מלגות לימודים לסטודנטים בשדרות

מעל 1,000 מלגות, לא תמצא/י אחת בשבילך?

 

למעבר ללוח מלגות לחץ/י מלגות לסטודנטים 
המידע באתר הועיל ל89% מהגולשים.
 

עזרנו גם לך? דרג אותנו:


מלגות לתושבי שדרות

 

סטודנטים המתגוררים או לומדים בעיר שדרות יכולים להיות זכאים למגוון מלגות לימודים, בהן גם מלגות פריפריה. נוסף על כך, באפשרותם להסתייע במלגות סיוע כלכלי, המוענקות על סמך קריטריונים סוציו אקונומיים. חלק מתכניות הסיוע הכלכלי מופעלות על ידי העירייה או גופים ממשלתיים נוספים, ואילו אחרות מופעלות על ידי עמותות או ארגונים פרטיים. מרבית הקרנות מתנות את קבלת התמיכה בביצוע פעילות חברתית לקידום העיר, בתחומים כגון חונכות, מנהיגות, או קידום נוער.
 

לפניכם חלק מהמלגות להן זכאים סטודנטים בשדרות:


שימו לב, מלגות הלימוד משתנות מעת לעת, לקבלת המידע המדויק בנושא זה מומלץ לפנות למוסד הלימוד.

 

 

מלגת ראש העיר שדרות: קרן המלגות העירונית מציעה סיוע לסטודנטים תושבי העיר המתגוררים בה למשך למעלה משנה. גובה הסיוע עד 16,000 שקלים, יש צורך בביצוע פעילות קהילתית לצורך קבלתו. את הסיוע יכולים לקבל סטודנטים הלומדים לתואר ראשון, במסלולים ללימודי הנדסאי, בקורסי הכנה לפסיכומטרי או בתכניות הכשרה מקצועית.

 

תכנית "המרכז המדעי" בשיתוף חברת "אמדוקס": התכנית מיועדת לסטודנטים למקצועות ההנדסה ומדעי המחשב, בעלי ניסיון קודם בהדרכה. הסטודנטים לוקחים חלק בפעילויות ובהשתלמויות במרכז המדעי של חברת אמדוקס, וכן משתבצים בעשייה קהילתית באחת מן התכניות שמפעילה אמדוקס עבור ילדים ובני נוער, בתחומים כגון מתמטיקה, רובוטיקה, ואסטרונומיה. היקף הפעילות הינו כ - 140 שעות שנתיות. הסטודנטים מקבלים הכשרה מצוות המרכז המדעי לפני ההשתלבות כמדריכים.

 

נפש יהודי: תכנית "נפש יהודי" של עמותת לגעת ברוח מפעילה סניפים בפריסה ארצית, בהם גם בעיר שדרות. מדובר במלגת יהדות שהיקפה 138 שעות שנתיות, הכוללת מפגשים שבועיים והרצאות בנושאי יהדות, התכנית מקנה סיוע בסכום שבין 5,000 - 10,000 שקלים 

 

פרויקט פר"ח: פרויקט פר"ח מתאים לסטודנטים לתואר ראשון וללימודי הנדסאים, הלוקחים חלק בתכנית חונכות. בתמורה למפגשים פעמיים בשבוע בהיקף של בין 4 - 5 שעות, ניתן להיות זכאים לסכום של 7,000 שקלים. נערכות תכניות באזורים שונים בארץ, בהן גם תכנית באזור שדרות ושער הנגב, בשיתוף מפעל הפיס, שבה פועלים עם ילדים ונוער בסיכון.


"תוצרת הארץ": הקהילה בעיר שדרות פועלת בשיתוף מכללת ספיר, עיריית שדרות, ומרכז הצעירים בשדרות. הסטודנטים המתגוררים בקהילה, המונה כ - 20 צעירים וצעירות, ולוקחים חלק בעשייה חברתית, יכולים לקבל מלגה בגובה עד 16,000 שקלים. תנאי הזכאות הינם מגורים בעיר, אישור על לימודים במוסד מוכר, ומעבר תהליך מיונים לבדיקת ההתאמה.


מיזמים בשיתוף המכללה האקדמית ספיר: דיקנית הסטודנטים של המכללה האקדמית ספיר, הממוקמת במועצה האזורית שער הנגב, מציעה לסטודנטים הלומדים במוסד זה ועומדים בתנאים לקבל מלגות לימודים מגוונות. אלו כוללות סיוע כלכלי על סמך קריטריונים סוציו אקונומיים; תכניות מעורבות חברתית בנושאים כגון חינוך, קהילה, וחברה; תכניות חונכות; ועוד. כמו כן, יכולים הסטודנטים להיעזר במלגות מטעם קרנות חיצוניות.

 

מרכז הצעירים: מרכז הצעירים של העיר שדרות פועל לקידום סטודנטים וצעירים תושבי העיר, בתחומים כגון השכלה גבוהה, סיוע לחיילים משוחררים, תעסוקה, תרבות וקהילה, ועוד. נוסף על כך, מרכז הצעירים עוסק בהנגשת מלגות מתאימות לסטודנטים תושבי העיר, ועורך מעת לעת אירועי חשיפה והיכרות עם תכניות מתאימות. 

שאלות הגולשים מהפורום: מלגות לימודים בשדרות
כניסה לפורום מלגות
לירז לוי
מלגות בדרום / תושבת שדרות
342 צפיות
משה
מלגות לתושבי שדרות ופריפריה
1639 צפיות
צופיה
מלגות ללימודי סיעוד + מלגות שיקום שכונות
1120 צפיות
דניאל
מלגות לתושב שדרות חוזר
759 צפיות
עומרי
איך מגישים בקשת זכאות למלגת שיקום שכונות שדרות?
1238 צפיות
עדן
זכאות למלגות - תושבי שדרות
1334 צפיות
לוי ברק
מלגות מתאימות להנדסאי חשמל שנה שלישית
951 צפיות
עדי
מלגה לתלמיד תיכון תושב שדרות
1054 צפיות
גל
מלגת קיום ללימודי אדריכלות לתושבי הפריפריה
1125 צפיות
אושרת
מלגה לחיילים משוחררים / תושבי שדרות
1044 צפיות
יהודיתצדיק
מלגות לתושבי שדרות וחיילים משוחררים
1485 צפיות
לאה פוזנר
מילגה ללימודים בבית ספר מזמור
1017 צפיות
לידור
מלגה לדיור ומחיה במעונות מכללת ספיר
1166 צפיות
הדס
מלגות לחינוך לתושבי שדרות - פריפריה
1090 צפיות
יפית
מלגות עבור משרתי צה"ל מהפריפריה
1079 צפיות
ניקול יצחקוב
האם יש מלגות לתושבי שדרות?
1546 צפיות
אורן מיכאלוב
מלגת למודים לתושב שדרות
1231 צפיות
רונה
טופס בקשת מילגה - מכללת ספיר
1592 צפיות
חן
מלגות למכללות בפריפריה
1936 צפיות
שאלות הגולשים בנושא
שנה ראשונה חינם - מלגה ללימודי תואר ראשון
מלגות טלדור משרד החינוך
מלגת משרד החינוך - מס' הטלפון
איך לכתוב בקשה למלגה
יצירת קשר טלפוני עם אימפקט
מענה לגבי זכאות מלגת משרד החינוך
מתי מקבלים תשובה לגבי זכאות למלגת משרד חינוך?