רוצה פרטים על פרסום חרדים?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

קורס פרסום למגזר החרדי דתי

רוצה לדעת על פרסום חרדים? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי פרסום חרדים

 

הפרסום מיועד להעביר מסרים לקהלי מטרה רחבים באמצעות ערוצי התקשורת המסחריים, המשודרים, והכתובים. אמצעי הפרסום נקבעים בהתאם לנושא המפורסם ולאופי קהל היעד, תוך התחשבות באפשרויות התקציב העומדות לרשות המפרסם. הפרסום הוא חלק מתמהיל התקשורת השיווקית של החברה ומטרותיו העיקריות הן: יידוע, שכנוע, אזכור, חיזוק עמדות והנעה לפעולה.

 

 

עולם הפרסום מכתיב מגמות חברתיות, משפיע על תהליכים כלכליים ואף משחק תפקיד בקביעת המדיניות הפוליטית. בשנים האחרונות, גם הציבור החרדי נחשף לתחום הפרסום ועושה שימוש בכלים ועזרים שיווקיים שונים בכדי לפנות לקהל היעד שלו ולהגביר את המכירות. בתוף המגזר החרדי פועלים כמה וכמה משרדי פרסום, הממתגים את עצמם כמתמחים בפנייה לאוכלוסייה זו. לא פעם אותם משרדים מפרסמים בדיוק את אותו מוצר שמשמש את הציבור החילוני, אך המסרים השיווקיים עצמם מעוצבים בשפה פרסומית שונה, המתאימה לקהל היעד. כדי לעשות זאת, חייבים להכיר את העולם החרדי מקרוב. במיוחד לאור העובדה שמדובר בקהל מלוכד וממושמע, שלא מהסס לפתוח בחרם צרכנים במקרים שבהם נתפס המסר הפרסומי כמנוגד לערכיו. 

 

קורס מותאם למגזר החרדי

 

לימודי פרסום לחרדים נועדו לענות על הצורך במגזר לרכוש ידע מעמיק ומקצועי בתחום הפרסום והשיווק תוך הקפדה על אורח חיים חרדי. הלימודים בקורס פרסום לחרדים מתקיימים בהפרדה מוחלטת ותכני הלימוד מותאמים לעולם התוכן והערכים החרדיים. בכמה מהקורסים אף מוענקות מלגות לימודים לזכאים.

 

 

תוכנית הלימודים

 

תוכנית הקורס מקיפה תכנים הנוגעים לתחום הפרסום, השיווק יחסי הציבור והעיתונאות. קורס פרסום למגזר החרדי מספק למשתתפיו את הידע ואת כלי העבודה המתקדמים והמעודכנים ביותר לצורך השתלבות בשוק הפרסום בישראל. הקורס מתמקד בהכשרה מעשית ויישומית ולצורך כך מבוצעים לאורך כל הקורס תרגולים רבים של החומר הנלמד. המשתתפים בקורס נדרשים גם להגיש עבודת גמר בנושא אקטואלי, על פי תדריך של לקוח הלכה למעשה.

 

נושאי לימוד

 

  • עיצוב מסר פרסומי
  • שלב המחקר ואיסוף הנתונים
  • התנהגות צרכנים
  • פרסום באינטרנט ובכלים נוספים
  • פרזנטציה שיווקית
  • פיתוח כלי דמיון וחשיבה יצירתית
  • ועוד
  • מיתוג - נכסי המותג, אישיות המותג
 

 

משך זמן הלימודים?

 

קורס פרסום לחרדים נמשך כ - 14 מפגשים, וכולל בסך הכל - 42 שעות לימוד.

 

 

תנאי הקבלה

 

לקורס פרסום לחרדים יתקבלו מועמדים שיעברו מבחן התאמה בכתב וראיון אישי .

 

איפה לומדים?

 

  • ACC  תרצה גרנות - קורס פרסום אינטנסיבי למגזר החרדי
  • בית הספר לפרסום - הבצפר 
שירות אישי חינם

צריך פרטים על פרסום חרדים?

רוצה לדעת יותר על פרסום חרדים?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור