קורס כתבי ספורט בקמפוס שיאים

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודי תקשורת? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על כתבי ספורט - קמפוס שיאים.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס כתבי ספורט בקמפוס שיאים, אוניברסיטת תל אביב
 
מקו הזינוק לדקה ה - 90
 
כתבי ספורט הם אנשים החיים ונושמים אדרנלין ותחרות. הם הראשונים לדעת על כל מהלך שנעשה במגרשי הכדורגל, הכדורסל או הטניס, במסלולי הריצה או האופניים, והם אלה המביאים את הידיעות לציבור הרחב. תפקידם מחייב דריכות, אמינות ומשמעת עצמית גבוהה. לעיתים, הם הופכים מושא להערצה, אך לעיתים גם זוכים לביקורות קשות, כמעט כמו השחקנים עצמם.
 
אם אתם קמים בבוקר, ודבר ראשון שאתם עושים הוא לפתוח את העיתון או את אתר האינטרנט ולקרוא איך נגמר המשחק אתמול בלילה, ואם אתם חושבים שיש לכם את מה שצריך כדי לעמוד בראש חדשות הספורט, וחולמים לשלב אהבה עם מקצוע מבוקש ומוביל, קורס כתבי ספורט הוא הדבר הנכון עבורכם.
 
קהל היעד
 
התכנית בקמפוס שיאים מתאימה לאנשים שיודעים ואוהבים לפענח מצבים מורכבים בענפי הספורט השונים, לאנשים בעלי כישורי כתיבה או הבעה טובים, שרוצים לעבוד בטלוויזיה, ברדיו, באתרי האינטרנט או בעיתונות, בחזית או מאחורי הקלעים, בתחומי הספורט השונים.
 
תכנית הלימודים
 
הסטודנטים בקורס כתבי ספורט משתתפים בסדנאות עיתונות חווייתיות, בהפקות רדיו, אינטרנט וטלוויזיה, ומתנסים בכל השלבים של הכנת כתבות. הם עושים עבודת שטח, יוצרים תחקירים, לומדים לראיין ולסקר בשידור חי ספורטאים ומאמנים מכל הקשת הספורטיבית, מצלמים ועורכים תכניות טלוויזיה, ומפיקים תיק עבודות אישי. בנוסף ללמידה העיונית והמעשית, הסטודנטים מתארחים בתכניות ספורט ב - "רדיו תל אביב".
 
 
מבנה הלימודים
 
הקורס מתקיים בימי שישי במשך חמש שעות בכל פעם, והוא אורך כשלושה או ארבעה חודשים. המפגשים מתנהלים בתחנת "רדיו תל אביב" ובאוניברסיטת תל אביב, בכיתות הלימוד ובאולפנים של החוג ללימודי קולנוע ולטלוויזיה.
 
נושאי לימוד
 
  • תרגול מעשי בשידור רדיו
  • ראיון עיתונאי
  • המאפיינים של שידורי הרדיו
  • היערכות לשידור אולפן
  • ראיונות בשידור חי בטלוויזיה
  • בניית כתבה עיתונאית
  • יישומי האינטרנט וה - WEB2
  • הפקת ראיון באולפן רדיו
  • מושגי יסוד בצילום משדרי ספורט
  • עריכת כתבות מצולמות     
  • סוגיות הכתב באינטרנט ודרכי התמודדות     
  • ועוד
 
סגל המרצים
 
המרצים בקורס כתבי ספורט בקמפוס שיאים הם אנשי מקצוע מובילים בתעשיית התקשורת ובענף הספורט. הצוות כולל כתבי ושדרי ספורט, עורכים, פרשנים ומפיקים משלל הערוצים המשדרים, וביניהם: ערוץ 5, ערוץ 2, ערוץ 10, הערוץ הראשון, אתר האינטרנט ONE, ועיתונים שונים. בנוסף, נכללים בסגל גם ספורטאים מענפים רבים, מאמנים בכירים, דוברים ומנהלים.
 
תנאי קבלה
 
רשאים להגיש מועמדות אנשים מעל גיל 18, שהשלימו 12 שנות לימוד. המתאימים עוברים בחינת התאמה בכתב ובעל פה, וראיון אישי, ונדרשים להפגין ידע בעולם התקשורת ובשטחי הספורט השונים.
 
תעודה
 
בתום הקורס תוענק למסיימים תעודת גמר מטעם קמפוס שיאים באוניברסיטת תל אביב, בשיתוף אתר הספורט ONE.
 
אפשרויות תעסוקה
 
הבוגרים יכולים להשתלב בתפקידי עריכה, הגשה, כתיבה והפקה בערוצי הספורט השונים באינטרנט, ברדיו, בטלוויזיה ובעיתונות הכתובה. המפגש עם אנשי התעשייה המובילים עשוי להוליד קשרים מקצועיים ולפתוח דלתות בתחום.
 


** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: קמפוס שיאים להסמכות בספורט באוניברסיטת תל-אביב

כלים שיעזרו לך לבחור