הסבת אקדמאים לסיעוד בבית הספר לסיעוד בני ציון

רוצה לדעת על לימודים בנושאי הסבת אקדמאים - הסבה מקצועית? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על בני ציון - הסבת אקדמאים לסיעוד.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


הסבת אקדמאים לסיעוד בבית הספר לסיעוד במרכז הרפואי בני ציון


אחים ואחיות למען בריאות הקהילה


שירותי הבריאות הישראלים פועלים כל העת כדי לייעל את הטיפול והמענה שמוענק לחולים. תהליכים אלה כוללים פיתוח של טכנולוגיות וציוד חדשניים, ייעול של תהליכי הטיפול במחלקות בתי החולים ומתו כלים אישיים ומקצועיים לאנשי הצוות כדי שיוכלו להוביל את הטיפול בבטחה ובאופן איכותי ולהתמודד בהצלחה עם דילמות ואתגרים השונים שמעלה המקצוע.


אקדמאים שברצונם להשתלב בתחום שיש בו שליחות ואחריות יכולים לפנות להסבת האקדמאים לסיעוד של בית הספר לסיעוד על שם יעקב זיידה במרכז הרפואה בני ציון שבחיפה. תכנית זו מאפשר להכיר מגוון סוגיות בעולם הסיעוד ולרכוש כישורים מקצועיים דרכם ניתן להעניק טיפול מסור ורגיש.


תכנית הלימודים


הסטודנטים בתכנית הסבת האקדמאים לומדים על שלל סוגיות בעולם הסיעוד, תוך שהם מתוודעים לנושאים בבריאות ובחולי במעגל החיים של האדם, במסגרת הקהילה והמשפחה. בתחילתה של התכנית מכירים עקרונות בסיסיים במדעי הבריאות, ההתנהגות והחברה. לאחר מכן הם מעמיקים בתיאוריות ובשיטות טיפול ואבחון סיעודי, בעזרתן הם יכולים לקבל החלטות קריטיות בעת העבודה עם מטופלים. הם מפתחים מיומנויות בין אישיות וטיפוליות ולומדים להוביל תהליכי טיפול, תוך שהם מפתחים את הבנתם בענפי ניהול הסיכונים, האיכות והחשיבה הקריטית. כמו כן, הם לומדים בהחרבה על תחומי הסיעוד והרפואה הכרונית והאקוטית תוך היכרות עם שלל סוגיות קליניות בתחום.


מתכונת הלימוד


היקפה של תכנית הסבת האקדמאים לסיעוד של בית הספר הוא כשנתיים וחצי. שיעורים מתקיימים בחמישה ימים במהלך השבוע, בשעות הבוקר ואחר הצהריים, לעיתים מתקיימים שיעורים גם בשישה ימים בשבוע. תכנית זו מתבססת על שילוב בין לימודים עיוניים לבין התנסות קלינית מחייבת. השיעורים העיוניים נערכים בקמפוס בית הספר לסיעוד שליד המרכז הרפואי בני ציון, ההתנסות המעשית נערכת בבתי חולים, קופות חולים, מרפאות ותחנות לבריאות הציבור באזור חיפה והצפון.


ההתנסות הקלינית באה לאפשר לסטודנטים לתרגל את המיומנויות הטיפוליות שנלמדות וליישם אותן הלכה למעשה בעבודה עם חולים, תוך ליווי והדרכה של צוות בית הספר. ההתנסות מתקיימת לרוב בשעות הבוקר אך לעיתים היא נערכת גם בערבים ובלילות.


נושאי הלימוד


במהלך התכנית נלמדים מגוון של נושאים וביניהם גם:

 

  • מיומנויות טיפוליות
  • ניהול טיפול
  • אבחון וקבלת החלטות
  • אבטחת איכות
  • סיעוד כרוני ואקוטי    
  • חשיבה קריטית בסיעוד    
  • ועוד


סגל הוראה


מנהלת בית הספר לסיעוד היא אחות מוסמכת, בעלת הכשרה בענפי הטיפול הנמרץ והגריאטריה וכן בהנחיית קבוצות. צוות המורים בבית הספר כוללים אחים ואחיות מוסמכים ומנוסים, ביניהם אפשר למצוא: אחות מוסמכת אשר שימשה אחות ראשית של מחלקת מיון הילדים של מרכז רפואי; אחות בוגרת הכשרה בתחומי הטראומה וההדרכה הקלינית והכירורגית, בעלת הכשרה אקדמית גם במינהל מערכות בריאות; אחות המומחית בטיפול נמרץ לפגים ולילדים, המדריכה במחלקת ילדים ומרכזת את תחום הילד והמתבגר בבית הספר; אחות מוסמכת שעוסקת גם בהנחיית קבוצות תמיכה לחולי סרטן; ומורים נוספים.


על מוסד הלימוד


בית הספר לאחיות שליד בית החולים בני ציון נוסד בשנת 1946 ושימש כמוסד העברי הראשון מסוג זה באזור הצפון. בבית הספר מתקיימות תכניות שונות להכשרת מומחים בתחום הסיעוד, ניתן ללמוד בו גם בתכנית להכשרת אחות מוסמכת וכן בקורסים והכשרות מגוונות שמיועדות לאחיות ולאחים ומאפשרת להם להתמקצע בענפים שונים בתחום הבריאות במטרה לקדם את הקריירה. בבית הספר מאמינים בקידום של דור חדש ואיכותי של אחים ואחיות במטרה לענות על דרישות המדינה לטיפול בחולים וכן לפיתוח המקצועי של ענף הסיעוד וחקר הסיעוד בישראל.


תנאי קבלה


כדי להתקבל לתכנית להסבת אקדמאים לסיעוד, על המועמדים להיות בוגרי תואר אקדמי מטעם מוסד המוכר בישראל או בחו"ל. כמו כן, הם נדרשים לעבור בהצלחה מבחן מיון פנימי של בית הספר שבוחן את ההבנה בחשבון ובעברית במיומנויות חישוב ומידות בסיסיות. כמו כן, הם נדרשים להציג אישור המעיד על היעדר הרשעה בעבירה פלילית.


תעודה


דיפלומת אחות מוסמכת מוענקת לסטודנטים שמשלימים את הלימודים בהצלחה ועומדים בכל חובותיהם מטעם בית הספר לסיעוד על שם ד"ר יעקב זיידה במרכז הרפואי בני ציון. כדי לעסוק בפועל בסיעוד עליהם לעבור מבחן רישוי ממשלתי, שעורך משרד הבריאות. לאחר מעבר מוצלח של הבחינה ועמידה בכל הדרישות ניתן להשתלב במקצוע.



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: בית הספר לסיעוד בני ציון - בית ספר לאחיות

כלים שיעזרו לך לבחור