רוצה פרטים על לימודי משפטים ללא פסיכומטרי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי משפטים בלי פסיכומטרי

רוצה לדעת על לימודי משפטים ללא פסיכומטרי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי משפטים ללא פסיכומטרי


האם ניתן להתקבל ללימודי משפטים גם בלי פסיכומטרי?


לימודי המשפטים הם בין המקצועות שלהם הביקוש הגבוה ביותר ושתנאי הקבלה אליהם הם מהגבוהים ביותר. לרוב, לא ניתן להתקבל למסלולי לימודי המשפטים ללא ציון ממוצע של 90 בתעודת הבגרות וציון של 700 לפחות בפסיכומטרי. במכללות הפרטיות רף הקבלה הוא לרוב נמוך מזה שנדרש באוניברסיטאות, אולם גם בהן דורשים בדרך כלל ציונים גבוהים בבגרויות ובפסיכומטרי, בדרך כלל מעל 600.


עם זאת, קיימים מוסדות לימוד אליהם ניתן להתקבל ללימודים ללא פסיכומטרי. תנאי הקבלה משתנים בין מכללה למכללה, אך באופן כללי נדרש המועמדים ממוצע ציונים גבוה בבחינות הבגרות או מעבר של מכינה קדם אקדמית. חלק מהמוסדות גם דורשים מעבר של בחינות מיון פנימיות או ראיונות קבלה.


הנה תנאי הקבלה בלי צורך בפסיכומטרי בחלק מהמוסדות:

 

מוסד הלימוד תנאי קבלה ללימודים ללא פסיכומטרי
המסלול האקדמי המכללה למינהל כדי להתקבל ללימודי המשפטים במכללה למינהל, אין צורך בציון בבחינה הפסיכומטרית. המועמדים נדרשים להציג ציון ממוצע של 102 ומעלה בבחינות הבגרות ולעבור בחינת אמי"ר בציון של 211 לפחות.
הקריה האקדמית אונו בקריה האקדמית אונו ניתן להתקבל ללימודי המשפטים גם ללא ציון בפסיכומטרי, על סמך מעבר של בחינות מיון פנימיות. מלבד זאת, נדרשים המועמדים להיות בעלי ממוצע ציוני בגרויות של 95 ומעלה, ולעבור ראיון קבלה אישי. מועמדים שברשותם תואר ראשון בממוצע של 80 ומעלה או תואר שני ממוסד מוכר יכולים להתקבל אף הם ללימודי המשפטים.
המרכז האקדמי שערי מדע ומשפט לצד הקבלה ללימודי המשפטים על סמך תעודת הבגרות והציון בפסיכומטרי, קיימות בשערי מדע ומשפט גם אפשרויות קבלה נוספות. מועמדים בוגרי תואר אקדמי ממוסדות מוכרים או בוגרי מכינות 30+ בממוצע של 80 לפחות, יכולים להתקבל על סמך נתונים אלה ומעבר בחינות התאמה פנימיות, וכך להשתתף בלימודי משפטים ללא בגרות או פסיכומטרי.
אוניברסיטת רייכמן (הבינתחומי הרצליה) מועמדים שמעוניינים להתקבל ללימודי המשפטים באוניברסיטת רייכמן וברשותם ממוצע בגרויות של 105 ומעלה, יכולים להתקבל גם ללא צורך בהצגת הציון בפסיכומטרי. עם זאת, הם צריכים לעבור בחינת אמי"ר לקביעת הרמה בשפה האנגלית.
המכללה האקדמית נתניה הקבלה ללימודי המשפטים במכללה האקדמית נתניה מותנית בהצגת תעודת בגרות מלאה בממוצע 90 ומעלה, כאשר אין חובה להציג ציון בפסיכומטרי כאשר ממוצע הבגרויות גבוה. הציון הפסיכומטרי יכול לסייע לשפר את סיכוי הקבלה למכללה במקרים של ממוצע בגרויות נמוך. מועמדים מעל גיל 30 אינם נדרשים להציג ציוני פסיכומטרי ותעודת בגרות והם מתקבלים על סמך ציוני מכינה קדם אקדמית לגילאי 30+ וניסיון מקצועי.
המרכז האקדמי כרמל על מנת להתקבל ללימודי המשפטים במרכז האקדמי כרמל אין צורך להציג ציון פסיכומטרי שכן הקבלה מתבצעת לפי ציון ממוצע בבחינות הבגרות, או במכינות קדם אקדמיות. עם זאת, ציון של 600 ומעלה בפסיכומטרי מהווה יתרון בעת הקבלה.
המרכז האקדמי פרס במרכז האקדמי פרס, מתקבלים ללימודי המשפטים מועמדים שלהם תעודת בגרות מלאה בממוצע 90 לפחות, ואין צורך בציון בפסיכומטרי. ואולם, מועמדים שיש ברשותם ציון של 580 ומעלה בפסיכומטרי יכולים להתקבל גם עם ממוצע בגרויות נמוך יותר. מועמדים שהתקבלו ללא ציון פסיכומטרי נדרשים להגיע לרמת פשוט באנגלית ולהיבחן במבחן אמי"ר או אמיר"ם במהלך לימודיהם.
המרכז האקדמי למשפטים ולעסקים מועמדים שברצונם להתקבל ללימודי המשפטים במרכז האקדמי למשפטים ולעסקים יכולים לעשות זאת גם ללא ציון בפסיכומטרי. הם נדרשים להיות בעלי תעודת בגרות מלאה, בממוצע ציונים משוקלל של 90 ומעלה, תואר בוגר אוניברסיטה מאוניברסיטה או מכללה מוכרת בממוצע 80 ומעלה, או מעבר של מכינה קדם אקדמית.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על לימודי משפטים ללא פסיכומטרי?

רוצה לדעת יותר על לימודי משפטים ללא פסיכומטרי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד לימודי משפטים ללא פסיכומטרי