רוצה פרטים על קורס עיצוב חלונות ראווה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס עיצוב חלונות ראווה

רוצה לדעת על קורס עיצוב חלונות ראווה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס עיצוב חלונות ראווה

ישנם מקצועות רבים בתחום העיצוב - עיצוב פנים, עיצוב חוץ, עיצוב תעשייתי ועוד. תחום נוסף מעול זה הוא עיצוב חלונות ראווה - תחום מרתק ויצירתי אשר ניתן ללמוד אותו במספר מסגרות לימוד בישראל. על מנת לעצב חלון ראווה בצורה יפה ומקורית, אין צורך בתואר ראשון אלא בעיקר חוש אסטטיקה, בדמיון ובמחשבה מקורית.

 

מה לומדים ולמה כדאי לי לעשות קורס עיצוב חלונות ראווה?

 

בחנויות, במסעדות, בבתי קפה ובשאר בתי העסק מכירים בעובדה, שלמראה ולעיצוב של חלון הראווה יש השפעה ניכרת על כמות האנשים שבוחרים להיכנס פנימה. אכן, חלון הראווה מתפקד כמו כותרת גדולה בעיתון חדשות או כמו כרטיס ביקור המאפיין את העסק. הוא אמור למשוך אליו תשומת לב, להזמין את העוברים ושבים, לעורר בהם עניין ולתת להם גם את התחושה, שהם יודעים לאיזה מקום הם נכנסים. 

 

על מנת למשוך כמה שיותר אנשים לחנויות המוכרות מוצרים שונים, חשוב מאוד לתת להם את ההרגשה שיש להם מה לראות בתוך החנות ושצפויה להם חווית קניה מיוחדת. לחלון הראווה יש חלק חשוב בכל אלה. כל חנות צריכה מעצב חלונות ראווה מיומן ומקצועי, ולכן נפתחו מספר קורסים בתחום זה.

 

בין הנושאים הנלמדים בקורסים השונים - מושגים בעיצוב חלונות ראווה, מיצוב, ארגון וסידור חלונות ראווה וחנויות, תהליכי תכנון, היכרות עם סגנונות עיצוביים שונים בארץ ובעולם, תולדות העיצוב והאומנות, בניית מודלים, טכניקות הגשה, קורסים בשיווק, קורסים בתחום הסטיילינג והלבשת בובות, רכישת מיומנות מעשית בתכנון ועיצוב חלון ראווה, סדנאות מעשיות מגוונות בתחום ועוד.

 

הלימודים במוסדות הלימוד השונים כוללים בדרך כלל הרצאות פרונטאליות וחומר תיאורטי, אך גם התנסות מעשית וסדנאות עבודה מגוונות. הסטודנטים יגישו במהלך הלימודים שלהם פרויקט גמר.

 


היכן לומדים?

ניתן ללמוד קורסים בתחום עיצוב חלונות ראווה במספר מוסדות לימוד בישראל, בין היתר - 

 

  • בצלאל היחידה ללימודי חוץ (ירושלים, תל אביב): ביחידה ללימודי תעודה של האקדמיה בצלאל מתקיימים שלל קורסים בתחומי העיצוב והאמנות, בהם קורס עיצוב חלונות ראווה שהיקפו 60 שעות לימוד.

 

 

  • האקדמיה לעיצוב אופנה FA29 (ראשון לציון): קורס עיצוב חלונות ראווה של FA29 כולל 20 מפגשים. מוסד הלימוד עורך עוד מגוון קורסים בתחומי האופנה כגון קורס עיצוב אופנה, קורס תדמיתנות וקורס ניהול מותג אופנה.

 

 

  • שנקר - היחידה ללימודי חוץ (רמת גן): היחידה ללימודי תעודה של מכללת שנקר מציעה קורס עיצוב ראווה שכולל 104 שעות אקדמיות. הקורס כולל תרגולים פרקטיים של טכניקות העיצוב הנלמדות.


כמה זמן לומדים?

הקורסים הם רבים ומגוונים לכל בית ספר יש את הדגשים שלו. בדרך כלל משך הלימודים הוא מספר חודשים ולפחות 100 שעות אקדמיות. ישנם כמובן גם קורסים ארוכים יותר הכוללים חומר רב יותר. כל אחד צריך לבחור את הקורס שמתאים לו ביותר.

מהן אפשרויות התעסוקה?

כמעט בכל חנות או בית עסק שיש להם חלונות ראווה יש צורך במעצבי חלונות ראווה. בחלק מהמקרים אילו הם בוגרי הקורסים הללו ובחלק מהמקרים המעצבים הם בוגרי מגמות לעיצוב במכללות השונות.

 

חשוב להדגיש כי לא התואר הוא זה שקובע אלא הכישרון ויכולת העיצוב של כל איש מקצוע. לכן, כל מי שרוכש ידע והשכלה בתחום זה, גם אם אין המדובר בתואר בעיצוב, יש לו סיכויים טובים מאוד למצוא עבודה כמעצב חלונות ראווה.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס עיצוב חלונות ראווה?

רוצה לדעת יותר על קורס עיצוב חלונות ראווה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי עיצוב חלונות ראווה - תואר או תעודה?
קורס עיצוב חלונות ראווה במכון קווים
התלבטות - עיצוב פנים, עיצוב חלונות ראווה או אופנה?
באיזה ימים מתקיים קורס עיצוב חלונות ראווה?
עיצוב חלונות ראווה בחיפה
לימוד עיצוב חלונות ראווה
מועדי קורס עיצוב חלונות ראווה