רוצה פרטים על קורס שפת גוף?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי שפת גוף, איפה ומה לומדים?

רוצה לדעת על קורס שפת גוף? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס קריאת שפת גוף ותקשורת בלתי מילולית

  

ידע בשפות הוא כלי חשוב לאנשי מקצוע, אולם לא תמיד המסר מועבר באופן מילולי. שפת גוף מורכבת ממחוות ותנועות שדרכן ניתן להסיק על רגשות, מסרים ואף רצונות שאינם מודעים. היא אוניברסלית ונמצאת בשימוש בכל העולם ובמגוון תרבויות.

 

יכולת קריאה נכונה של שפת הגוף היא כלי חשוב לכל מי שתפקידם מערב עבודה עם אנשים. כמו כן, חשוב לדעת כיצד להשתמש בה בעצמנו, כדי לשכנע ולהעביר מסרים באופן המיטבי. המעוניינים ללמוד כיצד לחזק את ההבנה של תקשורת בלתי מילולית ולשפר את התדמית האישית והמקצועית יכולים ללמוד בקורס שפת גוף. במהלך לימודי תעודה אלה ניתן ללמוד כיצד לנתח תנועות ותווי פנים כדי לייעל תקשורת עסקית ובין אישית.

 

למי מתאים הקורס?

 

הקורסים יכולים להתאים לקשת רחבה של משתתפים. בין אם אתם אנשי שיווק, מורים, קואצ'רים, מנחי קבוצות או מנהלים המעוניינים לשפר את הדרך שבה אתם מביעים את עצמכם באמצעות גופכם ולהבין טוב יותר את מי שעומדים מולכם - הקורס יכול לסייע לכם בכך ולשפר את רמת התפקוד היום יומי שלכם בעבודה ואף בחיים הפרטיים.

 

לרוב, האנשים המשתתפים בקורסים נחלקים לשניים - אלה שברצונם לשפר את שפת הגוף שלהם בחיים הפרטיים ובעבודה, ללא קשר לתחום עיסוקם, ואנשים המשתמשים בתקשורת לא מילולית באופן יום יומי כחלק מהמקצוע שלהם, כגון העוסקים בתחומי התקשורת השונים. מי שמעוניין לקבל מושג כללי יותר בתחום ובהשקעת זמן מועטה יחסית, יכול להירשם לסדנאות או השתלמויות הכוללות לרוב מספר מועט של מפגשים ויחד עם זאת, מספקות מושג ראשוני תחום זה. למעוניינים להעמיק בתחום, מוצעים קורסים ארוכים יותר, ברמת מתחילים ומתקדמים.

 

 

מה לומדים?

 

מטרתו העיקרית של הקורס היא לחשוף את המשתתפים למרכיבים שיסייעו להם לקדם אפקטיביות בתקשורת הבין אישית במצבים עסקיים וחברתיים.

 

במהלכו מכירים טכניקות וכלים להעברת מסרים יעילה, לפיתוח מודעות עצמית למסרים הלא-מילוליים, ואף להגברת היכולת לקלוט ולזהות מסרים המגיעים מהאדם האחר בנסיבות עסקיות וחברתיות כאחד. התכנים הנלמדים רלוונטיים במגוון תחומים בחיים, כגון בעולם הארגוני, ביחסים בין אישיים ועוד. המשתתפים לומדים ליצור סימפטיה אצל הצד השני, לשפר את יכולת השכנוע, וכן לשכלל יכולות ניהול משא ומתן.

 

התכניות משלבות הקניית ידע עיוני ולימודים מעשיים, וזאת באמצעות סדנאות, תרגילים אישיים וקבוצתיים, משחקי תפקידים, וניתוח מקרי מבחן וקטעי וידאו.

 

נושאי לימוד

 

בקורס תלמדו את הנושאים הבאים:

 

  • שימוש בעסקים ובהוראה: נלמדים כלים לפיתוח המוטיבציה, תוך היכרות עם תרבויות שונות וקודים בהתנהגות עסקית, תקשורת לא-מילולית כדרך לשיפור ההוראה, בראיונות עבודה, בעת משא ומתן ועוד.

 

  • יחסים בין המינים: שפת גוף של גברים ושל נשים, תוך היכרות עם הבדלים מרכזיים. נלמדים נושאים מרכזיים בתדמית אישית, רושם ראשוני ושימוש בקול.

 

  • סימנים ודרכי פענוח: הבעות פנים ומשמעותן, תנוחות ועמידה בעמידה ובישיבה, התאמת מסרים, סימנים מוסכמים, תנועות ידיים ועוד.

 

  • סגנונות תקשורת: דרכי תקשורת, אבחון הפרעות בתקשורת ופתרונן, זיהוי סגנונות ביטוי מילוליים ובלתי מילוליים.

 

כמה זמן לומדים?

 

היקף הקורסים נע לרוב בין חודשיים לחצי שנה. את הקורסים ניתן ללמוד באופן פרטי או כחלק ממסלול לימודים ארוך יותר בתחומים רלוונטיים (שיווק, מכירות, ניהול ועוד).ברוב מוסדות הלימוד מקבלים הבוגרים תעודות סיום קורס עם עמידה בכל חובותיו.


אונליין


מרבית הקורסים נערכים במתכונת פרונטלית בקמפוס, אולם קיימים גם קורסים אונליין שניתן ללמוד מהבית, מהמשרד או מכל מקום. מסלולים אלה מבוססים לעיתים על צפייה בשיעורים מוקלטים ולעיתים נלמדים במתכונת Live באמצעות זום. הסטודנטים יכולים להתאים את קצב הלימוד לצורכים האישיים ולשילוב עם לוח הזמנים המקצועי והאישי. כמו כן, בקורסים המקוונים ניתן לחזור על החומר הנלמד בהתאם לצורך ולתרגל את המיומנויות החדשות בין המפגשים וגם לאחר תום ההכשרה.

 

קורסים בחינם


רוב ההכשרות בתחום זה כרוכות בתשלום. עם זאת, ניתן למצוא מסלולים מסוימים המתקיימים ללא עלות. קורסים חינם מתקיימים לרוב במתכונת מקוונת, שבה המשתתפים יכולים לצפות במספר מצומצם של שיעורים מוקלטים מראש. לרוב, מדובר על קורסים בסיסיים שבהם מכסים נושאים ראשוניים בלבד. הם יכולים להתאים בעיקר למי שברצונם לקבל "טעימה" ראשונית של התחום ולבחון את ההתאמה לקורסים מתקדמים יותר בהמשך.

 

היכן לומדים?

 

קורסים ללימוד שפת גוף ניתן ללמוד בכמה מכללות בישראל ביניהן:

 

  •  מכללת מדיסין (נתניה וחיפה): המכללה מציעה קורס שהיקפו כחודשיים. במהלכו מקבלים כלים לאבחון ולניתוח שפת הגוף ולהמלצות מתאימות בסביבה האישית והארגונית.

 

  • מ.ט.י גליל מערבי (עכו): מוסד הלימוד מציע קורס למתחילים שהיקפו 10 מפגשים. כמו כן, מתקיים במ.ט.י גליל מערבי קורס קריאת תווי פנים למתקדמים, שבו ניתן לרכוש מיומנויות מתקדמות בניתוח למטרות עסקיות.

 

  • המכללה האקדמית בוינגייט (נתניה): במסגרת ההכשרות המקצועיות במכללה האקדמית בוינגייט מתקיים קורס שפת גוף שכולל כ - 8 מפגשים ובסף הכל 32 שעות לימוד. מסלול בוקר זה מעניק לתלמידיה שליטה בכל ההיבטים של ניתוח תקשורת בלתי מילולית.

  

מהם תנאי הקבלה?


מרבית הקורסים מתאימים למשתתפים ממגוון אוכלוסיות, לרוב ניתן להתקבל גם ללא ידע קודם והיכרות עם התחום הנלמד. חלק מן הקורסים הם ייעודיים לאנשי מקצוע מענפים מסוימים, כגון לאנשי עסקים, למורים או לאנשי מכירות. לעיתים מתקיימים ראיונות אישיים לבדיקת ההתאמה לקורס.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?


המשתתפים יכולים ליישם את הידע והכלים הנלמדים בקורס במסגרת עבודתם השוטפת, כגון בתהליכי מכירות, בתחום השיווק, במשא ומתן עסקי ועוד. כמו כן, מטפלים ואנשי הוראה יכולים להשתמש בעקרונות אלה כדי לייעל את דפוסי התקשורת עם מטופלים או תלמידים.

 

המעוניינים להמשיך לקדם את הידע והמיומנויות המקצועיות יכולים ללמוד קורסים נוספים בתחומים רלוונטיים. ניתן למצוא לימודי תעודה במקצועות הניהול, קורסים ללימוד משא ומתן או פיתוח פרזנטציה, הכשרות ללימוד גישות כגון NLP, קואצ'ינג או גישור ועוד.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס שפת גוף?

רוצה לדעת יותר על קורס שפת גוף?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס שפת גוף ותקשורת בינאישית
למידת שפת גוף- איפה אפשר ללמוד ?
קורס שפת גוף ופרסונולוגיה - שכר לימוד
קורס שפת גוף - עלות הלימודים
קורס שפת גוף - תאריך הלימודים
קורס שפת גוף - ימי לימוד , תקופה, עלות
לימודי שפת גוף ותקשורת בינאישית