קורס הכשרת מדריכי סטריפ דאנס בבית הספר למקצועות הספורט

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ספורט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס מדריכי סטריפ דאנס - ביה"ס למקצועות הספורט.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי סטריפ דאנס בבית הספר למקצועות הספורט

 

בית הספר למקצועות הספורט הינו מוסד ייחודי ומוביל בתחומו, אשר מאמין כי מדריכים המעוניינים להצליח בעבודתם ולאמן בדרך אחרת, צריכים גם ללמוד בצורה אחרת. מוסד הלימודים ממקומם ברח' הארבעה בתל- אביב ומאפשר מגוון הכשרות, קורסי ספורט והשתלמויות אשר מועברים על- ידי טובי המדריכים והמאמנים בארץ. הלימודים כוללים את התכנים תוך העדכניים והמתקדמים ביותר בעולם הספורט ונעזרים במתקני לימוד נוחים המכינים את התלמידים היטב לשוק העבודה.

 

עם סיום הלימודים, מקבלים הבוגרים תעודות הדרכה מטעם המוסד עצמו ומטעם מינהל הספורט-משרד התרבות המדע והספורט. תעודות אלו ידועות ומוכרות לעבודה כמדריכים בכל רחבי הארץ.

 

מה זה סטריפ דאנס?

 

ה"סטריפ דאנס" הוא למעשה סוג של ריקוד אשר קיבל את תהילתו במועדוני חשפנות. במהלך שיעורי הסטריפ דאנס, לומדים מגוון סגנונות ריקוד "אסורים" הנלווים במוסיקה חדישה ומגניבה. כולנו אוהבים לדמיין את עצמנו רוקדים על במה בחושניות, אך מרביתנו לא באמת מעיזים לממש את הפנטזיה. בשיעורי הסטריפ דאנס אנו מתחברים לריקוד, לעצמנו ולמיניות שלנו.

 

מה לומדים?

 

להלן הנושאים הנלמדים בקורס סטריפ דאנס בבית הספר למקצועות הספורט: סגנונות מגוונים של סטריפ דאנס, תנועה תיאטרלית, משחקי תיאטרון, קרדיו סטריפ, פאנק והיפ-הופ. במהלך השיעורים ייעשה שימוש באביזרים נלווים כגון: מניפות, מקל, כסא וכדומה.
שיטת הלימוד בקורס זה מבוססת על הקניית חומר לימוד תיאורטי בעזרת הרצאות פרונטאליות, לצד תרגולים מעשיים רבים.

 

בכדי לעבור את הקורס בהצלחה, על התלמידים למלא את החובות הבאים: להפגין נוכחות מלאה בשיעורים ולקבל 'עובר' במבחן הסיום המעשי.

 

משך הלימודים

 

קורס סטריפ דאנס כולל 36 שעות לימוד אקדמיות הנפרשות על פני 9 מפגשים, 3 שעות לימוד אקדמיות לכל מפגש. הלימודים מתקיימים במתכונת חד שבועית כאשר ייערך עוד מפגש בסוף הקורס בו ייערך מבחן הסיום.

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לקורס סטריפ דאנס נדרשים לעמוד בתנאי הקבלה הבאים:

  • לעבור מבחן בדיקת קצב
  • לצלוח אודישן בריקוד
  • להציג אישור רפואי המעיד על בריאות פיזית ונפשית תקינה
  • בעלי תעודת מדריך ריקוד או מדריך אירובי.

 

עלות קורס

 

עלות הלימודים בקורס סטריפ דאנס עומדת על כ- 1690 ₪, לתלמידים שישלמו במזומן תינתן הנחה. נדגיש כי ניתן לשלם את שכר הלימוד על- ידי הפיקדון לחיילים משוחררים. כמו כן, הקורס מוכר לצורך גמול השתלמות.

 

*פתיחת הקורס תלויה במספר מינימאלי של נרשמים.

 

סיום הלימודים, קבלת התעודה ואפשרויות תעסוקה

 

לאחר קבלת התעודה יוכלו הבוגרים להתחיל להדריך קבוצות ואנשים פרטיים בתחום הסטריפ דאנס. בנוסף לכך, בית הספר מקפיד לשמור על קשר עם הבוגרים, מקשר בינם לבין מעסיקים פוטנציאלים ומציע להם מדי פעם הצעות עבודה רלוונטיות דרך הדואר האלקטרוני.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.