קורס מפקחים בכירים למניעת ליקויי בנייה ביחידה ללימודי חוץ אשקלון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי נדל"ן לתעודה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על לימודי חוץ אשקלון - קורס פיקוח בנייה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מפקחים בכירים למניעת ליקויי בנייה ביחידה ללימודי חוץ אשקלון

 

פיקוח נפש

 

בעשורים האחרונים ענף הבנייה והתשתיות נמצא בתאוצה מתמדת, הן בארץ והן בחו"ל. כמות מיזמי הבנייה עולה, ההתפתחות הטכנולוגית מאפשרת מגוון של פתרונות ושל אפשרויות בתחום וקבלני הבנייה מקבלים יותר ויותר תחומי אחריות בעלי חשיבות מכרעת הדורשים רמה גבוהה של מיומנות ושל מקצוענות.

 

מפקחי הבנייה הם אנשי מקצוע אשר מלווים את מיזמי הבנייה, הם אחראים על הבקרה, על הפיקוח ועל הניהול של מיזמים. הליווי שלהם נדרש בכל סוגי הבנייה, מבנייה פרטית הכוללת תוספות בנייה או שיפוצים קלים ועד למיזמי בנייה גדולי היקף, כמו מבנים ציבוריים ומבנים תעשייתיים. ליקויי בנייה הם חלק בלתי נמנע מהתהליך, משלב התכנון ועד חנוכת הבית והם כוללים בטיחות, נראות ונוחות. כדי למנוע את הליקויים האפשריים, לאתר אותם מבעוד מועד ולמצוא להם פתרונות גם לאחר מעשה יש צורך במפקחי בנייה בעלי ידע נרחב על כלל תחומי הבנייה, לרבות החקיקה והתקנים.

 

 

תכנית הלימודים

 

קורס מפקחי בנייה בהתמחות מניעת ליקויי בנייה ותשתיות ביחידה ללימודי חוץ אשקלון מקנה לסטודנטים את הכלים המקצועיים לניהול ופיקוח על איכות בנייה. הסטודנטים לומדים על הכללים, על התקנות ועל הדרישות למניעת ליקויי בנייה, בעת הבנייה ולאחריה.

 

תכנית הלימודים מכשירה את משתתפי הקורס על דיני התכנון והבנייה ועל התקנים המחייבים של אנרגיה סולארית ושל כיבוי האש. כמו כן, הם לומדים על הכשלים האפשריים בתחום הטיח, החלקה, האינסטלציה, עבודת הריצוף ולוחות הגבס. נוסף על כך, הסטודנטים רוכשים את המיומנויות הנדרשות לבדק בית ולבקרת איכות, לרבות הכנת דוחות ביקורת ודוחות מתקנים.

 

 

מתכונת הלימוד

 

היקף הקורס 80 שעות אקדמיות, הוא כולל 20 מפגשים. בתכנית משולבים שיעורים עיוניים והרצאות פרונטליות עם תרגילים קבוצתיים ופרטניים שבהם מיישמים הלכה למעשה את הכלים הנלמדים. 

 

נושאי לימוד

 

  • התנהלות חוזית
  • איטום גגות קלים
  • נגישות ובטיחות אש
  • אינסטלציה סניטרית
  • בידוד תרמי ובידוד אקוסטי
  • כשלים בעבודות אינסטלציה    
  • ריצוף וחיפוי
  • בדיקות בטון
  • בקרת איכות
  • מניעת ליקויים
  • חקיקה ופסקי דין    
  • ועוד

 

על מוסד הלימוד

 

היחידה ללימודי חוץ מאפשרת היצע רב של קורסים מקצועיים אשר מתמקדים בפן היישומי של תחומים שונים. מסלולי הלימוד של היחידה נבנו במטרה להכין את הסטודנטים לאתגרים של העבודה בשטח בשילוב עם ידע תיאורטי לפתרון בעיות. היחידה מציעה תכניות הכשרה וקורסים המיודעים לצרכים של האוכלוסיות השונות, ובהם קורסים מופרדים המיועדים למגזר החרדי. בין תכניות הלימוד של היחידה אפשר ללמוד קורס ניהול פרויקטים, קורס מנהלים ויזמים, קורס אימון עסקי וקורס מזכירות רפואית.


תנאי קבלה

 

קורס זה מיועד בעיקר לאנשים אשר באים מהתחום, כמו מהנדסים, הנדסאים, קבלנים, יזמי נדל"ן, מעצבי פנים, מנהלי פרויקטים, אדריכלים, אנשי שירות, מפקחים ברשויות המקומיות וכאלה שעוסקים בשינויי תכנון.

 

תעודה

 

משתתפי הקורס שנוכחים ב - 80% מהמפגשים, שמסיימים את כל המטלות ומגישים את הפרויקט המסכם מקבלים תעודת גמר מטעם היחידה ללימודי חוץ.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: היחידה ללימודי חוץ אשקלון

כלים שיעזרו לך לבחור