לימודי משפטים בקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה

שירות אישי - צור קשר
לימודי משפטים בקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה

לימודי משפטים LLB בקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה (לשעבר המרכז האקדמי כרמל)

 

הלימודים נפתחים בפברואר 2024.

 

לימודי משפטים בקמפוס חיפה של הקריה האקדמית אונו מתקיימים במתכונת ערב בימים ג+ה (ובימי א תגבורים בזום), או - במתכונת בוקר - בימים א+ב+ד+ה (ימי א' בזום).


ישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם המערבי עם אחוז עורכי הדין שבה. כולם כאן רוצים השכלה משפטית כי לכולם כיום ברור שעם השכלה משפטית ניתן לעסוק במגוון רחב של משרות ותחומים. לימודי המשפטים בישראל התפתחו בעשור האחרון בצורה משמעותית וכיום ניתן להירשם ללימודים באוניברסיטאות, במכללות רבות ואף בחו"ל. אין ספק שהביקוש הגדול הביא לפתיחה של מוסדות לימוד רבים בתחום זה, וכל שנותר הוא לבחור את המוסד המתאים לכם ביותר.

 

מדוע כדאי ללמוד משפטים דווקא בקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה?

הקריה האקדמית אונו מפעילה קמפוס לימודים בחיפה (בקמפוס הנמל החדש), אשר הוקם על מנת לענות על הביקוש הגבוה ללימודי משפטים ומנהל עסקים בישראל בכלל ובאיזור הצפון בפרט. בקמפוס מתקיים מסלול ללימודי תואר ראשון במשפטים אשר כולל קורסים מגוונים בתחומים רבים מעולם המשפט.

 

הקריה האקדמית אונו מציעה לציבור הסטודנטים לימודים המותאמים בצורה מושלמת לצרכי המשק הישראלי, ורכישת תואר אקדמי ברמה גבוהה ביותר. בוגרי המרכז יוכלו להשתלב בהצלחה ובמהרה בשוק העבודה, וזאת בזכות ערכי המצוינות האקדמית שחרטה המכללה על דגלה. הלימודים במכללה משלבים הקניית ידע תיאורטי ומעשי בחקיקה ופסיקה, מושגים מעולם המשפט, עקרונות יסוד של שיטות משפטיות שונות ומחקר אקדמי בנושאים שונים.

 

ניתן ללמוד במכללה במסגרת של לימודי בוקר וכן במסגרת של לימודי ערב (על מנת לשלב לימודים ועבודה).

אז אם אתם רוצים ללמוד משפטים במכללה ייחודית ומתקדמת (ובמיוחד אם אתם גרים באיזור הצפון), מסלול זה של הקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה מיועד במיוחד בשבילכם.

מה לומדים?

לימודי המשפטים במכללה נמשכים 3 שנים (הכוללים גם סימסטר קיץ אחד). הלימודים כוללים את הקורסים העיקריים בתחום המשפטים וכן קורסי העשרה נוספים. בין הקורסים השונים - דיני עונשין, דיני ראיות, תורת המשפט, דיני משפחה, משפט חוקתי, משפט מנהלי, דיני חוזים, דיני נזיקין, משפט בינלאומי, סדר דין פלילי, ועוד. לאחר סיום המסלול ידרשו בוגרי המכללה אשר רוצים לקבל רישיון עורך דין לעשות התמחות ולעבור בהצלחה את בחינות הלשכה.

תנאי קבלה

תנאי הקבלה למסלול המשפטים במכללה הוא תעודת בגרות עם ציון משוקלל של 90 לפחות או מכינה קדם אקדמית מוכרת בציון של 90 לפחות. חשוב לציין כי מועמד אשר אין לו תעודת בגרות והוא מעל גיל 30 יוכל להשתלב בכמינה לבני 30 ומעלה. תינתן עדיפות לבעלי ציון פסיכומטרי גבוה וכן לבעלי תואר אקדמי מוכר.

 


סגל המרצים

בין המרצים במסלול למשפטים בקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה - פרופ יחזקאל טלר, פרופ עמוס שפירא, , פרופ לנדס ברגר מיכאל, השופט (בדימוס) חיים סומך, השופט (בדימוס) חיים פיזם, השופט (בדימוס) ד"ר גבריאל קלינג, ד"ר משה דוידוב, ד"ר שמעון שטרן ועוד.

שכר לימוד ומלגות

את שכר הלימוד לשנת הלימודים ניתן לפרוש למשך 4 שנים (כאשר הלימודים עצמם אורכים רק 3 שנים). ניתן לקבל הטבות נוספות בתשלום שכר הלימוד (כחלק משיתוף פעולה בין המכללה לתשלובת ישראכרט).

עוד מסלולי לימוד - הקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה
חוות דעת של סטודנטים על הקריה האקדמית אונו קמפוס חיפה - משפטים
התקבלו 72 דירוגיםבציון ממוצע: 3.7 מתוך 5

סיגל

10/08/2023
5/ 5

הקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

לא אוהבת את הזום, מעדיפה ללמוד בכיתה, אני אוהבת את האווירה שיש בקמפוס, הכיתות

על הקמפוס

אווירה נעימה, מרצים טובים, מאפשר לימודים לא רק לצעירים.

טיפים

לא לפחד להתחייב ללמודים, אף פעם לא מאוחר והכל אפשרי

שחר

16/07/2023
5/ 4

הקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהב את רמת הלימוד לעומק של המרצים. מביאים ומשנים את חומר הלימוד לחומר המעודכן ביותר, בכך אין בלבול קרא עוד...

על הקמפוס

הקמפוס קטן אך יש בו כל מה שצריך כדי להצליח, יש הפסקות פעילו אחת לכמה זמן שיוצרות אווירה נעימה, יש צו קרא עוד...

טיפים

לסדר את הלוז מראש, להיות מסודר ולדעת איזה משימות יש לקראת כל שבוע. להיות אחראי, לבצע מטלות ולרשום ה קרא עוד...

חליל

14/10/2020
5/ 4

הקריה האקדמית אונו - קמפוס חיפה

מה אתה אוהב/לא אוהב במוסד הלימודים?

אוהב את המרצים

על הקמפוס

נפלא

טיפים

אני מבטיח זה המקום ללמוד הכל !!


לכל חוות הדעת