רוצה פרטים על קורס שיווק ברשתות חברתיות?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס שיווק ברשתות חברתיות

רוצה לדעת על קורס שיווק ברשתות חברתיות? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס שיווק ברשתות חברתיות

 

על מהפכת הרשתות החברתיות אין צורך להרחיב במילים. עסקים רבים כבר השכילו להבין את הפוטנציאל הפרסומי הטמון בהן. כוחן של הרשתות החברתיות לפעילות פרסומית נעוץ בעובדה שאנשים רבים מבקרים מידי יום ברשתות אלו, כמו גם האמינות לפרסומת המופיעה ברשת חברתית הוכחה כגבוהה יותר מפרסומות שמופיעות בכל מדיה אחרת. על כן, חברות רבות החלו להפעיל פרופילים ברשתות חברתיות מובילות. אולם, ניתוח השוק מוכיח כי עסקים רבים עשו זאת בדרך לא נכונה שמונעת את ההצלחה הפרסומית המקוונת.

 

קיראו על: לימודי תעודה בשיווק

 

בכדי להשתמש בפלטפורמה זו יש צורך לבנות אסטרטגיה פרסומית בדיוק כמו בכל קמפיין פרסומי. לשם כך, יש לבצע מחקר שוק מעמיק ולבדוק היכן הגולשים המהווים קהל יעד לעסק מבקרים מידי יום. שימוש מושכל ונכון בכלים המוצעים ברשתות החברתיות יכול להעלות את ריווחיות העסק בצורה משמעותית. אחד היתרונות הבולטים שבשיווק באמצעות רשתות חברתיות הוא שההוצאה היא זניחה לעומת פרסום בכל אמצעי מדיה אחר.

 

הצלחת הקמפיין השיווקי ברשתות חברתיות היא מדידה, כלומר, ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין ולבחון כמה גולשים ביקרו בפרופיל ואהבו את המוצר (Like). תוכנית שיווקית זו מכונה בשם שיווק ויראלי או SMO. בעוד שבעבר, תקציבים ומשאבים רבים הופנו לפרסום MLM המתבסס על המדיה - הטלוויזיה הרדיו והעיתון, כיום חלק ניכר מהשיווק מופנה לאינטרנט בכלל ולרשתות החברתיות בפרט. הלימודים בקורס שיווק ברשתות חברתיות מעניקים את כל הכלים והידע בבניית אסטרטגייה שיווקית ברשתות חברתיות. במהלך הקורס המשתתפים מכירים לעומק את מערכת השיווק באינטרנט ומתרגלים שיווק ברשתות חברתיות.

 

 

למי מיועד הקורס?

 

הלימודים בקורס שיווק ברשתות חברתיות מיועדים ליזמים צעירים המעוניינים למקסם את הפוטנציאל השיווקי המצוי באינטרנט בכלל וברשתות חברתיות בפרט ולכל מי שמעוניין להשתלב בתעסוקה בעולם השיווק הויראלי.

 

 

מה לומדים?

 

להלן חלק מנושאי הלימוד בקורס:

 

 

מבוא לרשתות חברותיות שימוש ברשתות חברתיות ואפליקציות כוח ויתרונות הבלוגים
יצירת דפי נחיתה ההבדלים בין פייסבוק לינקדאין שימוש בתכני וידאו
מדידת יעילות הפרסום ועוד...  מיתוג אישי

 

מוסדות לימוד

 

  • מכללת האקר יו (חיפה ורמת גן) - קורס שווק ברשתות חברתיות ב"האקר יו" מוצע מתכונת אישית של כ - 8 מפגשים פרטיים אחד על אחד. התכנית מיועדת לבעלי עסקים ומאפשרת להם להכיר כלים דיגיטליים חדשניים לשיווק המוצרים והשירותים שלהם וליצירת קשרים עסקיים. התכנית משלבת בין שיעורים עיוניים להדרכה מעשית בכתיבת תוכן שיווקי, בניהול אסטרטגיה במדיה החברתית ובקידום אתרים.

 

  • המכללה הטכנולוגית רופין (עמק חפר) - קורס זה בא להקנות כלים לבעלי עסקים בניהול השיווק במדיה הדיגיטלית והוא מקיף מגוון פלטפורמות כמו למשל פייסבוק, טוויטר, לינקדאין וניהול בלוגים. המשתתפים לומדים דרכים לניהול יחסי ציבורבעידן הדיגיטלי וקידום תכנים דרך הרשתות החברתיות. הקורס כולל כ - 120 שעות לימוד שמחולקות ל - 300 מפגשים שבועיים.

 

  • היחידה ללימודי חוץ - המכללה האקדמית כנרת - ביחידה ללימודי חוץ ניתן ללמוד בקורס שיווק ופרסום במדיה חברתית, שבו מתמקדים בשיווק בפייסבוק ובאינסטגרם.

 

  • המכללה של לשכת המסחר והתעשייה - הקורס במכללה כולל 4 מפגשים (סה"כ 16 שעות לימוד) בו תלמדו על השיווק בפייסבוק, גוגל, יוטיוב ועוד.

 

  • מטי רעננה - מטי המרכז טיפוח יזמות רעננה מתמחה בסיוע וקידום יזמים, עסקים קטנים ובינוניים ומיזמי סטארט אפ טכנולוגיים. היקף קורס שיווק עסקי ברשתות חברתיות של מטי רעננה הינו עשרים שעות לימוד אקדמיות הכוללת ארבעה מפגשים בני חמש שעות כל מפגש.
שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס שיווק ברשתות חברתיות?

רוצה לדעת יותר על קורס שיווק ברשתות חברתיות?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס שיווק ברשתות חברתיות
שאלות הגולשים בנושא
קורס שיווק דיגיטלי - הבצפר או האקריו?
קורס ניהול מדיה חברתית - רשתות חברתיות
קורס שיווק דיגיטלי - האם מתאים למי שמחפש עבודה כעצמאי?
איזה קורס שיווק דיגיטלי כדאי ללמוד?
איפה עדיף ללמוד שיווק דיגיטלי?
קורס שיווק דיגיטלי מתקדם
לימודי PPC ושיווק דיגיטלי - מה השכר ההתחלתי?