לימודי מנהל עסקים במכללת רמת גן

רוצה לדעת על לימודים בנושאי מנהל עסקים? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על מכללת רמת גן - מנהל עסקים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מנהל עסקים במכללת רמת גן

מכללת רמת גן הוקמה בשנת 1990, ומציעה כיום מעל לשישים מסלולי לימוד בתחומים שונים. זוהי אחת מהמכללות הגדולות והוותיקות ביותר בישראל והייחוד שלה הוא שהיא הוקמה כמרכז ללימודי תואר ראשון של האוניברסיטה הפתוחה.

 

מאז היווסדה, הפכה המכללה למרכז הגדול ביותר של האוניברסיטה הפתוחה. מדי שנה לומדים במכללה אלפי סטודנטים אשר מספרם הולך וגדל עם השנים. בין התחומים הנלמדים במכללה - לימודי מנהל עסקים, לימודי כלכלה, מדעי המדינה, משפטים, מדעי החיים מדעי החברה, מדעי ההתנהגות, לימודי פסיכולוגיה, סוציולוגיה, חשבונאות, מדעי המחשב, הנדסת תעשיה וניהול ועוד. אחד מהתחומים המבוקשים ביותר (בישראל בכלל וגם במכללת רמת גן) הוא תחום הניהול.
 

 

מדוע כדאי ללמוד מנהל עסקים דווקא במכללת רמת גן?

במכללה יש מסלולים רבים בתחום זה המיועדים לאקדמאים המעוניינים להיכנס לתחום הניהול, יזמים ובעלי עסקים קיימים, עובדים הרוצים להקדם בתחומם ועוד. במהלך הלימודים ילמדו הסטודנטים להכיר את תהליך התכנון העסקי והם יקבלו ידע נרחב ורב תחומי בתחום הניהול עסקי.

 

בנוסף יקבלו הסטודנטים ידע יישומי וטכניקות ניהול מגוונות ומודרניות המתאימות למציאות של המשק הישראלי בשנות האלפיים. בין מסלולי הלימוד השונים של המכללה בתחום זה - ניהול ומדע המדינה, ניהול וסוציולוגיה, מדעי החיים וניהול, ניהול וחינוך, ניהול וכלכלה ועוד.

 

ניתן גם ללמוד תחומם כמו ייעוץ השקעות וניהול תיקים, ייעוץ ושיווק פנסיוני, ניהול פרסום ושיווק, ניהול עסקי, ניהול משאבי אנוש, יחסי ציבור ודוברות, נדל"ן ועוד. במרבית מסלולי הלימוד ניתנת האפשרות לצבור נקודות זכות אקדמיות לקראת לימודים לתואר ראשון בתחום מנהל העסקים (בכפוף לאישור האוניברסיטה הפתוחה).

מה לומדים?

לימודי מנהל עסקים הם לימודים מאתגרים ומורכבים הנמשכים בדרך כלל כ- 3 שנים (6 סמסטרים). במכללת רמת גן ניתן לפרוש את הלימודים על פני זמן ארוך יותר, כמקובל באוניברסיטה הפתוחה. בין התחומים הנלמדים במסלולים השונים - כלכלה, מתמטיקה, סטטיסטיקה, מחשבים, סוציולוגיה, חשבונאות, משפטים, אנגלית ועוד.

תנאי קבלה

על פי אתר האינטרנט של מכללת רמת גן, במכללה זכאים ללמוד לתואר ראשון של האוניברסיטה אנשים בעלי תעודת בגרות ישראלית מלאה (או בעלי תעודה שוות ערך) או בעלי תעודת סיום של מכינה אוניברסיטאית. יש לציין כי על פי האתר בני 30 ומעלה פטורים מהצגת תעודה. מועמדים שחסרים להם למעלה מציון בגרות אחד יוכלו להתקבל כסטודנטים על תנאי. חשוב להדגיש כי ועדת החריגים של המכללה יכולה לסטות מהדרישות הללו, על פי שיקול דעתה, בהתאם לגילו, ניסיוני, כישוריו או השכלתו הקודמת של כל מועמד.

סגל המרצים

במכללת רמת גן מלמדים מרצים איכותיים המתמחים במגוון תחומים בעולם הניהול. בין המרצים ניתן למנות את אבנר שוחט, עו"ד גיל אשכנזי , מיכה מרום, אשר קירשנבוים, סיגלית קובייסי, אייל זייד, עו"ד מעין נוה ועוד.

שכר לימוד ומלגות

היתרון הגדול של מכללת רמת גן על פני שאר המכללות הוא בכך ששכר הלימוד במכללה הוא שכר לימוד אוניברסיטאי. הסטודנטים משלמים אך ורק על פי הקורסים שהם לוקחים ולא עבור שנת לימודים מלאה. ההרכב המדויק של שכר הלימוד מפורט במפגשים עם המועמדים. בין המלגות אותן מעניקה המכללה - מלגות עידוד לחיילים ולמשרתים בשירות לאומי, מלגות סיוע ומלגות הצטיינות, קרן מלגות של מכללת רמת גן, קרן מלגות של עירית רמת גן, קרן מלגות לתושבי רמת גן ועוד.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכללת רמת גן

כלים שיעזרו לך לבחור