רוצה פרטים על קואצ`ינג לציבור החרדי והדתי?
שירות אישי חינם!

מלא/י פרטיך ונחזור אליך

לימודי אימון לדתיים ולחרדים

רוצה לדעת על קואצ'ינג לציבור החרדי והדתי? אנחנו רוצים לעזור לך!

דרכנו תוכל לקבל את כל התשובות לכל השאלות, לרבות איפה אפשר ללמוד, תנאי קבלה למסלולים השונים, מלגות, מה העלויות ועוד. 

לחץ/י כאן ותקבל/י שירות בחינם
שיחסוך לך הרבה זמן, כאבי ראש וגם כסף ...

המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


לימודי אימון לציבור הדתי - קואצ'ינג והנחיית קבוצות

 

רוצים שינוי

 

ממשה עד משה לא קם כמשה עוד, אך עד היום רועה העם מהווה דוגמא ומקור השראה להמון אנשים, שמוצאים בעצמם יכולת לכוון אנשים ולהביאם לדרך נכונה ומצמיחה. גם תורתו של משה השני, הרמב"ם, היא מקור להדרכה טובה ולהפנמת עקרונות מיטיבים, בהם נעשה שימוש עד ימינו אנו. בין הידועים שבהם היא הדרכתו לנהוג בדרך שונה וטובה יותר כשפוגשים בסיטואציה מוכרת. שינוי התנהגותי שמתבצע שלוש פעמים, לפי הרמב"ם, יוצר כבר יסוד קבוע וחזק של שיפור.

 

בחברה החרדית והדתית קיימים, למיטב ידיעתנו, שני מוסדות לימוד המציעים תכניות הכשרה בתחום האימון האישי והקבוצתי, שמטרתן לשפר את האדם ולהביאו לחיים טובים יותר. תכני הלימוד אינם תמיד נובעים ממורשת ישראל, אך המוטיבציה והערכים שאיתם מגיעים המשתתפים לקבוצת הלימוד הם בוודאי יהודיים.

 

מרכז י.נ.ר. פועל בתוך קהילת חובשי הכיפה השחורה שבה ממוזגים גם בעלי תשובה, ומציע כלים מתחום הפסיכולוגיה ליישוב בעיות העולות בתחומי החינוך והמשפחה. לעומתו, מכללת כוונה מצויה בקרב הציבור האמון על משנתו של הרב קוק, ועוסקת אך ורק באימון רוחני על פי גישת "הכוונה" וממקורות היהדות. מטרת שני מרכזי הלימוד בתכניות האימון היא להעמיד מדריכים ואנשי חינוך, שיעבדו עם יחידים ועם קבוצות. במהלך ההכשרה עוברים המשתתפים תהליך של התבוננות פנימית יחד עם עבודה מול קבוצה. להלן תיאור של תכניות הלימוד בציבור הדתי:

 

 

קורס אימון אישי וקבוצתי במרכז י.נ.ר ללימודי נישואין ומשפחה

 

הקורס במרכז י.נ.ר משותף גם לאוניברסיטת בר אילן – היחידה להשתלמות ולהדרכה, והוא מיועד לאנשים בעלי תואר ראשון העוסקים בחינוך והוראה, בייעוץ, בטיפול או בהדרכה. למכון שתי שלוחות - האחת בירושלים והשנייה באזור המרכז. ניתן להתקבל לתכנית על סמך ראיון אישי לבדיקת התאמה. הקורס משלב תכנים עיוניים עם התנסות בפועל, כשהמשתתפים מתרגלים גישות וכלים אחד עם השני, ועליהם להגיש דוחות מקצועיים ולעבור בחינה עיונית ובחינה מעשית.

 

הגישה שעליה מתבסס הקורס שייכת לתחום הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי, כאשר מטרת המאמנים היא להביא את לקוחותיהם להרחבת מקום הבחירה החופשית על ידי שינוי של הרגלים בלתי רצויים. הסטודנטים רוכשים כלים לפיתוח מודעות ולבניית חזון אישיים, הקשורים לכישרונות הפרטיים ולתפישת החיים של הלקוחות. בתכנית משולבים מודלים שונים, וביניהם נלמדת גם הגישה ההומניסטית. כללים של אתיקה מקצועית ונושאים בשיווק עצמי ובניית קריירה מהווים חלק בלתי נפרד מהקורס.

 

במוסד זה מתקיימים קורסים נוספים במקצועות האימון והייעוץ. בין היתר ניתן למצוא קורס NLP לדתיים, קורסים בייעוץ משפחתי וזוגי ועוד.

 

קורס מכוונים Coaching במכללת כוונה

 

הקורס של מכללת כוונה מועבר בירושלים ופונה לאנשים הרוצים להשפיע על סביבתם החברתית והתרבותית באמצעות דוגמא אישית והפצה של עקרונות מועילים המגיעים מן החסידות ומשנתו של הבעל שם טוב ומן הקבלה היהודית. במהלך התכנית, כל משתתף עומד מול הקבוצה ומעביר קטע הנחייה שהכין מבעוד מועד. בעקבותיו מתעורר דיון, והעמיתים נותנים פידבק כנה ומדויק.

 

בתהליך זה נבדקת זהותו של המנחה, כוונותיו והתנהגותו באינטראקציה החברתית והבינאישית. בדרך זו עושים המשתתפים עבודה פנימית לסילוק מסכות ולהעצמת הנוכחות שלהם, לומדים לעמוד מול קהל ומתגברים על פחדים וחששות. בתכנית מעורבות גם טכניקות מעולם האימון האישי המתאימות להנחיית קבוצות.

 

הסטודנטים לומדים לעשות שימוש בשאלות, להשיב לאחרים, לספר סיפור ולשתף. מיומנויות של בניית סדנאות אימון, שיווקן לקהלי יעד פוטנציאליים וניהול עסקי נרכשות גם כן בקורס. כל המשתתפים משתמשים בכלים הנרכשים ובונים סדנא כפרויקט גמר. ההכשרה כוללת 21 מפגשים ו – 50 שעות של התמחות מעשית.

 

שירות אישי חינם

צריך פרטים על קואצ`ינג לציבור החרדי והדתי?

רוצה לדעת יותר על קואצ`ינג לציבור החרדי והדתי?
רוצה שמוסדות הלימוד יחזרו אליך?

אנחנו באתר לימודים דואגים לך. נציגי השירות שלנו ישמחו לענות לך על שאלות בנושאי: תנאי קבלה, מלגות, עלויות, קורסים, משך הלימודים, הטבות וכו', אנו מזמינים אותך לנסות את השירות שלנו בחינם.

מתחייבים לא להעביר את פרטיך ללא אישור
שאלות הגולשים בנושא
לימודי מדעי המחשב - מסלול לחרדים
האם בית המורה בבני ברק מוכר במשרד החינוך?
בית המורה בבני ברק
מה ההבדל בין תואר MED ל MA?
חוות דעת על מכללת בית רבקה בכפר חבד
לימודי פסיכודרמה לתואר ראשון במלכות
האם יש לימודי פיזיותרפיה במסגרת חרדית?