רוצה פרטים על קורס גלישת מעטפת?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס גלישת מעטפת

רוצה לדעת על קורס גלישת מעטפת? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס גלישת מעטפת

 

במרבית הערים בעולם, הבנייה המודרנית בתעשייה ואפילו בבנייני המגורים, מתנשאת לגבהים עצומים. אנחנו אומנם לא נוטים חושבים על זה, אך מישהו צריך לתחזק את המבנים הללו. עובדה זו מצריכה הרבה אנשי ניקיון ותחזוקה ואנשי מקצוע מגוונים נוספים, שיהיו מוכנים לבצע את עבודתם במבנים המתנשאים לגובה. מקצוע זה נקרא גלישת מעטפת והוא קרוי כך מכיוון שמדובר בעבודה סביב מעטפת בניינים. מקצוע זה חשוב ונדרש מכיוון שמעטים האנשים שמוכנים לעבוד בעבודה המסכנת את חייהם.

 

קורס גלישת מעטפת הינו קורס מעשי המועבר בצורה בטיחותית ביותר. בקורס שמים דגש על הקניית מיומנויות וטכניקות הגלישה מהגובה, עבודה נכונה במבנים המתנשאים לגובה וצמצום הסכנות המרובות הכרוכות בעבודה מסוג זה באופן משמעותי. בנוסף, מקנה הקורס לסטודנט את עקרונות העבודה השונים: עבודה בגובה, ניקיון חלונות בגובה, תליית שלטי חוצות בגובה, תחזוקת המבנים הגבוהים ועוד. הלימודים בקורס זה מתקיימים באישור ופיקוח משרד התמ"ת.

 

מי צריך קורס גלישת מעטפת?

 

בלימודי קורס גלישת מעטפת פונים לאנשי מקצוע מגוונים המעוניינים ללמוד איך לעבוד בגובה, לבעלי מקצוע שעבודתם מחייבת מיומנויות עבודה בגובה, לחסרי בתחום או לגולשים בעלי רקע המעוניינים לחדד את נהלי הבטיחות, לרכוש שיטות עבודה נוספות או לקבל הסמכה באופן רשמי.

 

מה לומדים בקורס גלישת מעטפת?

 

קורס גלישת מעטפת כולל הרצאות פרונטאליות, חומר תיאורטי, הדגמות, ותרגולים. בין נושאי הלימוד האפשריים: עבודה בגובה בהתאם לתקנות משרד העבודה, איך מונעים תאונות עבודה נפוצות, כללי זהירות ובטיחות, משטחי עבודה, ציוד מגן אישי, ציוד מגן צוותי, דרכי גלישה שונות, אמצעי גלישה, גלישה בלילה, נפילה, זיהוי הסכנות והערכתן, הערכת כוחות, טכניקות בקשירת קשרים, חלוקת משקל, חבלים, סולמות, שיטות עגינה, בניית עמדות ועוד.

 

בתום הלימודים נדרשים הבוגרים לגשת לבחינה תיאורטית ולבחינה מעשית, בבחינות אלו יצטרכו הבוגרים להוכיח את בקיאותם בכללי הזהירות והבטיחות ורק לאחר מכן תתקבל תעודת ההסמכה מטעם המוסד.

 

כיצד בוחרים מוסד לימודים מתאים?

 

חייב לוודא בטרם תחילת הלימודים שהקורס מתקיים באישור ופיקוח משרד התמ"ת. אתם בוודאי שואלים את עצמכם היכן יש מוסדות לימודים נוספים, מהם תנאי הקבלה, האם יש יום פתוח בקרוב, כמה זה עולה ועוד. לנציגי השירות האישי שלנו יש תשובות לכל השאלות. כדאי לכם להתנסות חינם בשירות האישי שלנו, כך תוכלו לחסוך זמן, כאבי ראש וכסף.
 

 

כמה זמן נמשך הקורס?

 

לימודים בקורס גלישת מעטפת משתנים בהתאם להיקף הקורס ולרמתו המקצועית. במרבית הקורסים לחסרי ניסיון, הלימודים נפרשים על גבי כ-50 שעות לימוד, כשבוע לימודים מלא. לבעלי ניסיון בתחום הקורס אורך כיומיים מלאים.

 

מהו קהל היעד והאם יש תנאי קבלה?

 

קורס גלישת מעטפת מתאים לאנשים חסרי ניסיון בתחום ולאנשים בעלי רקע גם יחד. הדרישות לקבלה לקורס הן: מועמדים בעלי מצב בריאותי תקין, מגילאים 18 ומעלה. ברוב המקרים יתבקש המועמד להיבדק על ידי רופא תעסוקתי.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בהמשך?

 

אפשרויות התעסוקה בתום קורס גלישת מעטפת הן ניקיון ותחזוקה של מבנים הנמצאים בגובה רב.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס גלישת מעטפת?

רוצה לדעת יותר על קורס גלישת מעטפת?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס גלישת מעטפת
שאלות הגולשים בנושא
מיקום קורס גלישת מעטפת
קורס גלישת מעטפת - מתי נפתח?
לימודי גלישת מעטפת בגובה
הצעת מחיר לגלישת מעטפת
מהן אפשרויות התעסוקה לבוגרי קורס גלישת מעטפת?
קורס גלישת מעטפת - עבודה מבניינים
מה לומדים בקורס גלישת מעטפת?