רוצה פרטים על קורס פוטושופ?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי פוטושופ - צעד ראשון לעולם חדש!

רוצה לדעת על קורס פוטושופ? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פוטושופ

 

לשנות את התמונה

 

כמעט כולם מכירים כיום את התוכנה פוטושופ אשר נחשבת לתוכנת העריכה הגראפית הפופולארית ביותר בעולם. בתוכנת הפוטושופ משתמשים אנשי מקצוע מכובדים ביותר, אך מצד שני גם לא מעט חובבים. מה בעצם עושה הפוטושופ? תוכנה זו מאפשרת עיבודי תמונה ברמה גבוהה באמצעות תיקוני חשיפה וצבע, יצירת קולאז’ים, שילוב של טקסט ואלמנטים מאוירים בתוך צילום, הוספת פילטרים ליצירת אווירה מיוחדת, העלמת פגמים ועוד.

 

 

אין ספק כי מדובר בתוכנה חשובה ומאוד מתוחכמת ולכן מי שרוצה להתמחות בה, רצוי מאוד שישתתף בקורס מסודר בנושא. הלימודים בקורסי הפוטושופ השונים מיועדים גם לקהל הרחב, אך בעיקר לאנשים אשר במסגרת מקצועם משתמשים בתוכנה, למשל - צלמים, מעצבים, אדריכלים, מקימי אתרי אינטרנט, גרפיקאים, מעצבי אתרים ועוד.

 

קהל יעד וסוגי מסלולים

 

 

בקורס פוטושופ שואפים להכשיר את הסטודנטים בשימושים השונים של התוכנה ולהדריך אותם לעצב ולערוך תמונות ברמה גבוהה. הקורס מיועד למעצבים, למתכנתים, לצלמים ולכל מי שחפץ להשתמש באפשרויות השונות שהתוכנה המדהימה הזו מספקת. מסלולי הלימוד המוצעים נחלקים לרמות שונות, והם נבדלים זה מזה בהיקף הידע הנכלל בהם, בתכני הלימוד ובמשך ההכשרה. בקורס פוטושופ למתחילים מתמקדים, לדוגמא, בטכניקות הבסיסיות של עיבוד תמונה, ובקורסים המקצועיים למתקדמים, לעומת זאת, מתעמקים בלימוד יישומי התוכנה ובתפעולה.

 

מה לומדים?

 

בין נושאי הלימוד בקורסים השונים:

 

  • פילטרים
  • שילוב טקסט בתמונה
  • כלי הציור
  • עקרונות עבודה בפוטושופ
  • הכנה לדפוס
  • היכרות עם ממשק התוכנה
  • יצירת אפקטים
  • עיבוד ושיפוץ תמונות סרוקות
  • עבודה בשכבות     
  • ייבוא קבצים מתוכנות אחרות
  • ועוד
  • עיבוד ושיפוץ תמונות דיגיטאליות     
 

 

לעיתים הקורסים משלבים נושאים מתקדמים יותר כמו גם שיטות עבודה מורכבות יותר, כעיצוב גרפי בתלת מימד, עבודות ארט לסרטים ועוד.

 

היכן לומדים וכמה זמן?

 

הקורסים הבסיסיים נמשכים כחודשיים או שלושה (שמונה עד 12 מפגשים), אך ישנם גם קורסים ארוכים יותר (ומן הסתם מפורטים יותר), וכן קורסים קצרים ובסיסיים מאוד של מספר ימים. חשוב להדגיש, כי הלימודים בקורס פוטושופ לא מצריכים ידע מוקדם וכמעט כל אדם עם גישה למחשב יכול ללמוד פוטושופ. ברוב מוסדות הלימוד אין תנאי קבלה מיוחדים.

 

בין מוסדות הלימוד בהם ניתן ללמוד תחום זה -

 

  • חשיפה האוניברסיטה הפתוחה (מכון מופ"ת - תל אביב): בשלוחת מכון מופ"ת ניתן לקחת חלק בקורס פוטושופ הכולל תרגול פרקטי. מתקיימים קורסים נוספים להיכרות עם תוכנות כגון מאיה, פרמייר, אילוסטרייטור ועוד.

 

  • המכללה למינהל (חיפה): בסניף חיפה של המכללה למינהל ניתן ללמוד בקורס פוטושופ, שבו נתן לרכוש מיומנויות בסיסיות לשימוש בתוכנה לצורכי עיבוד תמונה.

 

  • מכללת מנטור (רמת גן): מכללת מנטור עורכת קורס פוטושופ למתקדמים, אשר כולל כ - 80 שעות לימוד ומקנה מיומנויות מגוונות לעיבוד ולריטוש תמונות.

  

  • סטודיו 6B (תל אביב): סטודיו 6B מציע שלל תכניות בתחומי העיצוב וביניהן גם קורס פוטושופ למתחילים, אשר מציע למשתתפיו להכיר את התוכנה ואת יישומיה המרכזיים, כדי לקדם את הקריירה בעיצוב.

 

  • ארכיג'וב סטודיו (תל אביב): בארכיג'וב סטודיו ניתן ללמוד בקורס פוטושופ למתחילים, וכן במסלול שמותאם לאדריכלים ולמעצבים, אשר מעניק מיומנויות פרזנטציה מתקדמות.

 

  • בצלאל היחידה ללימודי חוץ (ירושלים): ביחידה ללימודי חוץ של בצלאל מתקיים קורס פוטושופ שבו יכולים מעצבים ואמנים לרכוש כלים לשימוש בתוכנת עיבוד התמונה.

 

 אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.

 

 

תנאי קבלה

 

בכדי להשתתף בקורס פוטושופ, אתם נדרשים לשליטה בעבודה עם מערכת חלונות, לידע בסיסי ביותר בצילום והעלאת תמונות למחשב ושמירתן, ולכישורי יסוד בהבנת השפה האנגלית.

 

הסמכה

 

בדרך כלל, מקבלים בוגרי הקורס תעודת גמר מטעם המכללה שבה למדו. ישנם מסלולים המציעים תעודה מטעם Adobe, יצרנית תוכנות הגרפיקה הענקית. ישנם לימודי עיצוב גרפי שמשלבים לימודי פוטושופ במסגרת הקורס. במסלולים אלה יהיו זכאים הבוגרים לתעודת מעצב גרפי שכוללת לימודי פוטושופ.

 

 

שכר מעצב פוטושופ

 

מעצב בפוטושופ צפוי להרוויח משכורת של כ - 8,000 שקלים לחודש. כמעט בכל עבודה הקשורה לתחום העיצוב והעריכה נדרש ידע בפוטושופ. על גבי ידע זה, לימוד של תוכנות גרפיקה נוספות יכול לקדם את מעמדכם בשוק העבודה ולפתוח בפניכם אפשרויות תעסוקה רבות יותר.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בתחום?

 

מכיוון שמדובר באחת מהתוכנות הפופולאריות ביותר בעולם, ידע בתוכנה זו יכול לתרום מאוד בסוגים רבים של משרות. אם אתם מעצבים גרפיים, אדריכלים, צלמים, מעצבי אתרים, אנשי עריכה ופוסטפרודקשן, או אפילו עוסקים בשיווק ובמכירות, ידע בתוכנה זו יוכל לסייע לכם מאוד.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס פוטושופ?

רוצה לדעת יותר על קורס פוטושופ?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס פוטושופ
שאלות הגולשים בנושא
הסבה ל DBA - האם רקע בפוטושופ מספיק?