רוצה פרטים על מולטימדיה?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי מולטימדיה, כל המידע נמצא כאן

רוצה לדעת על מולטימדיה? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי מולטימדיה - למי זה מתאים? כמה זה עולה? איך מתחילים?

שני חלקי המילה מולטי מדיה, מעידים על משמעותה. מולטי – ריבוי ו- מדיה הוא האמצעי לאחסון מידע לעניין זה. המושג מולטימדיה מתייחס למעשה לסוגי מידע רבים - מלל, הקלטות שמע, הקלטות וידאו, צילומים, איורים, אנימציה ועוד. ריבוי הצורות המגוונות בהן ניתן להביא מידע, להעבירו, להפיצו, לעורכו ולהשתמש בו, מצריך טכנולוגיות מותאמות, ופורמטים ממוחשבים ייחודיים לשמירת התוכן עם הצורה יחד. סוגי הקבצים המוכרים ביותר הם קבצים בפורמט doc של מעבד התמלילים Word, קבצים בפורמט xls של מערכת הגיליונות האלקטרוניים Excel, וקבצים בפורמט ppt של עורך המצגות PowerPoint.


מעבר לכך, אמצעי המולטימדיה מאפשרים היום לכל אחד ליצור ולערוך סרטי אנימציה ווידאו בדו מימד ובתלת מימד. בהתאם לכך, בשוק הלימודים מציעים לכם במכללות ובבתי הספר קורסים מקדימים בגרפיקה ממוחשבת, קורסי מולטימדיה מקיפים ומקצועיים וקורסים בהדמיה ואנימציה תלת ממדית.


לימודי המולטימדיה ערוכים כחטיבה אחת יחד עם לימודי הגרפיקה הממוחשבת הכוללת אמצעים, תוכנות וכלים המסייעים להגיע לתוצאות מרהיבות ולגימור מושלם של יצירה. הלימודים שמים דגש רב על עבודה עם מחשב, אשר מאפשרת יצירת עיצובים גראפיים יפים ומדויקים, עם צבעים מדהימים ויכולות עיצוביות אינסופיות.

למה כדאי לי ללמוד?


לימודי עיצוב גרפי ומולטימדיה הם לימודים יצירתיים בהם מקום רב להכנסת הסגנון האישי של כל אחד מן הסטודנטים. הלימוד הוא למעשה חוויה מלאת סיפוקים ורגעים של סיפוק מעשייה אומנותית לכל דבר.


תלמידי מולטימדיה יידעו להפיק מצגות מולטימדיה ברמה גבוהה, המשלבות אנימציה וסאונד, לצד ממשקים אינטראקטיביים מול המשתמש. עוד לומדים, flash, עבודה עם קול, סוגי גרפיקה כתיבת סקריפטים, תוכנת פוטושופ ( יש קורס פוטושופ נפרד ),ייבוא תמונות ועוד.


תוכנות נוספות הנלמדות בתחום: הלימודים כוללים את התוכנות: FreeHand, Photoshop, SoundForge, Premier, After Effects, Director+Lingo, 3D Studio Max. הבוגרים יוכלו לעבוד בערוצי הטלוויזיה והכבלים, בחברות מולטימדיה ומשרדי פרסום, ובחברות להפקת סרטי אנימציה , מצגות מולטימדיה, משחקי מחשב ולומדות מחשב.

מהו משך זמן הלימודים?


בדרך כלל כ-15 חודשים.

כמה זה עולה?


שכ"ל ממוצע ללימודי מולטימדיה יהיה כ-8000 ₪.

היכן לומדים?

 

  • מכללת נצרת עילית יזרעאל - מכללה צעירה ודינמית השואפת להכשיר כוח אדם מיומן ומקצועי בתחומי מדע וטכנולוגיה.
  • מכללת סלע - מתמחה בלימודי אנימציה מולטימדיה ותלת מימד.
  • מכללת ספיר - המכללה נמצאת בעיר שדרות וידועה בעיקר ברמת הלימודים הגבוהה וההישגים בלימודי העיצוב הגראפי והמולטימדיה, ומגמת הקולנוע המפותחת.
  • מכללת קווים - המכון לעיצוב ואדריכלות, לו סניפים בחיפה,רעננה וראשל"צ.
  • המרכז האוניברסיטאי אריאל בשומרון

 

מוסדות רבים ברחבי הארץ מלמדים מולטימדיה וזוהי רק רשימה חלקית.

שירות אישי חינם

צריך פרטים על מולטימדיה?

רוצה לדעת יותר על מולטימדיה?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
קורס מולטימדיה או מדיה דיגיטלית?
איפה ניתן ללמוד מולטימדיה טכנולוגית?