רוצה פרטים על קורס אנימציה ממוחשבת?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס אנימציה ממוחשבת

רוצה לדעת על קורס אנימציה ממוחשבת? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס אנימציה ממוחשבת בתלת מימד

 

האנימציה נחשבת לכלי בעיצוב גרפי ובאמצעותה ניתן להקנות לצופים אשליה של תנועה על גבי המחשב או מסכי הטלוויזיה. אם בעבר נעשתה עיקר עבודת האנימטורים בצורה ידנית בעיבוד של תמונות ושילובן, כיום, בעידן הממוחשב והטכנולוגי בו אנו חיים, העבודה מבוצעת ברובה על ידי המחשב ובעזרת תוכנות הדמיה מתקדמות.

המחשב נמצא כאמור בבסיסו של תהליך יצירת האנימציה ובבניית עולמות וירטואליים. הוא מסוגל לבצע חישובים ברמת מורכבות ומהירות גבוהה ולבנות אובייקטים דו-ממדיים ותלת-ממדיים המסייעים לאנימטור לתפוס את האובייקט מזוויות שונות וליצור את מצבי הביניים בצורה אוטומטית. טכניקות אלה יוצרות למעשה סביבת עבודה פיסיקלית לבניית הדמיות ואובייקטים וירטואליים לתחום הקולנוע, לפרסומות, לבנייה אדריכלית, ליצירת מולטימדיה ולפיתוח משחקי מחשב.

 

 

קהל יעד

 

הלימודים בקורס אנימציה ממוחשבת מתאימים מאוד לכל העוסקים בתחום הפרסום והמדיה ולכל המעוניינים לרכוש ידע מעמיק או כלי עבודה חדיש ויעיל אותו הם יוכלו לשלב בעבודתם.

 

מטרת הקורסים

 

מטרת המסלולים היא הכשרת אנימטורים מקצועיים ומיומנים, בעלי חוש יצירתי מפותח אשר יהיו בקיאים בטכניקות האנימציה הדיגיטלית המגוונות, הפופולריות והמתקדמות ביותר בעולם. בקורס שמים דגש על היכרות עם תוכנות חדשניות להדמיה כגון תוכנת MAYA להנפשה תלת ממדית ותוכנות נוספות כגון Mudbox ו – Arnold וכן תוכנת אפטר אפקטס לאפקטים מיוחדים. לעיתים נלמדות גם תוכנות משלימות כגון פוטושופ או VRAY.

 

בקורס לומדים המשתתפים לתכנן וליצור סביבות וירטואליות כמו חלל, תאורה, טקסטורה וכן את עקרונות העיצוב הגרפי, יסודות בחשיבה פרסומית, איור, רישום והמחשה חזותית החשובים לעובדים בתחום. נלמדים גם סוגי אפקטים מיוחדים ביצירה של סרטי וידאו, פרסומות ומשחקים בטכניקות דיגיטליות.

 

בחלק מן המסלולים נלמדים תכני העשרה לאנימטורים מנוסים ובעלי ניסיון המעוניינים להרחיב את השכלתם וללמוד כיצד לעבוד בסביבות דיגיטליות מתקדמות וחדשות בשוק. כמו כן קיימים קורסים המתאימים למגיעים מענפים יצירתיים משיקים המעוניינים להשתלב בתחום ההנפשה הממוחשבת כגון רישום, עיצוב, תיאטרון, קולנוע, כתיבה ועוד.


כמה זמן נמשך הקורס?

משך הלימודים משתנה ממוסד למוסד אך לרוב נפרש על פני כשנת לימוד אחת. השיעורים לרוב מתקיימים בשעות הערב ובמתכונות נוחות לאנשים עובדים המעוניינים לשלב את ההכשרה עם לוח הזמנים המקצועי והאישי.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה לקורסים משתנים ממוסד למוסד. חלק מן המסלולים מתאימים למתחילים המעוניינים להשתלב בתחום ולעשות את הצעדים הראשונים בקריירה באנימציה ממוחשבת. כמו כן, קיימים קורסים המיועדים לאנימטורים ואנשי מקצוע מנוסים יותר שברצונם להעשיר את הידע המקצועי. במסלולים הללו בדרך כלל יש דרישה להיכרות קודמת עם תוכנות ויישומים בענף.

 

בחלק מן המוסדות מתקיימים מבדקי התאמה שבהם נבדקות המיומנויות היצירתיות של המועמדים וזיקתם לתחום.

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

בתום הלימודים בקורס אנימציה בתלת ממד יכולים הבוגרים לשלב את הידע שרכשו בתחום ההנפשה עם עבודתם בעולם הפרסום והמדיה או להשתלב בעולם המדיה החזותית כגון: אינטרנט, הפקת סרטונים, יצירת קליפים, אנימציה לפרסומות, עבודה במשרדי פרסום ועוד.

יתרה מזאת, לאחר סיום הקורס יוכלו הבוגרים להמשיך ולהתמקצע בתחום זה על ידי הרשמה לקורסים בתחומים משיקים, בין היתר קורס פיסול דיגיטלי בתוכנת זיבראש, קורס פיתוח ומידול דמויות דיגיטליות ואף קורס פיתוח משחקי מחשב שבו ניתן לרכוש ידע משלים מעולם התוכנה.

האם קיימים לימודי אנימציה אקדמיים בארץ?

המועצה להשכלה גבוהה בישראל עדיין לא מכירה באנימציה כמקצוע אקדמי. עם זאת, קיימים מסלולי לימוד המציעים תארים שונים עם מגמת התמחות באנימציה . מסלולים אקדמיים אלה כוללים בין השאר את לימודי קולנוע, אמנויות המסך, תקשורת, טכנאות וכיוצא בזה.

 

היכן לומדים?

בין מוסדות הלימוד שבהם מציעים כיום קורס אנימציה ממוחשבת נכללים:

 

HackerU (קורס מקוון): בהאקריו מתקיים קורס אנימציה בתלת ממד, שבו הסטודנטים יוצרים תיק עבודות. במהלך התכנית מכירים תוכנות כגון מאיה ו – zbrush.

 

מכללת סלע (רמת גן): במכללה מסלול אנימציה תלת ממדית שבו מתמחים בתוכנות Maya ו – Mudbox. בוגרי הקורס זכאים לתעודה מטעם חברת Autodesk.

 

חשיפה – האוניברסיטה הפתוחה (הכפר הירוק): בבית הספר למקצועות המדיה חשיפה ניתן לקחת חלק בקורס אנימציה שבו נלמדות מספר תוכנות ממוחשבות כגון מאיה ופרימייר. לקראת סיום התכנית בונים שואוריל או סרטון.

 

מכללת תילתן לעיצוב (חיפה): בקורס אנימציה של המכללה מתמקדים בתוכנת התלת ממד מאיה. נלמדים גם היבטים בפסקול, בימוי, פוסט פרודקשיין והפקה.

 

המכללה לעיצוב ואנימציה (תל אביב): במוסד זה שלל קורסים בתחום, כגון קורס אנימציה תלת ממדית, קורס המתמקד בהנפשת דמויות, קורס פיתוח משחקי מחשב בתלת ממד וקורס זיבראש.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס אנימציה ממוחשבת?

רוצה לדעת יותר על קורס אנימציה ממוחשבת?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס אנימציה ממוחשבת