מדעי היהדות לתואר שני במכון שכטר

רוצה לדעת על לימודים בנושאי תואר שני? רוצה שנחזור אליך עם תשובות?

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...
 

הגעת לדף עם מידע על תואר שני ביהדות - מכון שכטר.

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


תואר שני במדעי היהדות במכון שכטר 

ישנם מכללות רבות בישראל בהן ניתן ללמוד לקראת מגוון תארים ראשונים ושניים, אך אין עוד מוסד אקדמי ייחודי כמו מכון שכטר, בו ניתן למצוא לימודי תואר שני במדעי ההתנהגות בלא פחות מ - 15 מסלולים מרתקים כמו מקראף יהדות בת זממנו, לימודי משפחה וקהילה, חינוך חברתי ועוד.

 

מדוע כדאי ללמוד לתואר שני דווקא במכון שכטר?

 

מכון שכטר ללימודי היהדות הנמצא בירושלים, הוא מוסד לימודי מוביל בתחום היהדות ומדי שנה לומדים בו סטודנטים רבים המתעניינים בעולם היהדות. ישנם תחומים וענפים רבים בעולם היהדות, וברבים מהם ניתן להתמחות במוסד אקדמי איכותי זה.

 

הסטודנטים הלומדים במכון שכטר מייצגים קשת רחבה של דעות ותפיסות עולם בחברה הישראלית ולכן הלימודים במכון הם רב תחומיים ורב תרבותיים. המטרה של המכון היא בין היתר גם ללמד את מדעי היהדות בגישה אקדמית, פתוחה, שוויונית ופלורליסטית, תוך שימת דגש על משמעותם של הנושאים השונים ועל יישומם בחיים המודרניים.

 

חשוב להדגיש כי המכון מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה כמוסד אקדמי ישראלי ומוסמך להעניק תואר שני במדעי היהדות.

מה לומדים?

במכון שכטר ניתן ללמוד לקראת תואר שני במדעי היהדות ב - 15 תחומי לימוד. בכל תחום משתתפים הסטודנטים במגוון רחב של קורסים מרתקים אשר מעניקים להם ידע והשכלה רחבה בתחום הנלמד. מקרא, תלמוד והלכה, מדרש ואגדה, תפילה וספרות עברית, מחשבת ישראל, לימודי האישה, לימודי האמנויות ביהדות, לימודי ארץ ישראל - תרבות ומרחב, תולדות עם ישראל, חינוך יהודי, חינוך חברתי, מקצועות היהדות, לימודי משפחה וקהילה, יהדות בת זמננו ויהדות ספרד וארצות האסלאם.

 

על כל סטודנט להשתתף ב- 9 קורסים סמסטריאליים בתחום ראשי, 6 קורסים סמסטריאליים בתחום משני וכן ב- 4 קורסי בחירה סמסטריאליים וקורס חובה אחד בזרמים ביהדות המודרנית.

 

תכנית מרפא


במכון שכטר מתקיימת תכנית "מרפא" לליווי רוחני. זוהי תכנית המשלבת את התואר השני במדעי היהדות עם קורס ליווי רוחני והיא מעניקה לסטודנטים כלים לסיוע למשפחות וליחידים בהתמודדות עם מצוקות דרך תחום הלימוד בחברותא וההעצמה. במסגרתה לומדים לעומק על סוגיות במחשבה יהודית ובתובנות להתמודדות עם אתגרים וסבל. במסלול לוקחים חלק בלימודי תעודה לקראת קבלת הסמכה רשמית כמלווים רוחניים בשיתוף עם NAJC.

תנאי קבלה

למגוון התארים השניים במכללה יכולים להתקבל מועמדים בעלי תואר ראשון עם ציון ממוצע של לפחות 80. יש לציין כי תינתן עדיפות לבעלי תואר ראשון במדעי היהדות. תלמידים אשר חסר להם רקע ביהדות יצטרכו לעבור מספר קורסי השלמה ויוכלו להתקבל ללימודים על תנאי.

 

בנוסף, על כל מועמד להציג בעת ההרשמה שלושה מכתבי המלצה, כששניים מהם מראים על הישגיו האקדמיים של המועמד. כל מועמד יעבור גם ראיון אישי כחלק מועדת קבלה.

שכר לימוד ומלגות

על פי המפורט באתר האינטרנט של המכון, שכר הלימוד במכון שכטר הוא 1000 שקל לכל קורס סימסטריאלי. מומלץ מאוד להתייעץ עם אנשי המכון בטרם ההרשמה לקורסים על מנת שכל מועמד יפנה לתחום המתאים לו ביותר.

 

ניתן לשלם את שכר הלימוד גם באמצעות מלגות לימוד שונות, הניתנות מדי שנה על ידי גורמים רבים במטרה לסייע לסטודנטים המתקשים בתשלום שכר הלימוד.
 



** לתשומת לבך נכונות המידע עלולה להשתנות מעת לעת. המידע המוצג כאן נכתב ונערך על ידי צוות האתר. למען הסר ספק בין האתר למוסד הלימודים לא מתקיים קשר מכל סוג שהוא.


למידע נוסף לחצו: מכון שכטר למדעי היהדות

כלים שיעזרו לך לבחור