רוצה פרטים על שיווק דיגיטלי באינטרנט?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי שיווק דיגיטלי באינטרנט, מה לומדים ואיפה? ומה אח״כ?

רוצה לדעת על שיווק דיגיטלי באינטרנט? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורסי שיווק ופרסום באינטרנט, שיווק דיגיטלי און ליין:

 
לגלוש ולהכות גלים

 

הכוח לנתב גולשים לאתרים מסוימים ולמכור להם מוצר הוא סוג של אמנות. אנשים שזה עתה הקימו עסק ושואפים למתג אותו ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים, ישמחו לגלות כיצד האינטרנט עשוי לסייע להם בפעולות שיווקיות שבעקבותיהן יבואו הרווחים. מנהלים במחלקות שיווק בעסקים קיימים, ימצאו בקורס טכניקות חדשות לשיפור ביצועים, ושיטות להתמודדות עם האתגרים של העידן המקוון.

 

  • רוצים להיות מומחים בשיווק? קרא על הקורסים המתקדמים ביותר בתחום השיווק.

 

תכנית הלימודים

 

במסגרת קורסי שיווק באינטרנט הסטודנטים לומדים מושגי יסוד בתקשורת שיווקית, פרסום דיגיטלי, שיווק ברשת האינטרנט, אתרי תוכן ובשירות לקוחות. הם רוכשים הבנה בעולם הפרסום החדש מתוך ההבחנות השונות הקיימות בינו ובין עולם הפרסום המסורתי.

 

משתתפי התכנית מעמיקים את התמצאותם במרחב העסקי המקוון, הכולל אתרי מסחר ומכירה, פורומים שיווקיים, פורטלים, בלוגים ורשתות חברתיות מובילות. הם רוכשים ידע בשיטות לניתוח, מעקב ומדידה, לומדים לפענח התנהגות של צרכנים ברשת, למפות את השוק ולזהות את מקומם בין המתחרים.

 

נושאים נוספים הנלמדים בקורסי שיווק באינטרנט, קשורים במיתוג האישי של כל עסק, וכן בעיצוב התדמיתי במרחב הווירטואלי והאינטראקטיבי. משתתפיה אף מוכשרים בבניית אתרים ובקידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, והם אף לומדים כיצד לבנות מערך הבנוי על אסטרטגיה שיווקית וכולל תכנון תקציבי.

 

מרכיב נוסף בתכנית הוא הנושא של התקשורת עם הלקוחות, שבו נלמדות גם שיטות לשימור לקוחות וטקטיקות שיווק המשולבות בשירות ללקוח. אכן מדובר בתכנית לימודים עשירה, המשלבת הכשרה בתחום השיווק והפרסום יחד עם הכשרה בבנייה, עיצוב, קידום ותוכן לאתרי אינטרנט.

 

אז מה צריך לדעת, עולם הדיגיטל מחכה לך?

 

להלן רשימה חלקית של סדנאות וקורסים המאפשרים להפוך את האינטרנט למקור הכנסה:

 

  • מסחר ב - EBay - קורס זה עוסק בהקמת עסק מצליח בזירת המסחר האלקטרוני המובילה בעולם, ומלמד את המשתתפים כיצד הם יכולים להניב רווחים מזירה זו. הלימודים מקנים אסטרטגיות שיווק ומכירה ברשת, טכניקות לאיתור ספקים ולמציאת קהל רווחי למוצרים ולשירותים המוצעים.

 

  • תכניות שותפים Affiliates - מדובר במודל שיווקי בו המוכרים והמפרסמים מרוויחים עמלה על כל לקוח המתעניין בשירות. הקורס מסייע לבחור את המוצרים הכדאיים לשיווק, ולהציג אותם בצורה נכונה ברשת. השיעורים כוללים התנסות בקופירייטינג וכתיבה שיווקית, יצירת קמפיינים אינטרנטיים, הפקת דפי נחיתה, ושיטות לשיווק יעיל.

 

  • Google AdSense - אדסנס היא מערכת המשמשת להוספת פרסומות לאתרי אינטרנט המכילים תוכן רב, המאפשרת הגדלת רווחים של בעלי האתרים דרך השכרת שטחים לפרסום. הסטודנטים בקורס לומדים כיצד מתאימים פרסומות לקהל היעד של האתרים, מתנסים בכתיבה ובעיצוב של תכנים שיווקיים, וכן משלבים בפועל פרסומות באתרים שהם מקימים בעצמם.

 

  • Google AdWords - אדוורדס היא מערכת המאפשרת הצגת פרסומות במנוע החיפוש של גוגל. היא קובעת את תכני הפרסומות, את מיקומן הכדאי ביותר ברשת, ואת העיצוב שלהן מבחינה חזותית, וכן מבצעת מעקב אחרי כמות הכניסות לכל קישור. הקורס מעניק לתלמידיו כלים חשובים להשתלבות בתכניות שיווק, וכן מציע הכנה לקראת מבחני ההסמכה של חברת גוגל.

 

  • שיווק בלינקדאין - לינקדאין היא רשת חברתית המרחיבה את האפשרויות ליצירת קשרים עסקיים. ניתן להשתמש בה למציאת עבודה ופרויקטים עתידיים, וכן לאיתור משקיעים, דרך טכניקות נכונות של פרסום. הקורסים מספקים ידע על בניית פרופיל מקצועי ויעיל, המסייע לאנשי פרסום וליזמים לשווק את שירותיהם ולהרחיב את פעילות העסק שלהם.

 

  • גוגל אנליטיקס - גוגל אנליטיקס הוא כלי ניתוח חינמי המסופק על ידי גוגל, המאפשר לבעלי אתרים להבין את התנועה בדפים שלהם, וכך לקדם אותם במנועי החיפוש דרך שינוי התכנים והתאמתם לקהל היעד. הקורסים, שמתאימים הן לבעלי אתרים והן למשווקים ברשת, עורכים הכרות עם הכלים של התכנה ובמהלכם לומדים כיצד להסיק מסקנות בזמן אמת, תוך כדי ניתוח דפוסי גלישה.

 

  • קורס קידום אתרים - מקדמי אתרים עוסקים בהעלאת דירוג של דפים ובלוגים ברשימת התוצאות במנועי החיפוש. מנהלי שיווק, יזמים ובעלי חברות יכולים לקחת חלק בקורסים של קידום אתרים, בהם לומדים כיצד "קוראים" קהלים, וכיצד מתאימים את מילות החיפוש כך שיניבו כמה שיותר כניסות.

 

  • קורס שיווק ברשתות חברתיות - השיווק ברשתות החברתיות הוכח כיעיל יותר מכל מדיה אחרת, אולם יש צורך להבין את פעילות הפלטפורמות כדי לנהל בהן קמפיין פרסום יעיל ורווחי. הלימודים מספקים כלים לבניית אסטרטגיות שיווקיות, ולמדידת מספר הביקורים בפרופיל, וכמובן ניטור כמות ה"לייקים".

 

  • קורס מכירות באמזון - במהלך קורס אמזון רוכשים מיומנויות להקמה של חנות באתר המכירות המוביל בעולם - Amazon. התלמידים לומדים כיצד לבחור את המוצרים הכדאיים ביותר עבור החנות ואיך לקדם את שירותיהם כדי להגיע לרווחים מקסימליים בזירת המסחר המקוון.

 

  • קורס יוטיוב - הקורס מעניק למשתתפיו מיומנויות לשיווק בוידאו בפלטרפומת יוטיוב. במהלכו לומדים כיצד לכתוב ולצלם סרטונים וויראליים וכיצד למשוך בעזרתם לקוחות במסגרת קמפיינים פרסומיים דיגיטליים.

 

  • קורס אינסטגרם - הקורס חושף את המשתתפים לכלים ליצירת פוסטים ותכנים ויראליים באפליקציית אינסטגרם. לאורך הקורס לומדים על טכניקות שיווקיות ואסטרטגיות פרסום שמותאמות לקהלי יעד מגוונים בגישה האינטרנטית ובמדיה החברתית.

 

  • קורס אטסי - קורס זה מעניק למשתתפיו כלים לניהול מסחר אלקטרוני בפלטפורמת ETSY, שמתמקדת במכירות של מוצרי אמנות ומלאכה. הקורסים יכולים להתאים הן לסוחרים מתחילים והן לבעלי חנויות ותיקים יותר.

 

מתכונת הלימוד

 

רוב הקורסים בתחום מתקיימים במתכונת חד שבועית מקוצרת בשעות הערב או הבוקר. הכשרות מקיפות יותר, מתפרשות על פני תקופה של מספר חודשים עד שנה. מלבד הרצאות פרונטליות כוללים הקורסים גם תרגול מעשי ברשת, המתבצע הן במסגרת השיעור והן בבית. בנוסף כל אחד מהמשתתפים עובד על פרויקט גמר יישומי.

 

 

כמה זה עולה לנו וכמה מרוויחים בתחום?

 

קורסים בשיווק באינטרנט עולים בין 3,000 ₪ ל - 6,000 ₪. השכר בתחום השיווק הדיגיטלי תלוי בתחום הספציפי, שנות ניסיון ומקום העבודה. לנוחיות הגולשים אספנו את כל המידע על השכר בענף, לקריאה לחץ/י כאן.

 

 

איפה לומדים?

 

יש לשים לב כי תנאי הקבלה ללימודי שיווק משתנים ממוסד לימודים אחד למשנהו.

 

  • HackerU (רמת גן וקורס אונליין) - קורס הבוקר מתפרש על פני 4 חודשים, הוא כולל שלושה שיעורים שבועיים ומסלול לימודי הערב נמשך כ - 9 חודשים ובו נערכים שני שיעורים שבועיים. המכללה מכינה למבחני גוגל ופייסבוק.

 

  • תל חי הנדסאים - לימודי תעודה (אצבע הגליל - צפון): במוסד זה מתקיים קורס עיצוב גרפי למדיה דיגיטלית ושיווק רשתי שבו ניתן ללמוד על ניהול קמפיינים דיגיטליים ואסטרטגיה שיווקית ברשתות החברתיות.

 

  • ג'ון ברייס הדרכה (תל אביב): ג'ון ברייס הדרכה עורכים קורס מנהל דיגיטל Chief Digital Officer בו מקבלים שלל כלים להכשרה זו. התכנית כוללת 288 שעות ונלמדת במתכונת ערב.

 

  • ביראד - אוניברסיטת בר-אילן (קורס מקוון): מתקיים קורס שיווק, דיגיטל, ומכירות בעידן המקוון, היקף הקורס 80 שעות אקדמיות, ועוד 10 שעות לביצוע פרויקט הגמר.

 

  • מכללת IPC (ירושלים): מתקיים קורס שהיקפו בין 3 - 6 חודשים, במתכונת היברידית. הקורס כולל מספר חטיבות, בתחומים סושיאל וכתיבה שיווקית; קידום ממומן; בניית אתרים בוורדפרס; והקמת סוכנות דיגיטל.

 

  • המכללה לניהול (חיפה והקריות): הקורס משולב עם הכשרה בתחום הקידום הממומן, וכולל עבודה מעשית עם גוגל אנליטיקס.

 

  • מכללת SVCollege: מתקיים קורס שיווק דיגיטלי וניהול מדיות חברתית - ניהול סושיאל בשילוב בינה מלאכותית AI, אשר כולל סטאז' מעשי המאפשר לסטודנטים לצבור ניסיון פרקטי בשטח בתחום הנלמד.

 

  • מכללת PRO: במכללת PRO מתקיים קורס שיווק דיגיטלי לעסקים קטנים, שהיקפו 35 שעות אקדמיות. הקורס נערך במתכונת היברידית ומשלב לימוד תיאורטי וכלים מעשיים להקמה ולניהול של קמפיינים בפייסבוק, באינסטגרם ובטיקטוק.

 

  • הטכניון - היחידה ללימודי חוץ והמשך (תל אביב): ביחידה ללימודי חוץ והמשך של הטכניון מתקיימים קורס שיווק דיגיטלי וכן קורס שיווק דיגיטלי למנהלים וליזמים.

 

  • SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון - המרכז ללימודי חוץ (באר שבע, אשדוד):  במרכז ללימודי חוץ של SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון מתקיים קורס שיווק דיגיטלי אשר שם דגש על התנסות מעשית. הקורס מוכר על ידי משרד העבודה ומוכר למימוש הפיקדון לחיילים משוחררים.

 

  • מכללת iNT (לשעבר נס): המכללה מציעה קורס שיווק דיגיטלי Master in digital marketing שמקנה סל נרחב של מיומנויות שיווקיות במדיה הדיגיטלית. המכללה מציעה עוד שלל הכשרות בענפי ההייטק, השיווק והדיגיטל.

 

  • המכללה המשותפת (פרישה ארצית): במכללה המשותפת מתקיים קורס שיווק באינטרנט SEO שמעניק כלים לפרסום ברשת האינטרנט ולקידום אתרים באמצעות כלים עדכניים ומתקדמים. בקורס 108 שעות אקדמיות.

 

  • עזריאלי לימודי המשך וטכניון לימודי המשך (ירושלים): בקמפוס ירושלים של לימודי המשך עזריאלי והטכניון נלמד קורס שיווק דיגיטלי שהיקפו 90 שעות אקדמיות ואורכו כחמישה חודשים. במסלול יכולים יזמים ומנהלים לרכוש כלים לבנייה של אסטרטגיה שיווקית יעילה ורווחית.

 

  • המכללה האקדמית כנרת - היחידה ללימודי חוץ (עמק הירדן): ביחידת לימודי החוץ של המכללה האקדמית כנרת מתקיים קורס שיווק ופרסום ברשתות חברתיות שכולל 60 שעות אקדמיות. הקורס משלב סימולציות שיווק אינטרנטי ותרגולים מעשיים רבים.

 

  • בית הספר חשיפה - האוניברסיטה הפתוחה (מכון מופ"ת - תל אביב, באר שבע, וקורס מקוון) - חשיפה הוא בית הספר למקצועות התקשורת של האוניברסיטה הפתוחה - לימודי החוץ. בבית הספר מתקיים קורס המשלב הכשרה בשיווק דיגיטלי ובניהול מדיה חברתית, שהיקפו 3 חודשים וחצי.

 

  • בית הספר למנהלים "תפנית" של האוניברסיטה הפתוחה (בבאופן מקוון) - בבית הספר מתקיים קורס שכולל 65 שעות, במהלכן המשתתפים לומדים כיצד לקדם את העסק שלהם דרך האינטרנט, ומקבלים כלים להגדלת רווחים דרך הגעה לאוכלוסיות חדשות. מעבר לכך, מוצע בתפנית גם קורס מקוון לאסטרטגיות שיווק דיגיטלי, בן 8 מפגשים, במהלכו מתמחים בקידום אתרים ופרסום ברשתות החברתיות.

 

  • המכללה האקדמית גליל מערבי (עכו) - ביחידה ללימודי חוץ והמשך של המכללה מתקיים קורס שיווק דיגיטלי שבו לומדים אסטרטגיות לקידום בפלטפורמות כגון פייסבוק, גוגל וטיקטוק.

 

  • הבצפר - בית הספר של חברות הפרסום (תל אביב) - קורס המתפרש על פני שמונה חודשים, המפגשים מתקיימים פעמיים בשבוע, בשעות הערב. הלימודים מקנים מיומנויות לעבודה כמנהלי קמפיינים, מקדמי תוכן ומנהלי משרדי פרסום ברשת.

 

  • המכללה לניו מדיה (תל אביב) - הקורס כולל 310 שעות ומתקיים במתכונת חד שבועית בשעות הערב. המשתתפים לומדים כיצד להגדיל את כניסות הגולשים לאתר, ליצור קמפיינים וכיצד להרחיב את היקף המכירות.

 

  • עמותת תפוח - קורס שיווק באינטרנט לעסקים המאפשר היכרות עם טכניקות שיווק במדיה החברתית וכלים אינטרנטיים נוספים.

 

  • אורט ירושלים - בקורס מנהלי שיווק דיגיטלי במכללה זו, ניתן ללמוד על השיטות השונות לשיווק באינטרנט: קידום אתרים ו - SEO, שיווק באמצעות רשתות חברתיות, ועוד. היקפו של הקורס הוא כ - 220 שעות אקדמיות, והוא מהווה הכנה למבחני ההסמכה הבינלאומיים של גוגל.

 

רוצה ללמוד שיווק דיגיטלי במימון משרד העבודה והתעסוקה?

 

משרד העבודה מציע מספר מסלולי הכשרה המפוקחים על ידו, כגון קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC, ניהול ושיווק מדיה חברתית, תוכן שיווקי בדיגיטל, קידום אתרים אורגני ועוד. בוגרי קורסים אלה מקבלים תעודה מטעם משרד העבודה, אחרי עמידה בכל המטלות ומעבר מבחן מסכם. בקורסים מושם דגש על היכרות עם אסטרטגיות לקידום אונליין, תוך היכרות עם פלטפורמות כגון פייסבוק, אינסטגרם ועוד. חלק מהקורסים כוללים התמחות מעשית שבה מתנסים בבניית אסטרטגיה שיווקית עבור לקוחות אמיתיים.


היכן לומדים? קורסים בפיקוח משרד העבודה מתקיימים כיום במוסדות הבאים: ג'ון ברייס הדרכה (תל אביב), המכללה לניו מדיה (תל אביב), האקדמית גליל מערבי (עכו), מכללת ניהול פלוס (אילת).

שירות אישי חינם

צריך פרטים על שיווק דיגיטלי באינטרנט?

רוצה לדעת יותר על שיווק דיגיטלי באינטרנט?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד שיווק דיגיטלי באינטרנט
שאלות הגולשים בנושא
קורס שיווק דיגיטלי - הבצפר או האקריו?
קורס שיווק דיגיטלי - האם מתאים למי שמחפש עבודה כעצמאי?
איזה קורס שיווק דיגיטלי כדאי ללמוד?
איפה עדיף ללמוד שיווק דיגיטלי?
קורס שיווק דיגיטלי מתקדם
לימודי PPC ושיווק דיגיטלי - מה השכר ההתחלתי?
האם קיים ביקוש לתחום של שיווק באינטרנט?