רוצה פרטים על הסבה להנדסת תוכנה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

הסבת אקדמאים להנדסת תוכנה

רוצה לדעת על הסבה להנדסת תוכנה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


 הסבה להנדסת תוכנה


אופיו הדינמי של שוק העבודה כיום, יוצר סיטואציות רבות שבהן בוגרי תואר ראשון מעוניינים לשנות את תחום הלימודים שבחרו ולהתמקצע בתחום אחר. לשם כך, פותחו תוכניות לימוד המאפשרות הסבת אקדמאים בשלל תחומים.

 

אחת התוכניות הללו הינה תוכנית לימודים המאפשרת לסטודנטים הסבה מקצועית למקצוע הנדסת התוכנה, אשר מכשירה אותם לתכנון ובנייה של מערכות ממוחשבות.


במהלך הלימודים, הסטודנטים רוכשים השכלה מקיפה בתכנות, תוך רכישה של כלים ומיומנויות לשימוש ופיתוח בטכנולוגיות מסוגים שונים, בהתאמה לדרישות השוק ולהתפתחות הטכנולוגית המואצת.


מסלול הלימודים מיועד לסטודנטים אשר מעוניינים להשתלב במגוון של אפשרויות תעסוקה מעולם המחשבים באמצעות קבלת ידע נרחב בתחומי תוכנה וחומרה, כולל למידת שפות תכנות שונות, סקירת תיאוריות במדעי המחשב, ורכישת הבנה מעמיקה בתחומי הבינה המלאכותית, למידת המכונה, וכן התכנון וההטמעה של מערכות ממוחשבות. במסגרת הלימודים במסלולי ההסבה השונים, הסטודנטים ידע נרחב ממגוון עולמות ידע, וביניהם ארכיטקטורת מחשבים, מבני נתונים, עבודה עם מסדי נתוני עתק, ועוד.

 


מתכונת הלימודים


משך תוכניות הלימודים במסלולים השונים המיועדים לאקדמאים משתנה על פי מהות ההכשרה, בהתאם לרקע של כל סטודנט, בהתאם להתקדמות האישית שלו ולדרישות של מוסד הלימודים. כך למשל, קורסי ללימודי תעודה שמיועדים למי שאין להם רקע קודם בתחום, יכולים אף להימשך מספר חודשים.

 

חלק מהקורסים מתאימים לאנשים עובדים, ומוצעים במתכונת לימודי ערב.

 

שכר הלימוד משתנה בהתאם להיקף הקורס ולמוסד שבו הוא נלמד, מומלץ לוודא זאת מול הגורמים הרלבנטיים.


תנאי קבלה


תוכנית לימודים זו להסבת אקדמאים, מיועדת בעיקר להנדסאים המעוניינים לשנות כיוון מקצועי ולקדם קריירה בתחום הנדסת התוכנה, או לבעלי תואר ראשון במקצועות שונים כגון מדעים מדויקים, מדעי המחשב, פיזיקה, מתמטיקה, וכן לבעלי תארים מתחומים רחוקים יותר, המעוניינים להשלים את לימודיהם על מנת להתקדם בתעשיית ההייטק.


לעתים קרובות, על המועמדים לעבור את וועדת הקבלה ולעמוד בקריטריונים שמשתנים ממוסד לימודים אחד למשנהו.


מוסדות הלימוד


מוסדות הלימוד אשר מציעים את תוכנית הלימודים להסבה להנדסת תוכנה הינם:


היחידה ללימודי המשך ולימודי חוץ בטכניון (חיפה): בלימודי החוץ בטכניון מוצע מסלול הכשרה למפתחי תוכנה, המיועד לבוגרי תארים אקדמיים במקצועות המדעים המדויקים וההנדסה, וכן הנדסאים ואקדמאים מתארים אחרים שיש להם הוכחת ניסיון בתכנות.


היקף ההכשרה הוא כ – 320 שעות אקדמיות, והיא מתקיימת פעמיים בשבוע בשעות הערב, כדי להתאים לאנשים עובדים. במהלך המסלול, הסטודנטים רוכשים שליטה בשפת C, בפיתוח אלגוריתמים, בתכנות מונחה עצמים, ובעוד מגוון נושאים רלבנטיים לעיסוק בתחום.

 


אפשרויות תעסוקה

 

 

בוגרי ההסבה להנדסה יכולים להשתלב במגוון של אפשרויות תעסוקה במגוון חברות וסטארט אפים בתעשיית ההייטק, בטכנולוגיה עילית, ולעסוק בפיתוח תוכנה, ואפליקציות, טכנולוגיות ממוחשבות, בינה מלאכותית, מכונות לומדות ורובוטים.


כמו כן, בעידן הטכנולוגי של היום, כל ארגון נדרש להסתמך על תשתית טכנולוגית במידה כזו או אחרת, ומסיבה זו, בוגרי הכשרה זו יכולים לפעול במחלקות המחשוב במגוון גופים בענפים שונים במשק.

 

מי שרוצים להתמקצע בתחום, יכולים להמשיך וללמוד במגוון אוניברסיטאות ומכללות המציעות תכניות לימוד לתואר שני.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על הסבה להנדסת תוכנה?

רוצה לדעת יותר על הסבה להנדסת תוכנה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור