רוצה פרטים על פנג שואי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי פנג שואי - מה זה אומר בשבילך?

רוצה לדעת על פנג שואי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי פנג שואי - למי זה מתאים? כמה זה עולה? איך מתחילים?

לעתים אנו נכנסים לבתים או חללים אחרים ומקבלים תחושה נעימה וטובה מן הרגיל. גם אנשים שאינם רגישים יתר על המידה יכולים לחוש זאת מבלי להתאמץ. אם חשתם בזה, לבטח דיירי הבית או בעליו עיצב וארגן אותו בשיטת הפנג שוואי.
 
שיטה זו שפירושה "רוח ומים", פותחה על ידי הסינים לפני אלפי שנים והפכה ממש למדע בפני עצמו שהספרים הראשונים אודותיו נכתבו עוד טרום הספירה. אחד המושגים הבסיסיים עליו מושתת תורת הפנג שוואי הוא הצ'י או הקי – אנרגיית החיים או כוח החיים.
 
הצ'י קיים בתוכנו וסביבנו ולפי הפילוסופיה העתיקה הזו, חשוב שהוא יזרום בצורה חופשית.  את החסימות האנרגטיות מסוגל אומן הפנג שוואי לשחרר באמצעים שונים כמו מוביילים, פעמוני רוח, קריסטלים, צמחייה, מיקום רהיטים שונה, שילוב של צבעים, החלפת תמונות הוצאת חפצים ופעולות נוספות.
 
 
מי משתמש בשיטה זו?
 
כיוון שאוויר ומים הם הבסיס לפילוסופיה הפנג שוואית, ונחשבים למזרימי אנרגיית החיים, אלמנטים וחפצים רבים בתורה זו נקשרים לאוויר ומים. הם יכולים לבוא לידי ביטוי בצורת אקווריום שיוצב בבית, מזרקה, או באמצעות פתיחת כיווני אוויר מתאימים ואוויר צח בסביבת המגורים. בימים אלה, הפנג שוואי זמין לכולם. אם בעבר הייתה תורה זו נחלת המזרח הרחוק, כיום רבים בעולם המערבי מעצבים ומסדרים את בתיהם לפי תורה עתיקה זו.
 
רבים פונים למומחי ויועצי פנג שוואי לצורך ארגון מחדש ועיצוב הבית בדרך הפנג שוואי, החל מבחירת מיקומו, עיצוב פנים, החדרים, החללים והריהוט שיוצב בו. הם עושים זאת לצורך הרחקת מזל רע, ומשיכה של מזל טוב ושפע לחייהם ולבתיהם. גם ידועני, עשירים ומפורסמים כמו מדונה, דונאלד טרמפ, וחברות כמו בריטיש איירוויז, נעזרים במומחי הפנג שוואי.
 
יועץ פנג שוואי ייספק פתרון לכל סיטואציה ובדרך כלל ימליץ על פתרונות ישימים וזולים יחסית.
 
מה לומדים?
 
לאור הביקוש הגובר לידע מקצועי בתחום הפנג שוואי הקלאסי נפתחו ברחבי הארץ קורסים רבים להכשרת יועצים בתחום. הפנג שוואי שפירושו רוח ומים עוסק ביחסים בין האדם לסביבה. הסביבה משקפת למעשה את חייו, מטרותיו, אתגריו, וההזדמנויות העומדות בפני האדם. פנג שוואי משמש ככלי לאבחון ולהתאמת הבית לזמן, למקום ולאדם המתגורר בו. על פי האמונה, באמצעות הפנג שוואי כל אחד יוכל לשפר את איכות חייו ולאפשר הרמוניה ואיזון פנימי.
 
לימודי פנג שוואי מציעים גישה אקדמית המציגה את הפנג שוואי כהשתקפות של הסביבה בהקשר התרבותי, כך שניתן להסיק תובנות מעשיות בהתאם לזמן ולמקום. הלימודים שואפים להרחיב את ההתבוננות על סביבת החיים, תוך הקניית ידע וכלים יישומיים שיסייעו לזיהוי מרכיבי הבית והגינה, ויובילו ליצירת סביבה תומכת וידידותית.
 
מיהו קהל היעד בקורס פנג שוואי?
 
לימודי פנג שוואי מיועדים לכלל הציבור ולאלו המעוניינים לשלב את תורת הפנג שוואי כערך מוסף לעבודתם בתחומים כמו: עיצוב פנים, אדריכלות, נדל"ן, תקשורת חזותית, עיצוב תערוכות, עיצוב נוף ועוד.
 
נושאי לימוד
 
לימודי פנג שוואי משלבים הרצאות עיוניות ותרגילים מעשיים שמבוססים על בתים או חללים אמיתיים. התרגילים כוללים זיהוי והצעת פתרונות באמצעות הכלים של הפנג שוואי.
 
בין התכנים הנלמדים בקורס פנג שוואי:
 
  • מבוא לפנג שוואי: רקע היסטורי ותרבותי של השיטה
  • אסכולת הצורה: הקניית ידע בנושא תצורות הקרקע והמבנה הסביבתי החיצוני לבית.
  • אסכולת המצפן: לימוד המיקום ותכנית הבית על פי שמונת כיווני רוחות השמיים.
  • צ'י: אנרגיית החיים, סוגי צ'י, תכנון מהלכי צ'י במרחב. 
  •  יין/יאנג: לימוד המושגים המשלימים בתפיסה הסינית וביישום העיצובי.
  • בה זאי: לימוד שמונת הבתים, התאמת הבית למתגורר בו, בחירת המיקום והכיוון האופטימלי של הדיירים במרחב הביתי.
  • ארבע החיות: התאמת המבנה למקום – הן בפנים והן בחוץ.
  • חמש הפאזות: לימוד חמשת הכוחות העומדים מאחורי התופעות, מהי משמעותם וכיצד היחסים ביניהם משמשים ככלי עבודה עיצובי עיקרי במרחב.
  • בהגואה: לימוד שמונת הטריגרמות המקבילות לשמונת כיווני המצפן המיושמים בתוך המבנה ומסומנים בתכנית הבית.
  • לימוד הקווים המנחים לעיצוב הבית והגינה, תוך שימוש בכלי הפנג שוואי.
  • נוסחאות מים
  • גיאוביולוגיה
  • פנג שוואי בעסקים
  • אי ג'ינג: הקניית רקע בנושא ספר התמורות – שמהווה את הקנון הסיני ומשמש לאסטרטגיה ולטקטיקה.

 

מהו משך הלימודים?

 

מסלולי ההכשרה ליועצי פנג שוואי כוללים 55 מפגשים בממוצע וביניהם לימודים תיאורטיים, מפגשי סטאז' מונחה בבתים, עסקים, מבני ציבור וסדנאות מקצועיות.

 

מהו משך הלימודים?

 

מסלולי ההכשרה ליועצי פנג שוואי כוללים 55 מפגשים בממוצע וביניהם לימודים תיאורטיים, מפגשי סטאז' מונחה בבתים, עסקים, מבני ציבור וסדנאות מקצועיות.

 

כמה זה עולה?

 

המחיר משתנה בין המכללות, ונקבע לפי אורך הקורס ואיכותו.

 

היכן לומדים?

 
  • המכללה ללימודים רוחניים של ד"ר ירון זפרן. בית הספר של ד"ר זפרן נמצא בתל אביב.
 
  • מכללת מדיקולג' - מרכז בינלאומי לרפואה טבעית מבית המכללה למנהל, מהווה מכללה ללימודי רפואה משלימה המציעה  לימודי תעודה, קורסים, הכשרות, לימודי העשרה, ועוד. בין התחומים גם לימודי פנג שוואי.
 
  • מכללת אדר לרפואה משלימה - המכללה מתמקדת ברפואה טבעית הוליסטית ומתקיימים בה קורסים ולימודי תעודה נוספים. ביניהם, תורת הפנג שוואי.
  
שירות אישי חינם

צריך פרטים על פנג שואי?

רוצה לדעת יותר על פנג שואי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימוד עיצוב לפי פנג שואי - איפה מתקיים?
מה העלות של קורס פנג שואי?
קורס פנג שואי אינטרנטי
קורס ללימוד פנג שואי
קורס פנג שואי במרכז הארץ