רוצה פרטים על מניקור פדיקור?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מניקור פדיקור

רוצה לדעת על מניקור פדיקור? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 קורס פדיקור ומניקור

 

יופי של קורס

 

לצד מקצועות האסתטיקה השונים, כמו איפור מקצועי והסרת שיער, קיים ביקוש גבוה גם לטיפולי פדיקור ומניקור. מניקוריסטים ופדיקוריסטים אינם עוסקים רק במריחת לק ובקישוט הציפורניים, ולעבודתם יש היבט רפואי ניכר. החל מטיפוח העור ועד לטיפולים ייעודיים לחולי סוכרת, הם נדרשים להיכרות עם מבנה כף היד והרגל, ולידע על תופעות גופניות שונות. קורס פדיקור ומניקור מעניק למשתתפיו היכרות יסודית עם הרקע התיאורטי ועם הכישורים המעשיים הנדרשים במהלך העבודה היום יומית. בוגרי המסלולים משתלבים כשכירים במכוני קוסמטיקה, או פותחים עסק משלהם כעצמאיים.

 

 

למי מיועדים הלימודים

 

קורס פדיקור ומניקור מתאים לעוסקים במקצועות הקוסמטיקה השונים, שמעוניינים להעשיר את מיומנויותיהם ולהרחיב את סל השירותים שמוצע ללקוחותיהם. כמו כן, יכולים ללמוד בקורס כל בעלי הזיקה לעולם היופי והטיפוח, בדרך כלל ללא צורך בידע קודם.

 

תכנית הלימודים

 

התלמידים מתחילים בהיכרות עם מבנה הציפורן והאנטומיה של כף הרגל, וסוקרים את אופן השימוש הנכון והבטיחותי בציוד ובמכשור. לאחר מכן, הם לומדים על שיטות שונות של טיפולי פדיקור רפואי, בין היתר באמצעות שיוף והסרת ציפורן חודרנית, ורוכשים מושגי יסוד בדרמטולוגיה ובטיפול בנגעי עור. הם גם מכירים מגוון טיפולי ספא ועיסוי לכפות הרגליים. בנוסף, מקבלים המשתתפים כלים לעבודה חופשית בקישוט ציפורניים בהתאם לסגנון האישי שלהם, ובהקשר לכך גם דנים בתהליך פתיחת עסק טיפוח עצמאי ושיווקו ללקוחות.

 

 

מתכונת הלימוד

 

קורסים בפדיקור ומניקור מתפרשים על פני תקופה של בין חודשיים וחצי לארבעה חודשים. המפגשים נערכים פעם או פעמיים בשבוע, בדרך כלל בשעות הבוקר ואחר הצהריים, אולם במוסדות מסוימים ניתן לבחור ללמוד גם במתכונת של קורס ערב. המפגשים משלבים תכנים עיוניים עם התנסות מעשית בהפעלת הציוד ובביצוע הטיפולים.

 

נושאי הלימוד

 

  • אנטומיה של כף הרגל
  • טיפול לסוכרתיים
  • זיהוי נגעי עור ופטרת
  • טיפול בסכיני סקלפל
  • הסרת ציפורן חודרנית
  • טכניקות למריחת לק
  • פיזיולוגיה של הציפורן
  • קישוטים לציפורניים
  • פדיקור ספא ופדיקור יבש
  • פילינג לכפות הרגליים
  • בריאות והיגיינת כף הרגל
  • טיפולי ספא במסכות ובפרפין    
  • ועוד

 

תנאי קבלה

 

מרבית המוסדות אינם מציבים תנאי קבלה כל שהם, ויכולים לקחת בהם חלק כל המעוניינים לרכוש כישורים במקצועות הפדיקור והמניקור, ולשפר את מיומנויותיהם בענף הקוסמטיקה באופן כללי. עם זאת, חלק ממוסדות הלימוד מגבילים את ההשתתפות לבוגרי 10 שנות לימוד לפחות, שגילם מעל 18 שנה.

 

תעודה

 

משתתפים המסיימים בהצלחה את לימודיהם בקורס, זכאים לקבל תעודת גמר, המוענקת מטעם מוסד הלימוד. בנוסף, מוסדות המורשים לכך מעניקים לבוגריהם תעודת מקצוע, מטעם משרד העבודה. קורסים אחרים מספקים לתלמידיהם תעודות שמאפשרות עבודה בין לאומית, או הסמכה ייעודית בטיפול בסוכרתיים.

 

מוסדות

 

  • רוית אסף (ירושלים, תל אביב, באר שבע, מודיעין, אשדוד): בבית הספר מתקיים קורס מניקור ופדיקור שמקיף כ - 72 שעות לימוד וכולל כ - 18 מפגשים. הקורס כולל תרגול מעשי רב באמצעות סדנות ופרויקטים.

 

  • איב סנטר (רעננה): בית הספר איב סנטר למקצועות היופי מציע קורס מניקור פדיקור המוכר של ידי משרד הכלכלה, ששם דגש על תרגול מעשי של מיומנויות הטיפול בציפורניים.

  

  • יולי האקדמיה למקצועות היופי (נתניה): הקורס כולל בסך הכל כ - 36 שעות, המתחלקות ל - 12 מפגשים חד שבועיים. המשתתפים מתמקדים בטכניקות הפדיקור הרפואי ותפעול המכשור המקצועי. הם מתרגלים מדי שיעור את הטיפול המעשי עם לקוחות שמגיעים לכיתה, בליווי אישי של צוות המרכז.

 

  • ויצו - בית הספר להכשרה מקצועית (ברחבי הארץ): קורס זה כולל כ - 72 שעות, ומתחלק ל - 18 מפגשים. הוא נוגע הן להיבט הרפואי של ביצוע הפדיקור, והן לפן הסגנוני של טכניקות שונות לקישוט ציפורניים. המשתתפים לומדים להתאים את סוג הטיפול למבנה הרגל הספציפי של כל אחד מהמטופלים.

 

  • נייל סטודיו (פרישה ארצית): קורס זה, שמוכר על ידי משרד העבודה, ומעניק תעודת מקצוע בין לאומית, משלב לימודי עיוני עם עבודה מעשית רבה. השיעורים מקיפים סוגיות רפואיות שונות כמו זיהוי ואבחון בעיות עור וטיפול בפגמי ציפורניים. בנוסף, מכירים המשתתפים מגוון טיפולי ספא וטיפולי יופי קוסמטיים.

 

  • המכללה למקצועות היופי בריז (נתניה וחדרה): המכללה מקיימת קורס זה, שמתפרש על פני כחודשיים וחצי, וכולל עשרה מפגשים חד שבועיים. המשתתפים רשאים לבחור בין לימודי ערב לבין מפגשים שנערכים בשעות הבוקר. תכני השיעורים הם עיוניים ומעשיים גם יחד, ומשלבים דרכי התמודדות עם בעיות עור שונות עם הגורמים הרפואיים שלהן. כמו כן, המשתתפים לוקחים חלק בסדנא ללימוד טכניקת לק ג'ל וקישוט ציפורניים.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מניקור פדיקור?

רוצה לדעת יותר על מניקור פדיקור?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד מניקור פדיקור
שאלות הגולשים בנושא
רוסית: קורס מניקור פדיקור בנית ציפורניים
קורס פדיקור מניקור במכללות בירושלים
מה עלות הקורס פדיקור רפואי?
קורס פדיקור מניקור ועיצוב גבות ושפם
מה ההבדל בין קורס פדיקור עם ובלי אישור התמת?
קורס פדיקור מניקור בקריות
האם יש קורס פדיקור רפואי לגברים?