הכשרת מנהלי תיקי נסיעות בבית הספר הארצי לתיירות בישראל

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תיירות - מלונאות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מנהלי תיקי נסיעות - בית הספר לתיירות.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול תיקי נסיעות בבית הספר לתיירות בישראל
 
"אוחזי הכרטיסים"
 
בעלי גישה שירותית ורצון להיטיב ולייעל תהליכים פנים ארגוניים – אם אתם גם מתעניינים בענף התיירות, יכול להיות שקורס מנהלי תיקי נסיעות בבית הספר הארצי לתיירות בישראל יוכל להתאים לכם בדיוק; במסלול זה לומדים כיצד להשיג עסקאות נסיעה טובות לארגון או לחברה שאליהם אתם שייכים, איך מנהלים מהלך זה באופן מיטבי, לאיזה סוג של ספק כדאי לפנות, ועוד.
 
מטרת התכנית היא לתת לאנשים בארגונים, המטפלים בנושאי הנסיעות העסקיות בחברה, כלים לצמצום עלויות וחיסכון, באופן שיתרום ליעילות החברה ולתפקודה. הלימודים בתכנית מאפשרים אף השתלמות מקצועית עבור אלה שכבר עוסקים בתיאום נסיעות, אשר נדרש להם ידע משלים בטכנולוגיות מידע ובטכניקות חיפוש בתחום הנסיעות, שנכנסו לשימוש רק בשנים האחרונות.
 
על הלימודים
 
בקורס מנהלי תיקי נסיעות בבית הספר לתיירות לומדים כיצד לטפל בנסיעה עסקית מסוימת על כל שלביה, איך לזהות ולנתח את פרופיל הנסיעות של החברה או הארגון, מהם הכלים הארגוניים הדרושים לאיש העוסק בתפקיד זה, כיצד לבצע תיאום נסיעות יעיל, ואיך בודקים את יעילותו בפועל. בנוסף, הסטודנטים לומדים כיצד להעניק שירות איכותי לארגון שבתוכו הם פועלים, מתנסים באיתור אירועים פוטנציאליים בחו"ל הרלוונטיים לחברה או לארגון, לומדים כיצד בונים קשר נכון עם הספקים השונים ועם חברות הנסיעות, כיצד משיגים עסקאות משתלמות, ועוד.
 
הלימודים במסלול זה נערכים בהיקף של 40 שעות לימוד אקדמיות, והם נפרשים על פני 10 שבועות, במתכונת של פעם אחת בשבוע. תכנית הלימודים מתקיימת בתל אביב, במתכונת לימודי בוקר. רכזת התכנית היא יזמית עסקית, ממקימי חברה לפיתוח תוכנה, יישום והטמעה של מערכת ממוחשבת ייעודית לנסיעות עסקים. חברה זו מבטיחה לצמצם ב - 15% את עלויות ההשקעה של ארגונים בתחום הנסיעות. רכזת התכנית מקיימת אף מערכת קשרים ענפה עם ספקי נסיעות, והיא מומחית בשיפור הסכמים עם ספקים. כמובן שעסקה בעצמה בניהול תיקי לקוחות בהיקף רחב.
 
נושאי הלימוד
 
מבין הנושאים העיוניים והמיומנויות המעשיות הנלמדים בקורס, נזכיר את אלה הבאים:
 
  • התיירות בעידן הגלובליזציה
  • תערוכות וכנסים 
  • ייעול תהליך קבלת ההחלטות
  • איכות שירות פנים ארגוני
  • תוכנות ייעודיות בתחום התיירות
  • היכרות עם ספקי נסיעות
  • שימוש באינטרנט לצורך איתור עסקאות
  • ועוד
  • חידושים בטכנולוגיות המידע בענף התיירות
 
 
קהל היעד ותנאי הקבלה
 
קורס מנהלי תיקי נסיעות בבית הספר לתיירות בישראל מיועד לסוכני נסיעות המבקשים להשתלב בתפקיד מיוחד, למנהלי רכש או למנהלי מחלקות בארגונים, ולאלה שכבר מתפקדים כמתאמי נסיעות בחברות ובארגונים שונים ומבקשים לייעל את תפקודם ולשכלל את מקצועיותם. לשם קבלה למסלול זה נדרשים המועמדים לעבור בהצלחה ריאיון קבלה אישי.
 
אפשרויות התעסוקה
 
בתום הלימודים תוענק לבוגרי התכנית תעודת "מנהל תיקי נסיעות", מטעם בית הספר הארצי לתיירות בישראל, והם יוכלו להשתלב בתפקיד זה במגוון רחב מאוד של ארגונים, סוכנויות וגופים עסקיים מסוגים שונים.
 
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: בית הספר לתיירות בישראל

כלים שיעזרו לך לבחור