רוצה פרטים על קורס SAP?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס SAP, חשבת על לימודי SAP?

רוצה לדעת על קורס SAP? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס SAP - כדאי לדעת!
 

קשה מאוד לנהל היום חברות ללא מערכות ממוחשבות מתוחכמות האחראיות על ניהול המידע הארגוני של החברה. אחת מהמערכות הללו היא מערכת ה - SAP, אשר נחשבת למתקדמת מאוד בתחומה. מדובר במערכת מידע משולבת לניהול ארגוני, הנמצאת בחברות רבות בישראל, בעיקר בחברות גדולות ובינוניות, כאשר היא עוסקת בכל רמות הארגון - משאבי האנוש, פיננסיים, אדמיניסטרציה, ותפעול. על מנת לתפעל את המערכת הזו, יש צורך בידע רב אותו ניתן לרכוש בקורסי ה - SAP השונים.

הקורסים הללו מכשירים מדריכי SAP אשר יודעים כיצד להטמיע ולתפעל את המערכת. מדובר בלימודים מורכבים, אך מי שמסיימים אותם בהצלחה רוכשים מקצוע מבוקש, מכיוון שבחברות רבות יש מערכות SAP. אם אתם רוצים לעסוק בתחום המרתק של הטמעת מערכות ותפעולן, הקורסים בתחום זה מיועדים במיוחד עבורכם.

 

 

קורס SAP, מה לומדים?

 

המטרה של קורסי ה - SAP השונים היא להכשיר אנשי מקצוע בתחום על מנת שיוכלו לתפעל את המערכות הללו בצורה הטובה והמקצועית ביותר. הקורסים בתחום זה מקנים לסטודנטים ידע תיאורטי ומעשי בכל הקשור להטמעת, הפעלת ותחזוק מערכות SAP. מכיוון שהמערכת משלבת בתוכה ניהול של תחומים רבים כמו לוגיסטיקה, שיווק, משאבי אנוש, פיננסיים ועוד, חשוב להבין כיצד פועלים התחומים הללו בחברה על מנת להתאים להם את המערכת. ישנם קורסים כלליים וישנם גם קורסי המשך ספציפיים בתחומים כמו משאבי אנוש, ניהול פיננסיים לתעודה ועוד.

 

מתכונת הלימוד

 

משך הקורס משתנה כמובן על פי מוסד הלימוד והיקף החומר, אך רוב הקורסים נמשכים מספר חודשים וכוללים בין 170 - 210 שעות לימוד אקדמיות. הלימודים כוללים חומר עיוני וכן תרגול מעשי בבית ובכיתה, שמאפשרים למשתתפים להתנסות באופן מעשי בעבודה על מערכות SAP. בסיום רוב הקורסים נדרשים הסטודנטים להגיש עבודת גמר.


נושאי הלימוד

 

  • ניהול ייצור ומלאי
  • מסדי נתונים ודוחות
  • ניווט במערכת
  • מודול הפצה ומכירות
  • פיתוח הדרכה
  • הובלה בפרויקטים ERP
  • ניתוח תהליכים
  • עריכת מסמכים במערכת
  • תכנות ב - SAP    
  • הנהלת חשבונות וניהול פיננסי    
  • ועוד

 

קהל היעד ותנאי קבלה


הקורסים מיועדים בעיקר לאנשים בעלי ניסיון כלשהו בעבודה עם מערכות הפעלה וגם למתכנתים בשפות שונות כמו C, JAVA ועוד. גם אנשי מחשבים ומערכות מידע מתחומים שונים יכולים להשתתף בקורסים בתחום זה, וכן עובדים בענפי הלוגיסטיקה, הרכש, השיווק, הייצור והנהלת החשבונות שהם בעלי ידע במערכות מידע ממוחשבות.

 

 

היכן לומדים?

 

ניתן ללמוד כיום קורסים בתחום זה במספר מוסדות לימוד בישראל:

 

  • מכללת PRO (קורס מקוון): מכללת PRO מקיימת קורס מיישמי SAP Business One שהיקפו 120 שעות אקדמיות, ונלמד במתכונת אונליין. 

  

  • מכללת iNT (פרישה ארצית): המכללה מציעה קורס להכשרה במודל MM ובמודל FI של מערכת SAP. במהלך הקורס לומדים בהרחבה על כלים לקידום הממד התפעולי והכלכלי של ארגונים.

 

  • אינטלקט אקדמון (חיפה): במוסד זה מציעים הכשרת בתחום SAP לתושבי הצפון, בקורס מתמקדים בהדרכה ובהטמעת המערכות.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

 

כמעט בכל חברה גדולה או ארגון ישנן מערכות SAP ולכן קיימת דרישה לאנשי מקצוע איכותיים שיטמיעו וידעו כיצד לתפעל את המערכות הללו. בוגרי הקורסים השונים יוכלו לנסות ולהשתלב כמדריכי SAP בחברות רבות בתחומים שונים וכן בחברות הייטק. ניתן לעבוד בתחום זה גם במגזר הציבורי וכן כעצמאיים.

 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס SAP?

רוצה לדעת יותר על קורס SAP?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימוד תוכנת SAP באזור טבריה והצפון
לימודי השמת SAP ERP
מעוניין ללמוד SAP או פריוריטי
לימודי SAP או BI
לימוד SAP או קורס ארוך יותר?
לימוד תוכנה SAP בחיפה
מה הסיכוי להשתלב בעבודה אחרי קורס מיישמי ומטמיעי SAP?