רוצה פרטים על תנאי קבלה - ריפוי בעיסוק תואר שני?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

דרישות קבלה לתואר שני בריפוי בעיסוק

רוצה לדעת על תנאי קבלה - ריפוי בעיסוק תואר שני? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תנאי הסף לקבלה לתואר שני בריפוי בעיסוק

 

מקצוע הריפוי בעיסוק נלמד כיום במסגרת תואר שני בשלוש אוניברסיטאות בישראל, והן – אוניברסיטת חיפה, אוניברסיטת תל אביב והעברית בירושלים. המשתלבים בתכניות המוסמך בתחום הם בוגרי התואר הראשון, וזהו גם אחד מתנאי הקבלה המחייבים.

 

תנאי הקבלה מתבססים בעיקר על ההישגים של המועמדים בתואר הראשון ולצד זאת על הניסיון הקליני המעשי שצברו לאחר סיום הלימודים. המועמדים עוברים ראיונות קבלה שבהם בודקים את הרקע הקודם מבחינה אקדמית ומקצועית. לעיתים נערכים גם ימי אוריינטציה לבדיקת התאמת המועמדים לתכנית. דרישות הסף משתנות בין האוניברסיטאות וכן משנה לשנה.

 

חשוב להדגיש כי התואר השני בריפוי בעיסוק אינו מקנה אפשרות לעבוד כמרפאים בעיסוק בישראל, לשם כך יש צורך בתואר ראשון בריפוי בעיסוק וכן 1000 שעות הדרכה בהכשרות המעשיות ומעבר בחינות הרישוי הממשלתיות של משרד הבריאות.

  

 

הסבה לריפוי בעיסוק

אנשים המגיעים מתחומי לימוד ועיסוק אחרים יכולים להתקבל לתואר השני רק לאחר שיעברו תכנית מיוחדת להסבה לריפוי בעיסוק.

 

כאמור, תואר שני לבדו אינו יכול להוות הסמכה לעיסוק במקצוע. יש צורך להשלים גם תואר ראשון בתחום כדי לקבל רישיון ולעבוד כמרפאים בעיסוק. בוגרי מקצועות פרא רפואיים ומקצועות משיקים נוספים נדרשים ללמוד השלמות בהתאם לקביעת מוסד הלימוד.


על התכנית לתואר שני


מטרת התואר השני בריפוי בעיסוק היא הרחבה והעמקה של הידע העיוני והקליני בתחום. הסטודנטים יכולים לפתח מיומנויות מנהיגות מקצועית וללמוד על תהליכי קביעת מדיניות ועל מגמות שינוי בענף. כמו כן, אחת המטרות המרכזיות במסלולי הלימוד היא הכשרת סגל מחקר והדרכה קלינית להשתלבות בעולם האקדמיה ובגופי המחקר השונים.


בתואר השני ישנה אפשרות בחירה בין מסלול מחקרי שבו כותבים עבודת תזה, לבין מסלול ללא תזה.


בחלק ממוסדות הלימוד הסטודנטים יכולים לקחת חלק גם בהתמחות בתחום השיקום, המוגבלות ובריאות הנפש. בהתמחות ניתן להתמקד בהיבטים שונים הנוגעים לאנשים עם מוגבלות ומשפחותיהם, כגון סוגיות במדיניות, תהליכים רפואיים והפן התפקודי שיקומי. הם מכירים שיטות התערבות ושיקום חדשניות ולומדים להתאימן למטופלים מקבוצות ואוכלוסיות שונות.

 

להלן פירוט תנאי הקבלה למסלולים השונים לפי מוסדות הלימוד:

 

לתשומת ליבכם - תנאי הקבלה משתנים מעת לעת! מומלץ לפנות ישירות אל המוסדות לקבלת הפרטים המדויקים והעדכניים ביותר לגבי קבלה לתואר. המסתמכים על המידע בעמוד זה עושים זאת על אחריותם האישית בלבד.

 

אוניברסיטת חיפה - תנאי קבלה לתואר שני בריפוי בעיסוק
האוניברסיטה העברית - תנאי קבלה לתואר שני בריפוי בעיסוק
אוניברסיטת תל אביב - תנאי קבלה לתואר שני בריפוי בעיסוק
שירות אישי חינם

צריך פרטים על תנאי קבלה - ריפוי בעיסוק תואר שני?

רוצה לדעת יותר על תנאי קבלה - ריפוי בעיסוק תואר שני?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור