רוצה פרטים על ליקויי בנייה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס ליקויי בנייה

רוצה לדעת על ליקויי בנייה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


ליקויי בנייה, רוצה עוד פרטים? 

בשנים האחרונות נבנו בישראל אלפי יחידות דיור חדשות, כחלק ממהפכה שחווה שוק הנדל"ן המקומי. נדל"ן הוא אחד מהתחומים המגוונים ביותר והוא מכיל אפשרויות רבות לתעסוקה. כך למשל, יועצי נדל"ן למשל יכולים להרוויח משכורות גבוהות מאוד. קיימים קורסי נדל"ן רבים בישראל, אלו נלמדיםבמכללות, באוניברסיטאות ואפילו בחברות הנדל"ן, שפותחות קורסים מקצועיים במטרה להכשיר עובדים לענף.

 

מעבר להיבט החיובי שטמון בתנופת הבנייה, קיים בה גם היבט חיובי פחות והוא ליקויי הבנייה. סקרים רבים מצביעים על כך כי ישנם ליקויי בנייה רבים בפרויקטים בארץ, בתחומים כמו צנרת, איטום וריצוף. אסונות שונים שהתרחשו במבנים מראים אילו סכנות טמונות בליקויי בנייה בשלד המבנה, חלקם אף גובים חיי אדם. ליקויי הבנייה לא פוסחים גם על מגמות של תיעוש הבנייה, כלומר בנייה באמצעות מחיצות גבס או חיפוי קשיח של מבנים. אנשי המקצוע המקומיים ידועים ברמת העבודה הגבוהה שלהם, אולם תמיד קיימים מקרים בהם מחליטים המומחים להתעלם מהתקנות. אין ספק שליקויים אלה משפיעים לרעה על איכות הבנייה. 

 

מה לומדים ולמה כדאי לי ללמוד ליקויי בנייה?

מוסדות לימוד רבים ברחבי הארץ מציעים קורסים מקצועיים, בהם לומדים כיצד ניתן להימנע מליקויי הבנייה. במהלך הקורסים, מכירים את התקינה העדכנית, את המוצרים וחומרי הבנייה שקיימים בשוק, ובוחנים איך ליישם באופן בטוח ונכון את ההיבטים המשפטיים כאשר ניגשים לפרויקט נדל"ן.

 

אחת מהמכללות בהן ניתן ללמוד תחום זה היא מכללת בילדינג ומרכז הבנייה הישראלי המעניקה לבוגרי הקורס תעודה בתחום בסיום הלימודים. כל מי שעולם הבנייה מעניין אותו ורוצה להתמקצע בתחום ליקויי הבנייה, ימצא עניין רב במסלול לימודים מרתק זה.

 


היכן לומדים?

ניתן ללמוד קורסים בליקויי בנייה במוסדות בפרישה ארצית, בין היתר - 

 

  • היחידה ללימודי חוץ במרכז האקדמי למשפט ולעסקים: במוסד הלימוד ניתן ללמוד בקורס מפקחים בכירים למניעת ליקויי בנייה. המסלול מקיף כ - 80 שעות לימוד אקדמיות והוא מאפשר לעובדים בתחום התשתית והבנייה להכיר את מגוון התקנות והחוקים שנוגעים לאיכות בבנייה ולמניעת תקלות.

  

  • היחידה ללימודי חוץ במכללה לעסקים: היחידה עורכת קורס בו מכשירים מפקחים למניעת ליקויי בנייה. הוא מאפשר לעובדים בענף הבניין לרכוש כלים בפיקוח ובניהול האיכות של האתרים והפרויקטים והוא נפרש על פני כעשרה מפגשים. מוסד הלימוד מציע ללמוד גם בקורס איתור לקויות בנייה, המסלול מקיף מיומנויות אבחון וטיפול כולל בלקויות בנכסים לפני מסירתם לקבלנים וללקוחות.

 

  • מרכז ההדרכה - מכון התקנים: הקורס לליקויי בנייה נפרש על פני 12 מפגשים. הוא מיועד לאנשי בניין, למפקחים, לאדריכלים ולהנדסאים שרוצים לרכוש כלים פרקטיים ליישום בפרויקטים.


כמה זמן לומדים?

משך הלימודים בתחום זה הוא משתנה ותלוי בעיקר בתלמידים. הקורס במכללת בילדינג נמשך כשלושה חודשים (10 מפגשים) וניתן לקיים אותו גם בשעות אחר הצהריים.

מהן אפשרויות התעסוקה?

בוגרי הקורס יכולים להשתלב כמומחים לליקויי בנייה במשרדי נדל"ן ובחברות בנייה. כל ארגון או גוף ציבורי שעוסקים בתחום הבניין יכולים להסתייע באנשי מקצוע שמומחים בענף, ולהיעזר בהם למטרות ייעוץ והכוונה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על ליקויי בנייה?

רוצה לדעת יותר על ליקויי בנייה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור