רוצה פרטים על קורס גרפולוגיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס גרפולוגיה

רוצה לדעת על קורס גרפולוגיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי גרפולוגיה

 

מה זה קורס גרפולוגיה?

 

תחום הגרפולוגיה הוא תחום מרתק שעבר לא מעט שינויים עם השנים. בתחילת דרכו הוא נחשב לתחום חצי "מיסטי", אך עם השנים עוד ועוד אנשים החלו להאמין בתחום זה ויש כאלה הטוענים כי מדובר בתחום שהוא מדעי לכל דבר. עולם זה עוסק בניתוח כתב היד של בני האדם ובהסקת מסקנות לגבי אופיים והתנהגותם על פי כתב היד שלהם.

 

זהו תחום מרתק ומאתגר ניתן ללמוד באמצעותו רבות על בני האדם. בלא מעט חברות, גם חברות מובילות וגדולות, משתמשים בחוות דעת גרפולוגית במהלך מבחני מיון או תהליכי קבלה של עובדים חדשים.

 

בניגוד לתחומים רבים הקשורים לעולם המיסטי שלא זכו להכרה של העולם המערבי, תחום זה דווקא קיבל הכרה של הממסד ושל העולם המערבי, ואין זה פלא שגם החברות המתקדמות ביותר נעזרים בחוות דעת גרפולוגיות. עצם העובדה שקשה מאוד לזייף כתב יד הופכת את שיטת האבחון הזו למהימנה במיוחד.

 

מי מתאים לקורס גרפולוגיה?

 

כל מי שרוצה לעסוק בתחום מרתק זה יכול להירשם לקורסים בתחום.

 

מה לומדים בקורס גרפולוגיה?

 

הנושא המרכזי אותו לומדים בלימודי גרפולוגיה השונים הוא כמובן ניתוח כתבי יד של אנשים. נושאים כמו פסיכולוגיה, סוציולוגיה והשמה הם נושאים מרכזיים בתחום וגם עליהם שמים דגש בקורסים.

 

בין הנושאים הנלמדים בקורס: ההיסטוריה של הגרפולוגיה, מבוא לגרפולוגיה, מושגי יסוד בגרפולוגיה ובניתוח כתב יד, גרפולוגיה תעסוקתית, כלים לניתוח כתב יד, רוחב וגודל האותיות, תנועה וארגון הכתב, ניתוח של כתבי יד מגוונים ועוד. הלימודים הם מאתגרים מאוד אך גם קשים ומורכבים.

 

היכן לומדים?

 

קורס גרפולוגיה ניתן ללמוד במספר מוסדות לימוד בישראל, בין היתר - 

 

  • מכון טכנולוגי חולון - בית הספר ללימודי תעודה: בבית הספר ללימודי תעודה של מכון טכנולוגי חולון מתקיים קורס גרפולוגיה מעשית שהיקפו 108 שעות לימוד. תכנית זו מכינה את המשתתפים למבחני הסמכה של המרכז הישראלי לגרפולוגיה.

 

  • המכללה לעסקים - היחידה ללימודי חוץ (רחובות): ביחידה מתקיים קורס המשלב בין גרפולוגיה לבין פענוח ציורי ילדים, תוך דגש על תחום הגרפולוגיה התעסוקתית.

 

  • המכללה האזורית אשקלון - היחידה ללימודי חוץ: ביחידה ללימודי חוץ מתקיים קורס משולב בתחום הגרפולוגיה ופענוח ציורי הילדים. היקף התכנית 60 שעות אקדמיות.

 

  • מכללת נתיב (טבריה): במכללה זו נערך קורס גרפולוגיה שהיקפו 40 שעות לימוד. במהלך הקורס נלמדות שלל טכניקות בתחום האבחון הגרפולוגי, כולל תרגולים מעשיים.

 

  • המכללה האקדמית גליל מערבי (עכו): במסגרת לימודי התעודה של מוסד זה מוצע קורס להכשרה בגרפולוגיה בשילוב עם תחום פענוח ציורי הילדים.

 

כיצד בוחרים מוסד לימודים מתאים?

 

מומלץ מאוד לוודא כי מדובר במוסד לימודים מכובד ורציני עם ניסיון רב בתחום לימודי הגרפולוגיה. כדאי גם לשוחח עם בוגרים שסיימו קורסים קודמים.

 

משתתפים מהציבור החרדי והדתי המעוניינים בלימודים המתקיימים בהפרדה בין גברים לנשים יכולים למצוא גם במוסודת מסוימים קורס גרפולוגיה לדתיים.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

הקורסים פתוחים לקהל הרחב ואין בדרך כלל תנאי קבלה מיוחדים.

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

מכיוון שמדובר בתחום מורכב הלימודים בתחום זה הם ארוכים למדי ואורכים יותר ממספר שבועות או חודשים. יש מסלולים של שנה שלמה וגם מסלולים ארוכים יותר של שנתיים ושלוש שנים. רוב מוסדות הלימוד בתחום מעניקות תעודת סיום לבוגרים (מומלץ לברר זאת מראש). אם אתם רק מתעניינים בלימודי גרפולוגיה ולא מתכננים לעסוק בו, ניתן להשתתף גם בקורס קצר למטרת העשרה ופנאי.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

בוגרי הקורסים בתחום זה יוכלו לנסות ולהשתלב במספר תחומים, בין היתר כמאבחנים גרפולוגים בגופים העוסקים בגיוס והשמה, כוח אדם, ייעוץ אישי, מכוני אבחון ועוד. יש לציין כי ברוב המקרים צריך לעבור את בחינות ההסמכה של אגודת הגרפולוגים בישראל על מנת לעסוק בתחום. ניתן לעבוד כשכירים או כעצמאיים.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס גרפולוגיה?

רוצה לדעת יותר על קורס גרפולוגיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס גרפולוגיה בירושלים
מחיר קורס גרפולוגיה, כמה עולה?
קורס גרפולוגיה\כירולוגיה
האם מתקיימים לימודי גרפולוגיה בירושלים?
קורס גרפולוגיה קצר/ארוך
קורס גרפולוגיה - לימודים באזור הצפון
לימודי גרפולוגיה - איפה מתקיים?