רוצה פרטים על אימון לכלכלת המשפחה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אימון וייעוץ לכלכלת המשפחה

רוצה לדעת על אימון לכלכלת המשפחה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


יועצים ומאמנים לכלכלת המשפחה

 

לומדים לסגור את המינוס

 

בשנים האחרונות, מאז פריצתה של התוכנית "משפחה חורגת" בהנחייתו של המאמן אלון גל, עלתה המודעות בארץ בכל הנוגע לחשיבותה של התנהלות נכונה בכלכלת המשפחה. כאשר התקציב המשפחתי אינו מנוהל כהלכה, מגיעים בקלות למצב שבו ההוצאות השוטפות עולות על ההכנסות החודשיות, ועם הזמן המצב הולך ומחמיר. בנוסף לצורך להתמודד עם הקושי הכלכלי עצמו, נוצר בעקבותיו מתח רב ביחסים בתוך המשפחה. 

 

יועצים כלכליים מסייעים למשפחות להתמודד עם שאלות כמו - האם לרכוש דירה או לגור בשכירות? אילו הוצאות צריך לצמצם? וכיצד יודעים האם כדאי לקחת הלוואה? בנוסף הם מסייעים לתכנן את העתיד הכלכלי של המשפחה כולה. תוכניות הלימודים בתחום מכשירות מאמנים אישיים ויועצים אשר יוכלו לעזור למשפחות הנמצאות במצוקה, והן מזמנות למשתתפים פתח לעשייה מרתקת ומאתגרת. 

 

למי מיועדים הלימודים?

 

הלימודים מתאימים למנהלי רווחה ומשאבי אנוש, למטפלים ואנשי חינוך, וכן לכל היועצים הפיננסיים ויועצי ההשקעות המעוניינים לרכוש כלים נוספים לאימון כלכלי של משפחות. הקורס מיועד כמובן גם למאמנים אישיים, ומהווה בסיס לקראת קורסים מתקדמים בתחום. 

 

תכנית הלימודים

 

מטרת הקורס להכשרת מאמנים לכלכלת המשפחה היא להקנות טכניקה לייעוץ כלכלי, תוך פיתוח של מיומנויות אימוניות מחד וידע בתחום הפיננסי מאידך. המשתתפים מכירים מושגים חשובים בייעוץ משכנתאות, בפנסיה, בהשקעות, בביטוחים ועוד, ורוכשים כלים לפיתוח מודעות מהבחינה המקצועית ומהבחינה האישית.

 

במהלך הכשרתם הם לומדים כיצד להעריך את ההתנהלות הפיננסית של משפחות, ומתנסים ביישום מודלים להתנהלות נכונה אל מול בנקים וגופים פיננסים למינהם. בנוסף, הקורס מעניק ידע וכלים לבניית תקציב וגיבוש תכניות חיסכון, במטרה לסייע ללקוחות לשנות הרגלים ודפוסי התנהגות כלכליים.

 

 

נושאי לימוד

 

להלן חלק מנושאי הקורס לכלכלת המשפחה:

 

  • בקרה על התקציב המשפחתי
  • מודלים של תכנון כלכלי
  • גיבוש חזון כלכלי משפחתי 
  • בניית אמון בין המאמן למתאמן
  • הורות בהשפעת שינויים כלכליים
  • ועוד
  • השפעת שינויים כלכליים על יחסים זוגיים
 

 

תנאי קבלה

 

לימודי תעודה באימון כלכלת המשפחה מיועדים לקבוצות שונות, כאשר תנאי הקבלה משתנים בין המוסדות השונים. קיימים מוסדות שדורשים תואר אקדמי בתחום כלשהו על מנת להתקבל, או לחילופין ניסיון מעשי בניהול והדרכה, או באימון אישי. מוסדות אחרים פותחים את שעריהם לקהל הרחב.

 

 

מוסדות לימוד

  

  • בית הספר "תפנית" למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה (תל אביב וחיפה, וכן מקוון) - הלימודים חושפים את המשתתפים למגוון היבטים דרכם ניתן לסייע למשפחות להיחלץ ממצבי משבר כלכלי. הקורס גם מעמיק בזכויות הכלכליות בישראל, הסטודנטים לומדים כיצד לסייע למשפחות לממש הטבות רבות, שלעיתים כלל לא ידעו שהיו זכאיות להן. צוות בית הספר מלווה באופן אישי את המשתתפים בהדרכות ובפרקטיקום, ומספק שירותי הכוונה תעסוקתית לבוגרים, שגם יכולים לשתף פעולה עם בית הספר מבחינה עסקית.

  

  • מ.ט.י גליל מערבי וקריות - מוסד הלימוד עורך קורס להכשרת יועצים לכלכלת המשפחה, הקורס כולל כ - 85 שעות לימוד והוא מחולק ל - 17 מפגשים שבועיים.

 

  • קבוצת אש לידור פילוסוף (קיבוץ נחשונים) - הקבוצה מתמחה בשירותים בתחום כלכלת המשפחה, ומציעה קורס המתפרש על פני כעשרה חודשים, וכולל בסך הכל 272 שעות אקדמיות. המפגשים נערכים אחת לשבוע בשעות הערב, ובמהלכם מקבלים הסטודנטים כלים להובלת משפחות להשגת יעדים כלכליים ולהגעה לביטחון פיננסי. בסיום הלימודים מקבלים הבוגרים תעודת "יועץ לכלכלת המשפחה", וכן תעודת מאמן, המוכרת על ידי לשכת המאמנים בישראל.

  

  • מגדלור (תל אביב) - ד"ר אמיר הלמר מאמן אישי ומאבחן ביומטרי הקים את מגדלור במטרה לעזור לאנשים לנהל את עתידם האישי והכלכלי. קורס האימון לכלכלת בית של מגדלור מיועד לאקדמאים בעלי תואר ראשון בכל מקצוע או למועמדים אשר עובדים בעבודות מול קהל לקוחות למעלה משלוש שנים או למועמדים המגיעים מתחום הניהול וההדרכה. היקף הקורס לאימון כלכלת בית הינו 185 שעות אקדמיות וכלל הכשרה מעשית מול משפחות

 

  • המרכז להשכלה פיננסית (הרצליה) - המרכז מקיים קורס בן 100 שעות, המספק כלים לבניית מערכי ייעוץ פיננסי למשפחות. התלמידים דנים באיזון הוצאות והכנסות, בחינוך להבנת מערכי המס והביטוח, ובאימון בדרך לקבלת החלטות נכונות יותר בעת פתיחת עסק עצמאי. הלימודים כוללים סדנאות חווייתיות, וכן סטאז' מעשי בו בונים מערך אימון למשפחה. את התכנית מנהלים שני מומחים, שהם ממפתחי ענף האימון הפיננסי למשפחות בישראל.

 

  • קבוצת יוזמות (חיפה) - קבוצת יוזמות היא חברה הנותנת שירותי אימון אישי, אימון עסקי וייעוץ, לסחר ופיתוח עסקי להדרכה בארגונים, ולהכשרת מאמנים. הקורס מועבר על ידי אלדד מרום מאמן אישי ועסקי המומחה לכלכלת משפחה, אורך הקורס הוא תשעה מפגשים באורך חמש שעות אקדמיות. הקורס מתקיים בחיפה.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על אימון לכלכלת המשפחה?

רוצה לדעת יותר על אימון לכלכלת המשפחה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
מדריך לכלכלת המשפחה?
לימודי כלכלת המשפחה - איפה מתקיים?
קורס יועצים לכלכלת המשפחה באזור הדרום
קורס מאמנים לכלכלת המשפחה
מאמנים לכלכלת המשפחה - עלות הקורס
קורס ייעוץ וכלכלת המשפחה