רוצה פרטים על אפיק מעבר - סיעוד?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

אפיק מעבר ללימודי סיעוד

רוצה לדעת על אפיק מעבר - סיעוד? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


אפיק מעבר ללימודי סיעוד


עזרה בדרך ללימודי הסיעוד


אפיק מעבר הוא מסלול אקדמי בו לומדים הסטודנטים בשנה הראשונה באוניברסיטה הפתוחה שמציבה תנאי קבלה נוחים, ולאחר מכן ממשיכים את לימודיהם באוניברסיטאות גדולות בישראל. המסלול מאפשר למועמדים בעלי תעודת בגרות שאינם עומדים בשאר תנאי הקבלה למסלול, ללמוד בתנאים גמישים ובשעות נוחות.


אפיק המעבר ללימודי סיעוד מציע מספר אפשרויות קבלה למעוניינים להתקבל ללימודי הסיעוד באוניברסיטת חיפה או באוניברסיטת בן גוריון בנגב. הסטודנטים משתתפים בקורסי מבוא שמקבילים לקורסים שנלמדים בשנה א' במוסדות וכך מגיעים לרמות הפטור הנדרשות כדי להתקבל ללימודי הסיעוד.

 

 

כמה זמן לומדים?


משך הלימודים הוא כשנה. ישנה אפשרות לפרוס את הלימודים על פני פרק זמן של עד שלוש שנים מיום תחילת הקורס האחרון באפיק המעבר.

 

על לימודי סיעוד


ענף הסיעוד הוא מקצוע טיפולי שמספק סיוע רפואי לאנשים בשלבי חיים שונים, אשר מביא לסיפוק רב לעוסקים בו. לימודי הסיעוד, שמתפרשים לרוב על פני כארבע שנות לימוד, כוללים התנסות מעשית רבה במסגרת פרקטיקום בבתי חולים ובמוסדות רפואיים, לצד למידה עיונית על תחומים מדעיים שונים. כיום, עקב העלייה בתוחלת החיים, ישנה דרישה מרובה לבוגרי תואר ראשון בתחום הסיעוד.


מבנה הלימודים


אלה הן הדרישות של מוסדות הלימוד השונים לתלמידי אפיק המעבר ללימודי סיעוד:

 

דרישות מעבר מהאוניברסיטה הפתוחה לאוניברסיטת בן גוריון בנגב  מהאוניברסיטה הפתוחה לאוניברסיטת חיפה - החוג לסיעוד
קורסי חובה ותשתית
  • עולם הכימיה
  • ביולוגיה כללית א'
  • פסיכולוגיה התפתחותית
  • מבוא לחשיבה חברתית
  • מבוא לסטטיסטיקה למדעי החברה
  • עולם הכימיה
  • ביולוגיה כללית א'
  • יסודות המחקר הכמותי א'
  • מבוא לפסיכולוגיה
רמת פטור באנגלית ניתן להשלים את דרישות ההגעה לפטור לפני המעבר לאוניברסיטת בן גוריון. לשם כך, יש ללמוד את הקורסים אנגלית למתקדמים 1 ו - אנגלית למתקדמים 2 של האוניברסיטה הפתוחה, אשר מוכרים על ידי אוניברסיטת בן גוריון לקבלת פטור. לסטודנטים ישנה אפשרות להגיע לרמת פטור באנגלית בזמן הלימודים באוניברסיטה הפתוחה. לחלופין, הם יכולים ללמוד בקורסי אנגלית מתקדמים ב' באוניברסיטת חיפה בשנה השנייה לתואר. יש לציין כי רמת פטור באנגלית היא תנאי מחייב לקבלת התואר בסיעוד.
עמידה בציונים על הסטודנטים לסיים את לימודיהם בציון ממוצע של 80 לפחות, כאשר הציון בכל אחד מן הקורסים הוא 70 ומעלה.  כדי להתקבל ללימודי הסיעוד באוניברסיטת חיפה בשנה ב' הסטודנטים צריכים להיות בעלי ממוצע של 85 ומעלה, וציון של 70 לפחות בכל אחד מהקורסים שנלמדים באפיק המעבר. סטודנטים להם ממוצע שנע בין 80 - 85, יכולים להגיע בקשה שתידון על ידי וועדת קבלה באוניברסיטת חיפה.
חובות השלמה בשנה ב' לאחר המעבר למחלקה לסיעוד בבן גוריון, הסטודנטים נדרשים להשלים את כל הקורסים שנלמדים בשנה הראשונה אשר אין להם מקבילה באוניברסיטה הפתוחה. על בוגרי אפיק המעבר מוטלת החובה להשלים את כל הקורסים שאין להם מקבילה באוניברסיטה הפתוחה, אשר נלמדים במסגרת שנה א' של לימודי הסיעוד באוניברסיטת חיפה.

 

 

מתכונת הלימוד

 

הלימודים בתכנית אפיק מעבר מורכבים ברובם מלמידה עצמאית, דרך ערכות ספרי לימוד, שיעורים מקוונים ומערכות ללמידה ממוחשבת מהבית. כמו כן, נערכים גם מפגשי הנחייה וייעוץ, שמתקיימים בדרך כלל פעם בשבוע. חלק מהתכניות מציעות גם מרתונים לימודיים מרוכזים ושירותי ייעוץ טלפוניים לסטודנטים שזקוקים להם.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על אפיק מעבר - סיעוד?

רוצה לדעת יותר על אפיק מעבר - סיעוד?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד אפיק מעבר - סיעוד
שאלות הגולשים בנושא
מהו אפיק מעבר בסיעוד?
כמה לוקח הלימוד באפיק מעבר לסיעוד?
אפיק מעבר בסיעוד- מהאוניברסיטה הפתוחה לחיפה
אפיק מעבר לסיעוד בבן גוריון עם בגרות חלקית
ימי לימוד באפיק מעבר לסיעוד באוניברסיטת בן גוריון
אפיק מעבר - סיעוד ללא פסכומטרי
איך מתבצע אפיק מעבר לסיעוד?