רוצה פרטים על קורס מפיק אירועים במרכז?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול והפקת אירועים בתל אביב והמרכז

רוצה לדעת על קורס מפיק אירועים במרכז? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס הפקת אירועים במרכז הארץ


רוצים ללמוד להפיק אירועים בתל אביב והסביבה?


לאירוע מתוכנן היטב יש כוח להשפיע עלינו מבחינה רגשית ואישית. אירועים מעוצבים ומקוריים יכולים לרגש אותנו, להלהיב אותנו ולהשאיר אותנו עם טעם של עוד. מי שעומדים מאחורי ההפקה הם מנהלי האירועים, שאחראיים לוודא שכל החלקים באירוע פועלים יחד בסנכרון מושלם.


תושבי המרכז שמעוניינים לעזור לאנשים להקים אירוע חד פעמי ומרשים יכולים ללמוד בקורס הפקת אירועים שמציעים שלל מוסדות לימוד. ישנם מוסדות בתל אביב ואחרים בערים בסביבה, כרמת גן. רוב ההכשרות המקצועיות כוללות תרגול מעשי מרובה וגם סטאז' בהפקת אירועים, חלק מהתכניות גם משלבות את תחום עיצוב האירועים כדי לספק לבוגרים סל מיומנויות נרחב ועשיר יותר.

 


קורס הפקת אירועים בתל אביב


מכללת קונספט


מכללת קונספט מציעה קורס המשלב הפקת אירועים ועיצוב אירועים. תלמידי הקורס לומדים כיצד לנהל את מכלול ההיבטים באירועים, לרבות ההפקה, העיצוב והתכנון. הם בוחנים היבטים כעיצוב שולחנות, שזירת פרחים ועיצוב של חופות ותפאורה לאירוע.


היקפו של הקורס הוא כשבעה חודשים והוא מתקיים במתכונת קורס ערב או קורס בוקר לבחירת התלמידים. שיעורים מתקיימים פעם בשבוע. המסלול כולל סטאז' מעשי בהפקה ועיצוב של אירועים שונים דרכו ניתן להכיר מקרוב את מיומנויות העבודה. תכנית זו מתאימה גם לחסרי רקע קודם בהפקת אירועים והיא מיועדת לבעלי זיקה לעולם העיצוב וההפקה.


המכללה העסקית של לשכות המסחר


קורס הפקת אירועים במכללה העסקית מכשיר את התלמידים להובלה של אירועים פרטיים, מסחריים וציבוריים. המשתתפים לומדים להתנהל מול ספקים, לדאוג לחוזים, לדאוג לסידורי האבטחה וכן לטפל בפן העיצובי של האירוע כולו.


הקורס נפרש על פני 240 שעות לימוד אקדמיות. שיעורים מתקיימים אחר הצהריים פעם בשבוע. לאורך הקורס משולבים תרגילים מעשיים מרובים וכן סיורים לימודיים וביקור בתערוכות וכנסים של מפיקי אירועים, שם מכירים חברות ואנשי מקצוע.


המכללה למינהל


שלוחת תל אביב של המכללה למינהל מציעה קורס ניהול, הפקה ועיצוב אירועים. המסלול מקנה למשתתפים ידע על תחומים כפרסום, שיווק ויחסי ציבור וגם מעניק להם מיומנויות ארגון ותכנון של כנסים ואירועים משלל סוגים.


המסלול כולל כ - 112 שעות אקדמיות. לאורך הקורס התלמידים לוקחים חלק במגוון של סדנאות פרקטיות בתחומים כגון מיומנויות שכנוע, חשיבה יצירתית, מכירות, ניהול משא ומתן, תקשורת בין אישית וניהול אירועים.


מכללת מעוף


קורס עיצוב והפקת אירועים שמתקיים במכללת מעוף עוסק בתהליכים לתכנון אירוע, לפיתוח קונספט ולעיצוב ההיבטים השונים בחגיגה. המשתתפים בוחנים סוגיות כעיצוב פרחים, עיצוב בממתקים ועיצוב השולחנות תוך שימוש בשלל חומרי גלם וכן לומדים על עיצוב התאורה והתפאורה וניהול האלכוהול והמזון באירוע. הקורס נמשך כשבעה חודשים ומתקיים במתכונת נוחה לשילוב עם עבודה.

 


קורס הפקת אירועים ברמת גן


מכללת שנקר - לימודי חוץ


ביחידה ללימודי חוץ של שנקר אפשר ללמוד בקורס ניהול והפקת אירועים בו לומדים לעומק על היבטים ניהוליים ועיצוביים של אירועים פרטיים וציבוריים. הקורס חושף את תלמידיו למגמות מובילות בעולם האירועים ולטכניקות עבודה לבניית קונספט ייחודי. הם לומדים גם כיצד להתנהל מול ספקים ולבצע שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע.


היקף הקורס כ - 220 שעות אקדמיות והוא משלב בין לימוד עיוני להתנסות מעשת. התלמידים גם מבקרים באולמות ואצל ספקים ומתנסים בתכנון של אירועים שונים.


מכללת רמת גן


היחידה ללימודי תעודה של המכללה עורכת קורס ניהול ושיווק אירועים. התכנית חושפת את המשתתפים למכלול ההיבטים בהפקה והיא מקיפה אירועים קטנים וגדולים במגזר הציבורי והפרטי כאחד. הוא מתמקד בין היתר גם במיומנויות מכירות ושיווק, בניהול תקציבים ובפיתוח יצירתיות בניהול.


משך ההכשרה כתשעה חודשים והיא כוללת 220 שעות. התלמידים משתתפים בסדנאות, בהדגמות, בסיורים לימודיים ולקראת סיום הקורס גם מגישים פרויקט מסכם. משתתפים מצטיינים יכולים לקבל עזרה בהשמה בשוק העבודה בתום ההכשרה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס מפיק אירועים במרכז?

רוצה לדעת יותר על קורס מפיק אירועים במרכז?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
עדיין לא בחרת מה ללמוד? יש לנו פתרון עבורך ...

כך נעזור לך לבחור מקצוע לימודים

שאלות הגולשים בנושא
קורס ניהול והפקת אירועים- היכן?
לימודי הפקת אירועים
לימודי הפקת אירועים באזור המרכז
מוסדות לימוד - לימודי ניהול והפקת אירועים
לימודי עיצוב והפקת אירועים
האם קורס מקצועי בהפקת אירועים מספיק לקבלה לעבודה?
הצעת מחיר - קורס הפקת אירועים בשעות הבוקר