תואר בהנדסה במכללת ראשון לציון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי הנדסה? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכללת ראשון לציון - הנדסה.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר בהנדסה - המכללה למדעים ראשון לציון

קשה לדמיין את חיינו ללא מהנדסים. מהנדסים עוסקים במגוון תחומים כמו כימיה, חשמל, מכונות, פיזיקה, מחשבים ועוד, ומטרתם היא לפתור בעיות ולפתח רעיונות בתחומים הללו. ישנם סוגים רבים של מהנדסים, ובכל תחום נדרשים לימודים ספציפיים עבור אותו התחום. אלה הם לימודים מבוקשים מאוד ותנאי הקבלה הם גובהים.

 

מדוע כדאי ללמוד הנדסה דווקא במכללה למדעים ראשון לציון?

 

אחד מהפתרונות הוא לימודים דרך האוניברסיטה הפתוחה. חשוב להדגיש אם זאת, כי למרות שלימודי ההנדסה בישראל הם מגוונים מאוד וכוללים תחומים רבים, לא ניתן ללמוד את כל התארים במסגרת האוניברסיטה הפתוחה. במכללה למדעים ראשון לציון, אשר הלימודים בה מתקיימים במסגרת של לימודים באוניברסיטה הפתוחה, ניתן ללמוד לקראת תואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול הנחשב כיום לאחד מהתארים המבוקשים בעולם האקדמי.

 

בישראל, יש צורך עצום במהנדסים בתחום זה, במיוחד לאור העובדה שישראל ידועה כמעצמת הייטק אשר כמות הטכנולוגיות החדשות המומצאות ומיוצרות בה הם עצומות. שיטת הלימוד במכללה זו (וברוב המכללות של האוניברסיטה הפתוחה) היא שיטת לימוד ייחודית המאפשרת לפרוס את הלימודים על פני תקופה ארוכה, לצבור נקודות זכות לקראת תואר ראשון ובנוסף להנות מסגל מרצים איכותי, ומגוון. וכל זאת באמצעות לימוד מרחוק

 

הלימודים במכללה מתאימים במיוחד לאנשים העובדים במשות מלאות אשר לא תמיד יכולים לשלב עבודה ולימודים במסגרת רגילה. יתרון נוסף הוא שבמכללה זו הסטודנטים משלמים רק עבור הקורסים אותם הם לומדים בפועל ולא עבור שנת לימודים מלאה.

אז אם תחום ההנדסה מעניין אתכם ואתם מעוניינים ללמוד במסגרת של האוניברסיטה הפתוחה, שקלו לימודים במכללה איכותית זו.

מה לומדים?

לימודי הנדסה במסגרת האוניברסיטה הפתוחה במכללת ראשון לציון הם לימודים מרתקים הכוללים מגוון קורסים בתחום. בין הקורסים במסלול - קורסי מבוא בכלכלה ובשיווק וכן קורסים נוספים כמו ניהול פרויקטים, מערכות מידע, ניהול איכות, לוגיסטיקה ועוד.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה למכללה זו הם קלים מאוד. במכללת ראשון לציון, הלימודים פתוחים לכולם, וכל אחד יכול להירשם לקורסים הרלוונטיים לתחום אותו הוא רוצה ללמוד. במהלך הלימודים צוברים נקודות לקראת תואר ראשון. חשוב להדגיש כי אין כל צורך להציג תעודת בגרות או ציון פסיכומטרי על מנת להתקבל ללימודים.

שכר לימוד ומלגות

במכללת ראשון לציון שכר הלימוד הוא אוניברסיטאי ונקבע על ידי המדינה. הסטודנטים משלמים רק על הקורסים אליהם הם נרשמים ולא עבור שנת לימודים מלאה. במקרים מסוימים פתוחה לסטודנטים האפשרות להיעזר במלגות שונות לצורך תשלום שכר הלימוד. מלגות כאלה ניתנות על ידי המכללה ועל ידי גורמים חיצוניים רבים, מדי שנה על פי קריטריונים מגוונים.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: האוניברסיטה הפתוחה ראשון לציון - מכללת ראשון לציון

כלים שיעזרו לך לבחור