רוצה פרטים על קורס בניית אפליקציות לאנדרואיד?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס Android - הכשרת מפתחי אפליקציות לאנדרואיד

רוצה לדעת על קורס בניית אפליקציות לאנדרואיד? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד למתכנתים


נפוצה ומובילה

 

שימושי המובייל ונוכחותם המסיבית בחיינו כבר ברורים לכולנו; הטלפונים החכמים (סמארטפונים) בנויים באמצעות שתי טכנולוגיות מרכזיות – זו של אפל, הנמצאת בשימוש במכשירים מבית חברה זו, והשנייה – טכנולוגיית אנדרואיד (Andriod); טכנולוגיה זו היא חדישה יותר ובנויה על שימוש ב – Linux, כאשר התכנות מבוצע בשפת Java.

 

על הקורסים בתחום

 

קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, מטרתו להכשיר מתכנתים למקצוענות בפיתוח אפליקציות למערכות אנדרואיד, ולהעניק להם את כל הכלים הנדרשים לשם כך. הם כוללים חומר עיוני והתנסות פרקטית. כל הקורסים משלבים בתוכם הרצאות, ביחד עם סימולציות, מקרי מבחן, הדגמות, וכדומה. בחלק מן הקורסים על התלמידים להגיש פרויקט גמר המסכם את הידע והניסיון שצברו במהלך המסלול, וברובם ככולם נדרשת הגשה של מטלות בית, משימות ותרגילים. מסלולי לימוד אלה מונחים על ידי מקצוענים בתחום התכנות, הבקיאים בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד, ובעלי ניסיון מקצועי רב בתחום ובהוראתו.

 

נושאי הלימוד בקורסים השונים

 

ברוב תכניות הלימוד נכללים הנושאים הבאים:

 

  • עבודה עם מצלמה
  • היכרות עם סביבת התכנות Google Play
  • שילוב מוזיקה ווידאו באפליקציה
  • היכרות עם מערכת ההפעלה אנדרואיד
  • תכנות ופיתוח של אפליקציות אנדרואיד מסוגים שונים
  • ועוד

 

קהל היעד

 

ברוב המקרים קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מיועד למתכנתים בעלי ניסיון בתחום, ובעלי רקע מעשי בתכנות, והיכרות בסיסית לפחות עם שפות תכנות המתאימות לתחום. עם זאת, חלק מן הקורסים מאפשרים לחסרי ניסיון להשלים את הידע באמצעות השלמת השפות הנדרשות – בלימודי מכינה או בלימודים בקורסים אחרים בתחום זה, כקורס פיתוח אפליקציות לאייפון או פיתוח אפליקציות ווב.

 

 

תנאי הקבלה

 

המועמדים נדרשים להיות בעלי ניסיון מעשי בתכנות, וידע בשפת התכנות Java או בתכנות מונחה עצמים. חלקם אף דורשים ניסיון של שנתיים לפחות בתכנות. עם זאת, חסרי רקע מקצועי מובהק יוכלו להתקבל גם הם, ובתנאי שישלימו קודם את השליטה בשפות התכנות הנדרשות כאמור. תנאי קבלה נוספים לצורך הלימוד בקורסים אלה הם קורות חיים, מעבר מוצלח של מבחן התאמה ומעבר של ריאיון קבלה אישי.

 


מוסדות לימוד אפשריים

 

  • ג'ון ברייס הדרכה – ג'ון ברייס הדרכה: מסלול זה, שכולל כ - 470 שעות לימוד, מעניק כלים לפיתוח אפליקציות בשפת ג'אווה וכן שם דגש על פיתוח לטכנולוגיות חדשות ומתקדמות. מתקיים בשלוחת תל אביב.

 

  • מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה: קורס אנדרואיד מכללת מדיאטק ג'ון ברייס חיפה כולל כ - 470 שעות לימוד. המסלול מתקיים בפיקוח משרד הכלכלה והתעשייה ומעניק תעודה מטעמו. חיילים משוחררים יכולים להיעזר בכספי הפיקדון למימון הקורס.

 

  • הנדסאים בטכניון (חיפה) - בהנדסאים בטכניון יכולים חסרי רקע קודם בפיתוח אנדרואיד ללמוד בקורס פיתוח אפליקציות אנדרואיד למתחילים שהיקפו 12 מפגשים.

  

  • מכללת אינטלקט אקדמון (חיפה) – מקיימת קורס "ADCD מפתחי אפליקציות Andriod"; המסלול מיועד למתכנתים, והוא נלמד בהיקף של 80 שעות אקדמיות.

 

  • מכללת אקזיט (טבריה) - מציעה קורס של 200 שעות, שבו לומדים המשתתפים את סביבת ה - Eclipse ואת שפת Java, את מערכות הניהול ורשתות המפתחים של גוגל. בנוסף, הם לומדים לקרוא ולכתוב מסדי נתונים חיצוניים, לבצע הטמעות ולעבוד מול גרפיקאים. התכנית כוללת גם הכנה של תיק עבודות.


לסיכום

 

קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד מיועד למקצוענים בתחום התכנות. בתום הקורס יוכלו המפתחים לשדרג עצמם וליהנות מקידום מקצועי, מאפשרויות תעסוקה רבות יותר, מיכולת לעצמאות גדולה יותר בתחומם, ואף מאפשרות ליזום סטרטאפים חדשים – ולהוביל את הטכנולוגיה החדשה כמה צעדים נוספים קדימה.
 

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קורס בניית אפליקציות לאנדרואיד?

רוצה לדעת יותר על קורס בניית אפליקציות לאנדרואיד?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
מוסדות לימוד קורס בניית אפליקציות לאנדרואיד
שאלות הגולשים בנושא
לימודי אבטחת מידע או תכנות דוט נט ואנדרואיד?
לימודי פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ואייפון
פיתוח אפליקציות לIOS ולאנדרואיד
פיתוח אפליקציות לאנדרואיד ו- ios
מורה פרטי לפיתוח אפלקציות אנדרואיד
איפה ללמוד קורס אנדרואיד למפתחים?
קורס לפיתוח באנדרואיד חיפה קריות