הכשרת מדריכי פעילות גופנית לגיל השלישי בבית הספר הג'ימנסיה

רוצה לדעת על לימודים בנושאי קורס ספורט? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על קורס מדריכי פעילות גופנית לגיל השלישי - הג'ימנסיה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס מדריכי פעילות גופנית לגיל השלישי הג'ימנסיה

 

בית הספר להסמכות ולימודי המשך בתחומי המחול והכושר הג'ימנסיה הינו בית הספר המוביל להכשרות מדריכים ומאמנים במגוון של ענפי ספורט כגון יוגה, מחול, פילאטיס, חדר כושר ועוד. בית הספר ממוקם בתל אביב וכל הסטודנטים שמשתלבים במגמות הלימודים השונות מקבלים כרטיסיית אימון בסטודיו B על מנת שיוכלו לשמור על כושר במהלך הלימודים ולתרגל את החומר שלמדו בכיתות.

 

תוכניות הלימוד השונות מותאמות לסטנדרטים בינלאומיים וכל בוגרי בית הספר מצליחים להשתלב בקלות במקומות העבודה עם סיום הקורס וקבלת התעודה. בנוסף, קיימים קורסי ספורט שונים למאמנים מוסמכים אשר נחשבים כלימודי המשך ואף קורסים מיוחדים המיועדים לפיזיותרפיסטים.

 

קורס מדריכי פעילות גופנית לגיל השלישי

 

מחקרים רבים מוכיחים כי הפעילות הגופנית משפרת את איכות החיים, תורמת לבריאות הנפשית והגופנית ואף עשויה להאריך את חיי האדם. מכאן חשיבותה הרבה גם לגיל הזהב אשר גופם עובר שינויים ותהליכים רבים מידי יום. פעילות גופנית פועלת על כל מערכות הגוף, החל ממערכת כלי הדם ועד למשאבת הלב וביכולתה להפחית סיכונים למחלות ולשפר את תפקודי המערכות הגופניות.

 

בנוסף, לפעילות הגופנית מסייעת לשיפור ההורמונאלי והעלאת המצב רוח ובכך מפחיתה חרדות ודיכאון. כיום, חשיבותה של ביצוע פעילות גופנית בגיל השלישי ידועה ובתים מוגנים מקיימים מידי יום שיעורים של פעילות גופנית לאוכלוסייה זו.

 

קורס מדרכי פעילות גופנית לגיל השלישי מעניקים את כל הידע הנדרש על מנת לאמן אוכלוסיית מבוגרים תוך התייחסות לכל הקשיים והמגבלות הנובעות מהקשיים המלווים את הגיל השלישי. במהלך הלימודים התלמידים רוכשים רפרטואר של תרגילים אשר תורמים לשיפור היציבה, תנועה נכונה, שיווי משקל, שיפור הקואורדינציה, חיזוק העצם ועוד.

 

לצד כל אלו נלמדים ענפי ספורט שונים שיכולים להיות מועילים ומהנים עבור אוכלוסיית גיל הזהב כגון פעילות גופנית במים, ריקודי עם, עיצוב וחיזוק הגוף ועוד. הקורס כולל גם שיעורים עיוניים שמקנים ידע וכלים להתמודד עם האימון המורכב והאחריות המוטלת על מדריכי הכושר לגיל השלישי.

 

תוכנית הלימודים

 

תוכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאי לימוד כגון:

 

  • סקירה רחבה בנשאים שונים הרלוונטיים לאימון הגיל השלישי כגון: תזונה, שיווי משקל ועוד
  • סקירה עיונית מדעית בתחומי הגרונטולוגיה והגריאטריה הכוללת התייחסות לכל השינויים הפיזיולוגיים והמחלות השכיחות בגיל השלישי (מערכת נשימה, סכרת, לב, כלי דם ועוד). ההתייחסות לסקירה המדעית נכללת במסגרת הפעילות הגופנית תוך לימודי העקרונות הנכונים לעבודה עם גיל הזהב.
  • עקרונות לבניית תרגילים מעשיים עם הגיל השלישי תוך הכרת כל היתרונות המצויים במסגרת התרגול.
  • סקירה בנושאים קוגניטיביים הרלוונטיים לגיל השלישי כגון: מודלים שונים של הזדקנות קוגניטיבית, תרגולי קוגניציה לגיל השלישי ועוד.

 

תנאי קבלה

 

ללימודי הקורס יתקבלו מועמדים בעלי מאמן מוסמך או תעודת מדריך ממוסד אקדמי נבחר באחר מענפי הספורט השונים. בעלי תארים אקדמיים רלוונטיים מוזמנים להגיש את מועמדותם.

 

משך הלימודים ותעודות

 

הקורס אורך 7 שבועות וכולל סה"כ 42 שעות לימוד אקדמיות. משתתפים שעמדו בכל הדרישות, יקבלו בסיום הקורס תעודת גמר והסמכה כמדריכי פעילות גופנית לגיל השלישי מטעם בית הספר להסמכות וללימודי המשך הג'ימנסיה.

 

אפשרויות תעסוקה

 

בוגרי הקורס יכולים להשתלב במגוון רחב של אפשרויות עבודה, החל מעבודה בחדרי הכושר ומכוני הספורט בשיעורי חינוך גופני המיועדים לאוכלוסיית הגיל השלישי ועד לעבודה בבתים מוגנים ובתי אבות לאוכלסייה זו המעניקים שיעורים מידי יום או שבוע. בנוסף, הבוגרים יכולים לעבוד כעצמאיים ולהעניק שיעורים באופן פרטי למבוגרים בבתיהם.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: הג`ימנסיה, בית הספר להסמכות בתחומי הכושר והמחול

כלים שיעזרו לך לבחור