רוצה פרטים על לימודי ערב - תיירות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי תיירות ערב

רוצה לדעת על לימודי ערב - תיירות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי ערב בתיירות

ישנם לא מעט תחומי לימוד מבוקשים בישראל כמו משפטים מנהל עסקים ופסיכולוגיה, אך לא כולם יכולים להתקבל לחוגים הללו ולא לכולם זה מתאים. ישנו תחום נוסף, לא פחות חשוב, אשר יש לו השפעה גדולה מאוד על המשק הישראלי - תחום התיירות.

 

כמה מילים על לימודי תיירות

 

הצורך באנשים איכותיים העוסקים בתיירות ובכל הענפים הנלווים לתחום זה) הוא גדול מאוד. למדינת ישראל מגיעים תיירים רבים מדי שנה, במיוחד בשנים "שקטות" ועם פחות בעיות ביטחוניות ופיגועים כמו השנים האחרונות.

 

וכמו בכל תחום, ככל שיש יותר תיירים, כך עולה הצורך באנשי מקצוע איכותיים. רבים המגיעים לתחום זה הם אנשים עובדים אשר לא יכולים ללמוד במהלך היום ולכן הם מעדיפים ללמוד במסגרת של לימודי ערב.

חשוב לציין כי המטרה של לימודי התיירות בישראל היא בראש ובראשונה לתת מענה הולם לאתגרים הרבים של תעשיית התיירות ולכו חשוב מאוד לרכוש השכלה אקדמית איכותית בתחום. תואר ראשון בתיירות (בדרך כלל בשילוב עם ניהול) עוזר מאוד בהשתלבות בתעשייה זו בישראל.

מהם לימודי ערב?

ישנם לא מעט סטודנטים אשר מעדיפים, מסיבות שונות, ללמוד בשעות אחר הצהריים והערב. בחלק מהמכללות ניתן ללמוד כיום תיירות גם במסגרת של לימודי ערב, כאשר שעות הלימודים מותאמות לאנשים העובדים במשרה מלאה, או לכאלה שלא יכולים ללמוד במהלך היום מסיבות אחרות (תלמידי תיכון, אמהות עם ילדים, חיילים, אנשי עסקים ועוד).

 

מסלולי הערב השונים מתאימים מאוד לאוכלוסיות הללו והם יכולים ליהנות מכל הקורסים המרתקים הנלמדים גם במסלולי היום, בין היתר - קורסי מבוא בענף התיירות, תיירות עסקית, תיירות כפרית, יעדי תיירות, ניהול השיווק בתיירות, מלונאות, ארגון ותפעול בתי מלון, ניהול מזון ומשקאות, מסעדנות, אמנות המכירה, ועוד.

היכן ניתן ללמוד לימודי ערב בתיירות?

ניתן ללמוד תיירות במספר מוסדות לימוד בישראל. חלק מהלימודים הם לתואר ראשון וחלק מהלימודים מוגדרים כלימודי תעודה. במספר מכללות, ניתן ללמוד גם במסגרת של לימודי ערב:

במרכז האקדמי כרמל ניתן ללמוד לקראת תואר ראשון בניהול תיירות במסגרת ללימודי ערב.
תוכנית הלימודים עוסקת בין היתר בצדדים הניהוליים, השיווקיים והתפעוליים של תחום התיירות בישראל (מלונאות, נסיעות, תחבורה, מזון, אטרקציות ועוד).

 

מסלול הערב יתפרש על פני 3 שנים וכולל גם לימודי קיץ. לימודי הערב במסלול זה יתקיימו בין השעות 22:00 - 17:00.

גם במכללה האקדמית כנרת ישנו מסלול ייחודי לאנשים עובדים לקראת תואר ראשון בתיירות ובמלונאות. מאות בוגרי המסלול השתלבו בהצלחה בתפקידים מגוונים בתחומי הניהול, התכנון, השיווק והתפעול של ענף התיירות.

גם במכללות של האוניברסיטה הפתוחה (מכללת רמת גן, מכללת רעננה, מכללת בת ים, מכללת פתח תקווה, מכללת רחובות ועוד) מתקיימים לימודי תיירות באזור המרכז, הדרום והצפון המתרחשים בשעות אחר הצהריים והערב.

 

לימודים אלה אינם לתואר ראשון אלא מוגדרים כלימודי תעודה או לימודים חוץ אקדמאים.
 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי ערב - תיירות?

רוצה לדעת יותר על לימודי ערב - תיירות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי ערב - תיירות
שאלות הגולשים בנושא
לימודי תיירות או מערכות מידע?
לימודי תיירות פנים
לימודי תיירות ומלונאות - האם מומלץ?
לימודי תיירות ומלונאות באזור המרכז
קורס לימודי תיירות - אפשרויות תעסוקה
לימודי תיירות ומלונאות ללא פסיכומטרי
לימודי תיירות - מהי עלות הקורס