קורס ספרדית באורט הרמלין

קורס ספרדית באורט הרמלין

קורס ספרדית - אורט הרמלין

 

מכללת אורט הרמלין נמצאת באזור העסקים החדש של העיר נתניה. למכללה מבנים חדישים, מעבדות מפוארות וציוד הנדסי משוכלל. גם צוות המרצים של אורט הרמלין הינו מן השורה הראשונה וכולל מהנדסים ואקדמאים מנוסים, בעלי ותק של שנים רבות בתחום.
כיום, ידועה המכללה כמובילה בלימודי ההנדסה, רמת הלימודים גבוהה ותוכניות הלימוד עוברות התאמה ושדרוג בהתאם לצרכי החברה הישראלית ושוק העבודה של ימינו.

 

ניתן ללמוד במכללה בכמה מסלולי לימוד וביניהם: לימודי הנדסאים, לימודי המשך לתואר, לימודי שפות, לימודי תעודה במגוון מקצועות נדרשים ולימודי עתודה.

 

מדוע מומלץ ללמוד ספרדית?

 

הספרדית הינה אחת השפות החשובות והמוכרות בעולם. לימודי ספרדית של מכללת אורט הרמלין הינם ממוקדים מטרה ומבוסס על שיטה ייחודית אשר מעניקה לסטודנטים סביבת לימוד ממוחשבת ותומכת, בה הם יכולים לתרגל היטב את השפה ואף לעשות זאת בלווי של מורים מקצועיים ובעלי ניסיון של שנים בהוראת שפה זו. כמו כן, יוכלו הסטודנטים לתרגל טקסטים מעניינים אשר יסייעו להם להרחיב ולהעשיר את אוצר המילים.

 

לימודי ספרדית במכללת אורט הרמלין עושים שימוש רב בעזרים, זאת בכדי להתאים את התכנים הנלמדים לצרכים השונים של הסטודנטים בכתה ולאפשר לכל סטודנט להתקדם בהתאם לקצב האישי שלו, לפי הנושאים האהובים עליו ובזמנו החופשי. ניתן לחוש בשינוי מהותי בקרב התלמידים מיד לאחר השיעור הראשון.
קצת על קורס ספרדית במכללת אורט הרמלין...

 

להלן המטרות העיקריות של לימודי קורס ספרדית במכללת אורט הרמלין: פיתוח יכולת גבוהה לניהול שיחה קולחת בשפה זו, רכישת מיומנויות של קריאה, הבנת טקסטים וכתיבה בספרדית.

 

מה לומדים?

 

להלן עיקרי הנושאים אשר נלמדים בקורס ספרדית של מכללת אורט הרמלין: רכישת אוצר מילים עשיר, פיתוח מיומנויות קריאה, יכולת הבנה מעמיקה של טקסטים, דיבור שוטף ורהוט, היכרות עם ביטויים אשר שגורים בשפה, תרגולי דיבור רבים.

 

משך הלימודים

 

משך הלימודים כולל 60 שעות לימוד אקדמיות, הנפרשות על פני כ- 4 חודשי לימוד. הלימודים מתקיימים בשעות הערב, במתכונת חד- שבועית.

 

תנאי קבלה

 

המועמדים לקורס ספרדית של מכללת אורט הרמלין אינם נדרשים להפגין ידע קודם בתחום זה. למרות זאת, על המועמדים לקורס להתחייב להגיע ל- 80% ממפגשי הלימוד.

 

סיום הלימודים וקבלת התעודה

 

לאחר סיום הלימודים בקורס ספרדית, הבוגרים אשר עמדו בכל הדרישות זכאים לתעודת גמר מטעם מכללת אורט הרמלין להנדסה. בוגרי קורס זה מסיימים את לימודיהם עם ידע רב בשפה הספרדית, המאפשר להם לשוחח, לקרוא ולכתוב בשפה זו.