רוצה פרטים על יחסי ציבור?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי יחסי ציבור

רוצה לדעת על יחסי ציבור? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי יחסי ציבור

 

מקצוע יחסי הציבור שייך לענף התקשורת, ומטרתו להשפיע על ציבור, או על קבוצה מסויימת. תחום יחסי ציבור צבר תאוצה בשנים האחרונות והפך לאחד הכלים המרכזיים בענף התקשורת.

 

כמעט מאחורי כל כתבה או ידיעה שמתפרסמת בעיתון, בטלוויזיה או ברדיו עומד איש יחסי ציבור שאחראי להעביר את המידע לעיתונאי. כיום ארגונים רבים מעדיפים להשתמש ביחסי הציבור כאמצעי הפרסום המרכזי והמוביל במערך השיווקי, על פני קמפיין חוצות ענקי ורעשני.

 

 

כיום פועלים בארץ כמאה חמישים משרדי יחסי ציבור המספקים שירותי יחסי ציבור ודוברות, ביניהם משרדים גדולים המונים עובדים רבים ומייצגים לקוחות גדולים ומשרדים קטנים המספקים שירותים ללקוחות מתחומים עסקיים שונים כמו תרבות, מוזיקה, הייטק וכו'.

 

מהי עבודת היחצ"ן?


איש יחסי ציבור מבליט את התכונות הטובות שיש למוצר/לקוח, דואג לשלב אייטמים בכל מדיה אפשרית אודות המוצר, מחבר בין המוצר למובילי דעת קהל, מפיק ארועי השקה ומנהל את מערך השיווק מול עיתונאים ועורכי המדיות השונות.

 

מה לומדים בקורס?

 

בכוחם של יחסי הציבור להשפיע ולקדם את התדמית המקצועית של גופים וארגונים בתחומי פעילות שונים ובכלל המגזרים. יחסי ציבור מועילים מבוססים על בניית מסרים רעיוניים ואישיים, על גיבוש דרכי פעולה תקשורתיים, ועל ניהול משברים תקשורתיים.

תוכניות הלימוד במסלולים השונים מעניקות לסטודנטים ידע תיאורטי, מבואות ומושגים בסיסיים בתחום יחסי ציבור, דוברות, פרסום ועיתונאות. בחלק ממסלולי הלימוד יוצאים המשתתפים לסיורים לימודיים במערכות תקשורת אלקטרוניות ועיתונות, ובמשרדי יחסי ציבור ודוברות.

 

לימודי יחסי ציבור כוללים נושאים רבים כמו לדוגמא: תקשורת המונים, גישות שונות בתקשורת המונים, מודלים של תקשורת, פרזנטציה והשגת נושא, בניית תדמית בתקשורת המצולמת , סגנונות ניהול, אסטרטגיה וטקטיקה ביחסי ציבור, יחסי גומלין בין פרסום ויחסי ציבור ובין התקשורת למשרד יחסי ציבור, בניית תדמית בתקשורת הכתובה ובמדיות אחרות, ארגון מסיבות עיתונאים וסיורי עיתונאים, סדנת זיהוי וניתוח ידיעות בתקשורת, בניית מסע יחסי ציבור, ניהול מוניטין ברשת, איסוף מידע, קהלי יעד, גלובליזציה, לשון הרע והוצאת דיבה , כתיבה עיתונאית, הכנת מסיבת עיתונאים, מחקר ביחסי ציבור, מדידת אפקטיביות יחסי הציבור, כתיבת נאומים, משפט ביחסי ציבור, אתיקה מקצועית ואמינות.

 

מיהו קהל היעד?

 

לימודי יחסי ציבור מיועדים למעוניינים להשתלב בתחום, וכן לאלו שמשולבים בתחום התקשורת והשיווק אשר מעוניינים להרחיב את השכלתם בנושאי יחסי הציבור, וכן לבעלי תפקידי ניהול בארגונים שמעוניינים לייצג את חברתם אל מול התקשורת.

 


לימודי תעודה או במסגרת תואר?

 

את מקצוע יחסי הציבור ניתן ללמוד גם במסגרת תואר ראשון בתקשורת, או במסגרת לימודי תעודה יתמקדו בעיקר בפרקטיקה המקצועית ובהכשרה לעבודה כאיש יחסי ציבור.

 

משך זמן הלימודים?


לימודי יחסי ציבור במסגרת קורס נמשכים בין 6 חודשים ל-9 חודשים, בין 100 ל- 130 שעות לימוד.


כמה זה עולה לנו?


המחיר נע בין 2500 ₪-5000 ₪ לקורסים בהם מוענקת תעודת גמר.

 


מוסדות לימוד?


* להלן חלק מבתי הספר ליחסי ציבור.

 

  • מכללת רעננה - מפעילה תכנית הכוללת 100 שעות ונפרשת לאורך חצי שנה. הלימודים מתקיימים בשעות אחר הצהריים והערב. לבוגרים מוענקת תעודת גמר.
  • אוניברסיטת בר אילן - מקיימת תכנית של 130 שעות, המזכה את בוגריה בתעודת גמר.
  • אוניברסיטת חיפה, יחידת לימודי המשך ולימודי חוץ – קיים מסלול יחסי ציבור שכולל 120 שעות, ונערך אחת לשבוע. כמו כן, ביחידה מוצע גם מסלול יחסי ציבור דיגיטליים שמשכו 60 שעות וגם הוא מתקיים פעם בשבוע.
  • המרכז למקצועות הניהול - מציע מסלול תעודה של 100 שעות אקדמיות, האורך חצי שנה. הלימודים נערכים בשעות אחר הצהריים והערב.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על יחסי ציבור?

רוצה לדעת יותר על יחסי ציבור?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי פרסום, יחסי ציבור, דוברות ושיווק
תואר שני ביחסי ציבור
תואר שני באסטרטגיות תקשורת ויחסי ציבור - זה רלוונטי למשהו?
תואר שני בתקשורת אסטרטגיות יחסי ציבור
קורס העשרה בתקשורת ויחסי ציבור
תקשורת או מנהל עסקים לקראת קריירה ביחסי ציבור, ניהול מותגים
תואר ראשון ביחסי ציבור