • מכללת אשכולות (פריסה ארצית): מכללה ללימודי תעודה במיקומים שונים בארץ. הקורס מתקיים בדגש פרקטי וכולל תרגילים שונים וכן סדנה להקמת עסק. היקפו כ - 250 שעות לימוד. ישנה אפשרות לשלב את ההכשרה עם קורס אילוף כלבים.

 

חיפשת קורס ספרות כלבים של משרד העבודה?


נכון להיום, לא מתקיימים קורסים בפיקוח או מימון של משרד העבודה והתעסוקה בתחום ספרות הכלבים. בכל הקורסים המוצעים בתחום זה מקבלים המשתתפים תעודת גמר מטעם מוסד הלימוד עצמו, ולא תעודה ממשלתית.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ספרות כלבים?

רוצה לדעת יותר על קורס ספרות כלבים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ספרות כלבים
שאלות הגולשים בנושא
לימודי ספרות כלבים
קורס ספרות כלבים - איפה אפשר ללמוד?
קורס ספרות כלבים וחתולים - מקומות לימוד מומלצים
קורס ספרות כלבים
ספרות כלבים וחתולים באזור קציר
קורס ספרות כלבים בשרון