רוצה פרטים על קורס ניהול מערכות מידע?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ניהול מערכות מידע

רוצה לדעת על קורס ניהול מערכות מידע? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס ניהול מערכות מידע

 

פריחתו של עידן התקשורת והמחשבים מחייב כל ארגון לנהל מערכת מידע על מנת לנתב את המידע הרב הזורם בו. העוסקים בתחום מערכות מידע בארגון נדרשים להכיר את  טכנולוגיות המידע השונות ואת יכולותיהן כמו גם הבנת צרכי הארגון ודרכי ניהולו. בקיאות מעמיקה בשני התחומים יסייעו להם למצוא פיתרונות טכנולוגיים יעילים לשיפור ביצועי הארגון.

 

קורס ניהול מערכות מידע מיועד להכשיר אנשי מקצוע לעסוק בתפקיד CIO - מנהל מערכות המידע בארגון. ניהול מערכות מידע כולל תחומי אחריות רבים ונרחבים, כגון: ייעוץ טכנולוגי על מנת למנף את הארגון בעזרת טכנולוגיות מתקדמות, ניהול אנשים, ניהול משימות, ניהול תקציבים, מכרזים, מתן מענה ושירות ללקוחות השונים של האירגון.

 

קיראו על: לימודי ניהול

 

מה לומדים?

 

תוכניות הלימוד מקנות למשתתפים ידע מעמיק בתחום הניהול ובתחום הטכנולוגיה ומדגישות את חשיבות השילוב בין התחומים השונים. הלימודים בקורס מעניקים למשתתפים גם ידע בעקרונות העבודה ומציעים להם דרכים מקובלות לנהל את התחום הטכנולוגי, העיסקי והאנושי באופן מיטבי בארגון.

 

ידע רב תחומי יסייע למנהלי מערכות המידע לשפר את תפקודי הארגון ויאפשר להם ליצור מערכות מידע יעילות ומתקדמות. קורס ניהול מערכות מידע משלב ידע עיוני ומעשי נרחב בכל תחומי אחריותו של מנהל מערכות המידע בארגון מייעוץ טכנולוגי, דרך ניהול עובדים ועד מתן שירות ללקוחות פנימיים וחיצוניים.

 

נושאי לימוד

 

הלימודים בקורס ניהול מערכות מידע משתנים בין מוסדות הלימוד השונים, אך על פי רוב כוללים נושאים רב תחומיים מעולם הטכנולוגיה והניהול. המשתתפים בקורס לומדים נושאים כמו :

 

  • הנעת עובדים
  • תפעול
  • תוכנה ואפליקציות
  • מכירות
  • משאבי אנוש
  • שיפור מיומנויות בין אישיות
  • מימון
  • ועוד...

 

הלמידה בקורס ניהול מערכות מידע כוללת הרצאות פרונטאליות, הדרכות, הצגת סיפורי לקוח, דיוני כיתה משותפים, ניתוח הצלחות וכישלונות של ארגונים, מגמות ומחקרים מהארץ ומהעולם.

 

עם סיום הלימודים בקורס הסטודנטים נדרשים להגיש פרוייקט גמר המעיד על בקיאותם בחומר הלימודים. בוגרי הקורס בהצלחה יהיו זכאים לתעודת ההסמכה: "מנהל מערכות מידע (CIO)".מטעם המוסד הלימודי.

 

בוגרי לימודי קורס מערכות מידע ניהוליות נדרשים בשוק העבודה וזאת בשל המומחיות והידע גם בתחום ניהול הארגון. הם יוכלו להשתלב בארגונים שונים ולעסוק בניתוח צרכי מערכות המידע של הארגון, באפיון מערכות מידע בתכנון ופיתוח מערכות מידע ובניהול פרויקטים של מערכות מידע ניהוליות.

 

היכן לומדים?

 

בין מוסדות הלימוד האפשריים לקורס ניהול מערכות מידע: ג'ון ברייס הדרכה, מדיאטק ג'ון ברייס חיפה, ג'ון ברייס ירושלים, המי"ל - המרכז הישראלי לניהול ועוד.

 

אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות נוספים לקורסי ניהול, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

משך הלימודים בקורס ניהול מערכות מידע משתנה בהתאם להיקף הקורס, למוסד הלימודים ולתעודת ההכשרה. לרוב מדובר בכ-140 שעות לימוד אקדמיות הכוללות בתוכן תירגול מעשי ועבודה על פרוייקט גמר. מרבית הקורסים נערכים במתכונת חד שבועית במסלול לימודי ערב.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס ניהול מערכות מידע?

רוצה לדעת יותר על קורס ניהול מערכות מידע?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס ניהול מערכות מידע
שאלות הגולשים בנושא
קורס בניהול מערכות מידע
קורס אבטחת מידע וסייבר או תואר בניהול מערכות מידע?