MSIP - לימודי רפואה בפולין בשפה האנגלית

רוצה לדעת על לימודים בנושאי לימודים בחו"ל? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על MSIP - לימודי רפואה בפולין בהאנגלית.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


MSIP - לימודי רפואה בפולין בשפה האנגלית

 

מיהי MSIP?

 

MSIP היא חברה המתמחה בלימודי רפואה בחו"ל ומטרתה לכוון סטודנטים מישראל המעוניינים בלימודי רפואה, לאוניברסיטאות מצוינות בפולין. לימודים אלו מתבצעים בשפה האנגלית ובאוניברסיטאות המובילות בפולין בפרט ובאיחוד האירופאי ככלל. MSIP מנוהלת על-ידי טובי הרופאים מפולין ומישראל.

 

קיראו על: לימודי בחו"ל

 

מה הייחודיות של MSIP?

 

ככל שעוברות השנים, אנו עדים ליותר ויותר סטודנטים הפונים ללימודי רפואה בחו"ל ובהתאם לכך, אוניברסיטאות רבות הפותחות את שעריהן ומציעות לימודי רפואה בשפה האנגלית. חברת MSIP מייצגת בישראל את לימודי הרפואה האפשריים בפולין, באוניברסיטאות הבכירות ביותר באיחוד האירופאי.

 

מוסדות לימוד אלו כוללים תוכניות לימוד ייחודיות לתושבים זרים, בשפה האנגלית. האוניברסיטאות לא רק מובילות בתחומן אלא גם נחשבות למקום המועדף ללימודי רפואה בחו"ל בקרב סטודנטים זרים רבים, מארה"ב, קנדה, בריטניה, ישראל ועוד.

 

אלו אוניברסיטאות מיוצגות על- ידי MSIP?

 

חברת MSIP היא הנציגה הישראלית הרשמית והבלעדית של מוסדות הלימוד הבאים:

 

  • האוניברסיטה לרפואה בשצ'צ'ין
  • האוניברסיטה לרפואה בקטוביץ
  • אוניברסיטה לרפואה בפוזנן
  • האוניברסיטה לרפואה בגדנסק

 

האוניברסיטאות ממוקמות בערים סטודנטיאליות בעלות חיי- לילה תוססים ומציאות יום יומית אטרקטיבית. הסטודנטים נהנים מלימודים יוקרתיים, אווירה בינלאומית חווייתית, איכות חיים גבוהה ועלויות מחייה יחסית נמוכות. כל אלו, מקלים באופן משמעותי על תהליך הקליטה של הסטודנטים ומשפר את אחוזי הצלחתם בבחינות.

 

שיטות הלימוד באוניברסיטאות בפולין

 

הלימודים והמבחנים בתכניות הלימודים של האוניברסיטאות לרפואה בפולין מתבצעים בשפה האנגלית. שיטת הלימוד דומה מאוד ללימודי הרפואה בישראל ובארה"ב ונעשית בהתאם לכל הקריטריונים המוקפדים של האיחוד האירופאי. לימודים אלו מכשירים את הסטודנטים באופן אפקטיבי ואיכותי להתמודדות עם הדרישות הנוקשות של עולם הרפואה המודרני ולעבודה בתחומי הרפואה בישראל או בכל מקום אחר בעולם.

 

קיראו על: לימודי אנגלית

 

תוכניות הלימודים האפשריות ב- MSIP

 

להלן תוכניות הלימודים שמציעה MSIP באוניברסיטאות השונות:

 

  • לימודי רפואה כללית בשפה האנגלית: לימודים הנפרשים על-פני 6 שנות לימוד אקדמיות ומקנים לבוגריהם תואר MD.
  • לימודי רפואה כללית בשפה האנגלית: לימודים הנפרשים על-פני 4 שנות לימוד אקדמיות ומקנים לבוגריהם תואר MD.
  • לימודי רפואת שיניים בשפה האנגלית: לימודים הנפרשים על-פני 5 שנות לימוד אקדמיות ומקנים לבוגריהם תואר DDS.
  • לימודי רוקחות בשפה האנגלית: לימודים הנפרשים על-פני 4-6 שנות לימוד אקדמיות ומקנים לבוגריהם תואר Pharm. D.
  • לימודי פיזיותרפיה בשפה האנגלית: לימודים הנפרשים על-פני 3 שנות לימוד אקדמיות ומקנים לבוגריהם תואר B.Sc.

 

משרד הבריאות הישראלי ו"הגוף להערכת תארים אקדמאים מחו"ל" מכיר בכל מסלולי הלימוד השונים והתארים המתקבלים בסיום התואר. בנוסף לכך, הלימודים בפולין מקנים תואר אירופאי, המוכר על-ידי כל אחת ממדינות האיחוד האירופאי ויתרה מכך, נחשב למכובד בקרב האוניברסיטאות לרפואה שבארה"ב ובקנדה.

 

משך הלימודים

 

משך הלימודים באוניברסיטאות בפולין משתנה בהתאם ללימודים אותם בוחר הסטודנט ללמוד, לתואר המתקבל בסיומם ולאוניברסיטה המציעה אותם. לימודים במקצועות הרפואה בדרך- כלל ינועו בין 3 שנים אקדמיות ועד ל- 7 שנים אקדמיות.

 

תנאי קבלה

 

תנאי הקבלה לאוניברסיטאות בפולין משתנים בהתאם למוסד הלימודים הנבחר ולתואר אותו הוא מקנה. לנתונים מדויקים אודות הדרישות השנתיות ותנאי הקבלה יש לברר באוניברסיטה עצמה או לפנות לחברת MSIP.

 

סיום הלימודים, תארים ואפשרויות תעסוקה

 

בוגרים אשר סיימו בהצלחה את לימודיהם באוניברסיטאות השונות בפולין, זכאים לתואר במקצועות הרפואה, בהתאם למסלול הלימודים הנבחר. לאחר קבלת התעודות, הם נדרשים לעבור את בחינות הרישוי בכדי לקחת חלק בעולם הרפואה הישראלי. הבוגרים משתלבים כרופאים, רופאי שיניים, פיזיותרפיסטים או רוקחים.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.