קורס גרמנית בדיאלוג האוניברסיטה הפתוחה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי שפות? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על דיאלוג - קורס גרמנית - האוניברסיטה הפתוחה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס גרמנית של בית הספר דיאלוג במערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה

 

אַווּף וידְרֶזֶהֶן


לימוד שפה הוא הרבה יותר מאשר רכישה פשוטה של מילים או משפטים בשילוב עם כמה כללי דקדוק או הצגת שליטה של הגייה במבנה משפט. אחד האתגרים הגדולים ביותר כאשר לומדים שפה חדשה הוא להתמודד עם הרגשות שעולים כאשר אתם מנסים להביע את עצמכם, בעוד אתם מבינים כי אין זה אפשרי לעשות זאת בדרך שבה אתם רגילים, זאת אומרת בשפה הראשונה שלכם. כמובן, חרדת הלמידה הזאת אינה שמורה לשפה הגרמנית בלבד, שכן היא מאפיינת את כל השפות.


לא רק שהשפה הגרמנית מדוברת בגרמניה ובאוסטריה, אלא שהיא משמשת כשפה הרשמית של מדינות בלגיה, לוקסמבורג, שווייץ וליכטנשטיין, וכן כשפת מיעוט לאומי במספר מדינות אירופאיות אחרות, כולל איטליה (דרום טירול), פולין, הונגריה, דנמרק, צ'כיה ורומניה. אם תשכילו ללמוד את השפה הגרמנית, משמע הדבר הוא שתוכלו להקיף חלק גדול מאירופה ולהתאקלם בצורה נהדרת במרקם התרבותי המקומי.


הביקוש ללמידת השפה הגרמנית צובר לעצמו פופולאריות רבה בעוד היצואנית השנייה בגודלה בעולם, גרמניה, מדורגת כמדינה מספר אחת בכלכלה באירופה וכמספר ארבע בכל העולם. עם כלכלה אשר שווה לערכן של כל המדינות דוברות הספרדית בעולם יחדיו, ידיעת השפה הגרמנית יכולה להיות המפתח שלכם להצלחה עסקית בשווקים הגלובליים של היום.

 

היכן לומדים?

 

מתקיים בשלוחות רעננה, ראשון לציון, חיפה, תל אביב.


תכנית הלימודים


מטרת קורס השפה הגרמנית מטעם בית הספר דיאלוג, ממערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה היא להקנות עבור הסטודנטים הלומדים במסגרת הקורס, שטף ודיוק ביכולת הדיבור שלהם בשפה הגרמנית. הקורס יתמקד בפיתוח של מיומנויות הדיבור בשפה וכן בשיפורן, כמו גם בפיתוח כישורי הבנת הנקרא לצד הבנת הנשמע.


מתכונת הלימוד


קורס גרמנית מתקיים במתכונת של כ - 60 שעות לימוד אקדמיות, אשר מתפרשות על פני 3 - 4 חודשים.


נושאי הלימוד

 

  • הרכבת מילים
  • שטף ודיוק בשפה
  • משפטי מפתח בשיחה
  • סימולציות פנים מול פנים
  • דיבור בשיחת טלפון ובכתב   
  • דקדוק
  • תחביר
  • הגיה נכונה
  • אוצר מילים   
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד


העולם שלנו הופך במהרה לכפר גלובאלי אחד גדול, וכעת, ידיעת שפות זרות מהווה יתרון משמעותי בעולם הלימודים כמו גם בעולם העסקים. בית ספר דיאלוג מבית מערך לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה, מציע קורסים רבים ומיוחדים להוראת שפות, בהם מושם דגש רחב על השפה הנלמדת ככלי תקשורת מרכזי. ראוי לציין, לבית ספר דיאלוג יש למעלה מ - 30 שנות ניסיון בתחום ההכשרה לשפות.


אחת המטרות המרכזיות של בית הספר היא לספק עבור הסטודנטים הלומדים במוסד לימוד זה את כללי השטף, הדיקציה הנכונה והדיוק בדיבור במגוון השפות אשר נלמדות בדיאלוג. לבית הספר שיטה ייחודית אשר נועדה לפתח את הכישורים הללו – זאת בעזרת קבוצות למידה קטנות, תשומת לב וליווי אישי עבור הסטודנט, ביצוע משימות רבות ותרגולים רבים וכן קיום שיחות ודיונים בכיתה. הסטודנטים לומדים לעומקה ולרוחבה את השפה שבה הם מתמחים ומסיימים את לימודיהם כאשר הם מציגים שליטה אבסולוטית בשפה החדשה שרכשו בדיאלוג. בין השפות שניתן ללמוד בדיאלוג נכללות השפה הצרפתית, השפה הספרדית, השפה הערבית, השפה האיטלקית ועוד מגוון שפות.


תנאי קבלה


קורס גרמנית מטעם בית ספר דיאלוג פתוח עבור כל מי שמעוניין ללמוד את השפה.


תעודה


בוגרי הקורס נהנים מתעודת גמר מטעם בית ספר דיאלוג מבית לימודי החוץ של האוניברסיטה הפתוחה.


אפשרויות תעסוקה


לבוגרי קורס גרמנית תינתן האפשרות להשתלב בשפע של מקומות תעסוקה, דוגמת הוראה, תרגום, עריכה לשונית, עריכת חוזים, ייעוץ תרבותי, סחר בינלאומי, שיווק ופרסום במדינות זרות וכן הלאה.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: דיאלוג בית ספר לשפות

עוד מסלולי לימוד - בית ספר לשפות - דיאלוג

כלים שיעזרו לך לבחור